Socedo

Por Socedo

4.5 / 5 3 reseñas
Socedo

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¿Quién utiliza este software?

B2B marketers who want to generate high quality leads for their sales team.

Valoración media

3 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 3.5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funciones 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables

Datos del proveedor

  • Socedo
  • http://www.socedo.com/
  • Fundada en 2012

Sobre Socedo

Socedo helps you reach your target prospects when they are showing interest in your space, by leveraging intent data from the social web.

Social intent data includes all the things that people do on social networks that provide insights into what they care about and whether they are in a buying cycle. Socedo has the largest source of B2B intent data from Twitter. B2B marketers can use our solutions to identify in-market prospects based on real-time behaviors.

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Funciones de Socedo

  • Content Discovery
  • Employee Advocacy
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de la conformidad
  • Lead Engagement
  • Ludificación
  • Métricas de rendimiento
  • Pre-Approved Content Library
  • Publicaciones automatizadas
  • Registro único
  • Supervisión de redes sociales
  • Análisis
  • Enfoque en grupo objetivo de clientes
  • Filtrado por palabras clave
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de varias cuentas
  • Programación de publicaciones
  • Publicaciones automatizadas
  • Seguimiento de conversión

Las reseñas más útiles de Socedo

We were new to social internet data and this really helped us understand that and take advantage.

Traducir con Google Revisado el 15/6/2017
Robert R.
Media Manager
Educación superior, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
4 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Identifying prospects based on keywords in Tweets.

Puntos a favor: It allowed us to use keywords from Tweets on Twitter to identify customers who may be interested in our content, our work and events.

Contras: While it was very helpful, we needed to spend a lot of time building our Twitter following and we, because of a small team on this, unknowingly neglect the other social media platforms.

We have been using Socedo to drive attendance to events that we participate in.

Traducir con Google Revisado el 21/3/2018
Jim M.
Director, Creative and Digital Marketing
Redes informáticas, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio

Puntos a favor: It's a brilliant way to use Twitter for lead generation. Every person we've told about Socedo is impressed by the capabilities.

Contras: There is so much more we could be doing. We just haven't had the time to dig in and use the capabilities that can be tied into marketing automation.
Too often the automated system ends up reaching out to people we already know.

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