¿Quién usa Refract?

Empoderando la gestión de ventas para identificar e inmediatamente mejorar errores costosos, errores y oportunidades perdidas que sus equipos de ventas hacen cada día.

¿Qué es Refract?

Empoderando la gestión de ventas para identificar e inmediatamente mejorar errores costosos, errores y oportunidades perdidas que sus equipos de ventas hacen cada día. Refract permite a los gerentes de ventas realizar entrenamientos, sin la necesidad de estar presentes, desde llamadas, demos y reuniones. Los momentos de entrenamiento pueden resaltarse, pasando entre comentarios que comparten elogios, ideas y retroalimentación correctiva. Una biblioteca de momentos de mejores prácticas crea un aprendizaje manejable para compartir y acelera la incorporación.

Información sobre Refract

Refract

https://www.refract.ai

Fundada en 2015

Vídeo de Refract
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Resumen de precios de Refract

Refract no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Refract está disponible a partir de USD 45.00/mes.


Precio inicial

USD 45.00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Refract: implementación y asistencia

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web

Formación

  • En persona
  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de Refract

  • Archivado
  • Capacidad de grabación y reproducción
  • Etiquetado de llamadas
  • Grabación a demanda
  • Grabación activada por evento
  • Grabación programada
  • Registro de llamadas distribuidas
  • Transferencia de archivos

Lista completa de Programas para grabar llamadas

  • Conferencias de audio y vídeo
  • Contratación de personal
  • Creación de cursos integrados
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Evaluaciones
  • Grabación de llamadas
  • Ludificación
  • Métricas de rendimiento
  • Planes de aprendizaje

Lista completa de Software de coaching comercial

  • Captura de clientes potenciales
  • Distribución de clientes potenciales
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Gestión de campañas
  • Gestión de datos
  • Gestión de listas de llamada
  • Gestión del rendimiento
  • Grabación de llamadas
  • Marcación automática
  • Panel de comunicaciones

Lista completa de Software de gestión de ventas internas

  • Análisis de competidores
  • Análisis de correlaciones
  • Análisis de evolución de ventas
  • Análisis estadístico
  • Creación de informes de excepción
  • Modelado dinámico
  • Modelado y simulación
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de comunicaciones
  • Presentación gráfica de datos

Lista completa de Software para pronóstico de ventas

Alternativas a Refract

Más alternativas a Refract

Opiniones de Refract

Todas las opiniones

Calificación general

4.5/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.3
Atención al cliente 4.9
Funcionalidades 4.1
Relación calidad-precio 4.5

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Comparte tus experiencias con otros compradores de software.

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Dan L.
Vice President, Growth
Automoción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/12/2020

"Undeniable value on par with big competitors, for a fraction of the cost"

Comentarios: Fantastic. Great sales approach, well-priced product, gives 80% of the value of bigger competitors at 25% of the cost. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] & the entire team are great.

Puntos a favor: Has much of the features of far more expensive competitors in this space that cost upwards of $20k-$30k. Support team is amazing - helpful - responsive - innovative. Helps me get team using it.
Product continues to improve.
Above all though, allowed us to create process & score people on their ability to work it when it comes to sales & success team conversations.

Contras: Interface is a bit clunky, some of the integrations need improvement - but i see those as areas to improve with the "nice to have" areas. the "need to have" which is the core of the product has always been smooth sailing & effective.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/12/2020
Audrey B.
Director
Administración educativa, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/12/2020

"A tool to guarantee transformation on sales calls"

Comentarios: My experience with Refract has been superb. The customer service is excellent, nothing is too much trouble. In the early days I'd be contacting them more often than I care to admit while I got used to the platform, which on reflection I realise now was more about me not taking time out to test it. The platform is brilliant and easy to use. I'm updated regularly on new features etc, which all help me offer much more to my clients and enables me to stand out from the crowd. Must say a big thank you to [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] my customer account manager who is FABULOUS :)

Puntos a favor: The software makes a trainers job like mine really effective and easier. It allows the learner to hear and see first hand what they are great at and equally what needs to improve and how. The extra features that highlights the % of time a learner speaks compared to the amount of time their prospect or customer speaks is absolutely a game changer. What's unique is the software's ability to stop a call and put 'notes / tags' on key points is truly in a league of its own. Most learners I know haven't got the patience to sit listening to a call from start to finish. This function allows them to get what they need to know very quickly and then apply what they've learned. Using this software enables me to accelerate learning QUICKLY.

Contras: Nothing. Totally happy with it. Just wish I'd found it earlier!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/12/2020
Aaron R.
Director of Student Enrollment
Administración educativa, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    2 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/9/2018

"Incredible support, needs a bit more time to bake."

Comentarios: Our business case has changed over our time with refract. Originally I was looking for training and onboarding assistance. Now it is monitoring. I really like the feature set but now look to integrations to be able to monitor from 1 place.

Puntos a favor: The team and product are fantastic, it's the learning curve which gets ya. Once you climb, functionality makes sense and you start to realize the leverage Refract promises. Features I really like include:
- Full transcripts of calls
- Rep/Prospect time allocation
- Time based notes (comment on a specific section of the call)

Contras: As with any startup, the roadmap is changing. Features you'd like can take weeks or months but Support does a fantastic job bridging the gap. Shout out to CSR for her help! Areas of improvement include:
- Search, the taxonomies could use an update to make finding things faster
- Improved pricing, would ideally like a viewer and editor license.
- Folders, I'd like improved storing of content based on specific use cases: Research, monitoring, training

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/9/2018
Neil B.
Managing Director/ Founder
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/12/2020

"A Coaching Platform for both Companies or Trainers'"

Comentarios: The company and knowledge of the Sales Enablement Market is what really sets them apart from other vendors. From Sales to Customer Success, they really take the time to help you optimise your own business, and help on every step of the way.

Puntos a favor: Analytics, Scenario Challenges, On-Boarding, Content Uploads

Contras: UI could do with some updating, and can sometimes lag in Google Chrome as it's web-based, but not too taxing

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/12/2020
John R.
Director
Formación profesional y coaching, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/5/2020

"The best of the best."

Comentarios: Wonderful!

Puntos a favor: Rich, rich data from your calls, enabling your coaches to get a true insight into what's happening in your sales teams.
The excellent team behind it to support you and provide the help needed to re-think your sales approach.

Contras: Some integration challenges with Skype.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/5/2020