Socedo

Por Socedo

4.5 / 5 3 reseñas
Socedo

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¿Quién utiliza este software?

B2B marketers who want to generate high quality leads for their sales team.

Valoración media

3 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 3.5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Características 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables

Datos del proveedor

  • Socedo
  • http://www.socedo.com/
  • Fundada en 2012

Sobre nosotros Socedo

Socedo helps you reach your target prospects when they are showing interest in your space, by leveraging intent data from the social web.

Social intent data includes all the things that people do on social networks that provide insights into what they care about and whether they are in a buying cycle. Socedo has the largest source of B2B intent data from Twitter. B2B marketers can use our solutions to identify in-market prospects based on real-time behaviors.

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Funciones de Socedo

  • Análisis
  • Enfoque en grupo objetivo de clientes
  • Filtrado por palabras clave
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de varias cuentas
  • Programación de publicaciones
  • Publicaciones automatizadas
  • Seguimiento de conversión

Las reseñas más útiles sobre Socedo

Beneficial but difficult interface

Traducir con Google Revisado el 9/11/2016
Sean C.
Director of Business Development
Formación profesional y coaching, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente del revisor 
Fuente asdf
3/5
En general
2 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
4 / 5
Asistencia al cliente
4 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendar el producto:
Poco probable Muy probablemente

Comentarios: I have used Socedo and created a new twitter profile, which garnered me over 1,000 followers and 5 valuable leads in two weeks, however I am often frustrated by the poor functionality of the portal itself.

Puntos a favor: pretty effective in what it does

Puntos en contra: User interface

Respuesta del editor

enviado por Socedo el 9/11/2016

Thank you for the feedback Sean! I'm happy to hear you are finding value in the system and sorry about the frustrations you've had with the interface. We're actually working on a full redesign of the interface that will be released early 2017. Would you be open to providing us some feedback on the new designs?

We were new to social internet data and this really helped us understand that and take advantage.

Traducir con Google Revisado el 15/6/2017
Robert R.
Media Manager
Educación superior, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente del revisor 
Fuente asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
4 / 5
Asistencia al cliente
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendar el producto:
Poco probable Muy probablemente

Comentarios: Identifying prospects based on keywords in Tweets.

Puntos a favor: It allowed us to use keywords from Tweets on Twitter to identify customers who may be interested in our content, our work and events.

Puntos en contra: While it was very helpful, we needed to spend a lot of time building our Twitter following and we, because of a small team on this, unknowingly neglect the other social media platforms.

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