HubSpot CRM

¿Quién usa HubSpot CRM?

HubSpot CRM es ideal para pequeñas y medianas empresas (entre 10 y 200 empleados) que están limitadas por hojas de cálculo, pero que no necesitan muchas de las características avanzadas de los complejos sistemas CRM empresariales.

¿Qué es HubSpot CRM?

Ideal para empresas que tienen entre 10 y 1000 empleados. Adéntrate en el siglo XXI con HubSpot CRM, un sistema de gestión de relaciones con los clientes (CRM) que es fácil de usar, elimina el trabajo manual y realmente ayuda a tu equipo de ventas a vender. Es gratis y puedes comenzar a usarlo ahora mismo. HubSpot CRM permite mantener todos los contactos en una base de datos centralizada y personalizable, registra automáticamente cada interacción y recorre continuamente Internet, haciendo un seguimiento de más de 13 millones de empresas (y en crecimiento).

Información sobre HubSpot CRM

HubSpot

http://www.hubspot.com/

Fundada en 2006

Asistencia

  • En horario ininterrumpido (atiende un representante)
  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En persona
  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
Vídeo de HubSpot CRM
Play
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb
-thumb

Resumen de precios de HubSpot CRM

HubSpot CRM dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de HubSpot CRM está disponible a partir de USD 50.00/mes.


Precio inicial

USD 50.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Funciones de HubSpot CRM

  • Búsqueda de clientes potenciales
  • Captura de clientes potenciales
  • Distribución de clientes potenciales
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de campañas
  • Gestión del pipeline
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Seguimiento de fuentes
  • Seguimiento de interacciones

Lista completa de Herramientas de administración de leads

  • Acceso móvil
  • Almacenamiento de documentos
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de tareas
  • Gestión del territorio
  • Integración de automatización de marketing
  • Integración de chat interno
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Presupuestos y ofertas
  • Segmentación
  • Sistema de calendarios o recordatorios

Lista completa de Software CRM

  • Análisis de atención al cliente
  • Búsqueda
  • Catalogación y categorización
  • Chat en vivo
  • Control de respuestas por correo electrónico
  • Gestión del conocimiento
  • Métricas de rendimiento
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de asistencia al cliente

Lista completa de Software CRM online

  • Asistencia al cliente
  • Automatización de marketing
  • Catálogo de productos
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Gestión de campañas
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de contactos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de encuestas
  • Gestión de listas
  • Gestión de proyectos
  • Gestión del territorio
  • Marketing por correo electrónico
  • Presupuestos y ofertas
  • Páginas de aterrizaje y formularios web
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de recomendaciones

Lista completa de Software CRM para Mac

  • Gestión de contratos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión del pipeline de ventas
  • Presupuestos y ofertas
  • Previsión
  • Programación
  • Seguimiento de clientes

Lista completa de Software CRM para constructoras

  • Alertas de cuenta
  • Gestión de clientes potenciales
  • Gestión de marketing
  • Gestión de recursos
  • Gestión de relaciones
  • Gestión del territorio
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento de hogares
  • Seguimiento de la influencia
  • Tareas del equipo

Lista completa de Software CRM para el sector financiero

Alternativas a HubSpot CRM

Más alternativas a HubSpot CRM

Opiniones de HubSpot CRM

Mostrando 5 de 2613 opiniones

En general
4.5/5
Facilidad de uso
4.4/5
Atención al cliente
4.5/5
Funcionalidades
4.3/5
Relación calidad-precio
4.4/5
Vishnu S.
Software programmer
Software informático, 10,001+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/9/2019

"Best marketing software that include awesome features which any use easily"

Comentarios: Overall my experience with hubspot crm is very well, here first I used free version then I satisfy first time because at that time many software industries to provide their features to their customers then at that time I trusted hubspot crm .

Puntos a favor: Hubspot CRM is a awesome and easy option that contain all the necessary or aquier basic features for your business. Its most beautiful features is its free versions available for all, it is all basic features which solve your difficulties which are confusing or non perfect to someone.
Hubspot crm is a very famous and best software in industries which are leading in software industries at this time. There are many other software version available in market which provides all necessary features but hubspot crm completed our sequence.
Here email to other Clint and chat with clints are actually crazy need on time.

