Pixelshop

Por Pixelshop

4 / 5 1 reseña
Pixelshop

Los productos más populares


¿Quién utiliza este software?

B2B.

Valoración media

1 reseña
  • En general 4 / 5
  • Facilidad de uso 5 / 5
  • Atención al cliente 4 / 5
  • Características 3 / 5
  • Relación calidad-precio 3 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $49/mes
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
  • Formación En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Datos del proveedor

  • Pixelshop
  • https://pixelshop.io
  • Fundada en 2016

Sobre nosotros Pixelshop

Pixelshop is a social media marketing platform that allows online retailers to turn social engagement into website traffic, increasing onsite conversions and boosting the average order value. We are the missing link between social media activity and online sales. Our products include shoppable Instagram and user-generated content feeds, and influencer marketing campaigns. Pixelshop integrates with any e-commerce platform. Get started in minutes without the help of your e-commerce team.

Spotlight_media_placeholder

Funciones de Pixelshop

  • Análisis
  • Enfoque en grupo objetivo de clientes
  • Filtrado por palabras clave
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de varias cuentas
  • Programación de publicaciones
  • Publicaciones automatizadas
  • Seguimiento de conversión

Las reseñas más útiles sobre Pixelshop

Powerful system if you invest sufficient time

Traducir con Google Revisado el 28/5/2018
Jonathan P.
Marketing Consultant and Designer
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente del revisor 
Fuente asdf
4/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
3 / 5
Características y funcionalidad
4 / 5
Asistencia al cliente
3 / 5
Relación calidad-precio

Puntos a favor: This is great for building your twitter profile and selling through it. It really does help you to turn followers into customers.

Puntos en contra: It does take a lot of time to set this up and you have to be realistic as to how many of your followers will be converted. We found about 2 or 3 out of 100 followers would click through and make purchases.

Leer más reseñas