QuickCount Inventory Tracker

QuickCount Inventory Tracker


¿Quién utiliza este software?

This software was built specifically for the rental industry, by rental business owners. Equipment, Party and Event and all other merchandise rental companies that use QuickBooks can benefit.


Valoración media

1 reseña
  • 4 / 5
    En general
  • 4 / 5
    Facilidad de uso
  • 4 / 5
    Atención al cliente
  • 4 / 5
    Características
  • 4 / 5
    Relación calidad-precio

Detalles del producto

  • Precio de partida
    $50/mes
  • Detalles de precios
    Try the software 1 month for free. No credit card required. $50/month after
  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Implementación
    En la nube, SaaS, web
  • Formación
    En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia
    En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    En línea

Datos del proveedor

  • QuickCount Inventory
  • https://quickcountinventory.com/
  • Fundada en 2015

Información sobre este software

Our industry specific features make all parts of your rental business easier to manage and operate. Highlight features include:

Item Availability;
Know what you have available for any specific date or date range.

Delivery/Pick Up Location Mapping;
With Google Maps integration, youll be able to view scheduled delivery and pick up locations for any chosen date or date range.

QuickBooks Integration;
Seamlessly integrate with your QuickBooks online or QuickBooks desktop company file.


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Funciones de QuickCount Inventory Tracker

  • Alquiler de corta y larga duración
  • Alquileres recurrentes
  • Cálculo del recargo por pago atrasado
  • Gestión de contratos
  • Gestión de inspecciones
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tasas
  • Gestión del mantenimiento
  • Programación
  • Reserva en línea
  • Varias ubicaciones

Las reseñas más útiles sobre QuickCount Inventory Tracker

simple and good

  Traducir con Google
4/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
4 / 5
Asistencia al cliente
4 / 5
Relación calidad-precio

Puntos a favor: its easy manageable from making and entry in the system to running the reports with the respective divisions and departments

Puntos en contra: one can approve it on the system itself. now no need to send physical documents for approval, systematic approval process helps in avoiding any mistakes