Contras: Paid version could out of experience for large area but I likely to review its because this platform provides all necessary features to all your acquirement or need your company.
There are many software available in market but we get in quality in hubspot crm other than best. We can send industrial email for future time.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/9/2019
Brandon S.
Marketing Content Manager
Biotecnología, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/1/2020

"Intuitive and User-Friendly Without Being Overwhelming"

Comentarios: I was a critic of HubSpot before I was a strong supporter. It takes some time to understand the platform before you can fully see the possibilities. If starting a company from scratch, I would definitely put HubSpot CRM on the short list.

Puntos a favor: HubSpot focuses on simplicity and usability rather and competing for the most features or customization. The primary requirement of our CRM implementation project was ease-of-use and HubSpot has not dissapointed. And while there are limitations compared to other platforms, the feature set is growing all the time and we don't have to rely on third party integrators or developers. It is also easy to scale up quickly.

Contras: HubSpot has a strong culture and jargon. To truly understand the platform, you will need to learn to think like the HubSpot community which can use different terms and methodologies. The platform also seems to be biased mostly towards B2B service companies, however you can make it work for just about any type of organization. Also keep in mind that while the CRM starts as "free," the cost increases quickly as you leverage the other HubSpot "hubs."

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/1/2020
Collin M.
Chief VoIP Evangelist
Telecomunicaciones, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/9/2020

"Best CRM out there!"

Comentarios: It's hass boosed productivity across all deporatmenets for us!

Puntos a favor: The setup was so easy & it's simpler to use for everyone on the team. There are many things that are now easier to manage because of Hubspot CRM

Contras: At the moment we love everything about it. We were a sslesforce house for many years and the Hubspt CRM is not mature enought that it can do everything wee need.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/9/2020
Javier H.
Digital Consultant
Marketing y publicidad, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    1/5
  • Facilidad de uso
    1/5
  • Características y funcionalidades
    1/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/5/2019

"I hate HubSpot so much, it made me loose a lot of money!!!"

Comentarios: The worst experience with a piece of software in my life. I have lost thousands because of HubSpot. Avoid with all your means!

Puntos a favor: I really wanted to be fair and find something that I like about HubSpot but, to be honest, when I tried to do so, I was unable. It has so many bugs, its control panel UX is so bad, the learning curve is so big and it lacks so many features, that this is the first review I make in Capterra where I cannot find anything I like of a piece of software.

Contras: Oh, god. I have TONS of things that not only I dislike, but HATE of HubSpot. 1) The learning curve is ridiculously big, as a result of a very badly designed UX and the constant bugs when using it. 2) You will need hours, days, weeks and sometimes months of hard work to design by yourself a decent landing page that will still lack many functionalities and look not so good. Their visual editor is really really bad, and coding in HubL is frustrating. And if you look for predesigned templates, most of them are terribly badly designed. It has issues every now and then, and you will lose contacts, automations will not work... a disaster. Their support chat works sometimes, sometimes not, just when they decide to make it available! Very careful with the Advanced Code Snippet box in your landing pages settings, don't place your tracking codes there: sometimes this doesn't work and you will lose retargeting opportunities. Also, email templates are terrible. Oh! And this one is the worst: if you tag your ads' URLs with UTM tags, HubSpot receives these tags but will not show you this info for all interactions, only for the interaction preceding the creation of the contact. TERRIBLE!!! I think this has to be the worst CRM ever in history!!!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/5/2019
Usuario verificado
Founder
Marketing y publicidad, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/6/2020

"Probably the best free cRM on the market"

Comentarios: absolutely perfect if goals are price point and only track contact info, and realize will want to manage actual deal flow through some task management tool.

Puntos a favor: Hubspot is absolutely great as a CRM so long as you plan to use another tool for actual deal flow -- if your goal is to track names, contact info, notes, and docs, along with email traffic, Hubspot is perfect. Hubspot also has about the best import and export capability, and the auto-linking to external domain logos is wonderful -- really great job of minimizing contact updates.

Contras: Like almost every other CRM, Hubspot *lacks* the capability to drag and drop tasks to plan your day or week -- so managing deals is next to impossible and salesforce too expensive. Pipedrive has some ability to do so, however, only across stages of the deal and not within the stage; if you don't mind shelling out a few dollars, Pipedrive also has better Trello and other integrations, e.g., looking up a contact in Trello to manage the deals.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/6/2020