¿Qué es Tradify?

Tradify es una aplicación integral de administración del trabajo, diseñada específicamente para empresas de oficios con entre 1 y 20 empleados. Contiene todo lo que una empresa de oficios necesita para hacer recortes en administración. Cotizaciones, facturas, hojas de horas, gestión de servicios externos, órdenes de compra, programación y creación de informes de trabajo. Tradify lo maneja todo con facilidad.

Más de 10 000 electricistas, plomeros, técnicos de climatización, constructores y otros oficios usan y aman a Tradify en todo el mundo. Los clientes eligen Tradify porque es fácil de usar. Averigua por qué:

¿Quién usa Tradify?

Empresas de servicios y oficios: electricistas, fontaneros, climatización, pintura, construcción y contracción, técnicos de servicio, TI, instaladores, reparación de electrodomésticos, mantenimiento de propiedades, energía solar, paisajismo, césped.

Tradify Software - 1 Tradify Software - 2 Tradify Software - 3 Tradify Software - 4 Tradify Software - 5

¿Tienes dudas sobre Tradify? Compara con una alternativa popular

Tradify

Tradify

4.7 (145)
No disponible en tu país
USD 34.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
124
4
4.7
(145)
4.7
(145)
4.8
(145)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
USD 12.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
40
53
4.6
(534)
4.2
(534)
4.4
(534)

Otras alternativas interesantes a Tradify

Harvest
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Gestión de control de horas
Herramientas de seguimiento del tiempo online
ServiceM8
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de clientes
Base de datos de contactos
Programación
simPRO
Funcionalidades más valoradas
Facturación
Programación de trabajos
Programación del mantenimiento
iTrade
Funcionalidades más valoradas
Gestión de proyectos
Historial de servicios
Programación
FreeAgent CRM
Funcionalidades más valoradas
Gestión de clientes potenciales
Gestión de contactos
Seguimiento de interacciones
iCloud
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Gestión de documentos
Sincronización en tiempo real
Powered Now
Funcionalidades más valoradas
Creación de factura
Facturación
Presupuestos y estimaciones
MEDENT
Funcionalidades más valoradas
Uso significativo certificado
Fergus
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Facturación
Gestión de calendarios

Opinones de Tradify

Evaluación media

En general
4.7
Facilidad de uso
4.7
Atención al cliente
4.8
Funcionalidades
4.4
Relación calidad-precio
4.7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
74%
4
24%
3
1%
1
1%
Paul
Paul
Business Owner en Australia
Usuario de Linkedin verificado
Telecomunicaciones, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Radical Tradify

5.0 hace 2 años

Comentarios: Really helpful. Gave me an extended free trial period. Are very fast to call back wroth over the phone support. I'm not moving any time soon. Love this tooll and the company.

Puntos a favor:

Yes a great tool. I use it daily to quote and invoice my jobs as a Data Cabler. T connects with my suppliersso my invoices are costed correctly. I'm a happy camper. The mobile app is 100%functional. So I can invoice customers on the job if I need to and take payment via credit card via stripe. Easy.

Contras:

It's a pretty gripe but they are in new Zealand so that's an issue I suppose. Since I'm an Aussie. Lol.

Iveta
Office Administrator en RU
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Tradify for small business

5.0 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: It has helped us a lot with client management and client communication and scheduling workers on sites. They can see instantly on their phone what the job is and I don't need to send out weekly individual emails with address and jobs.

Puntos a favor:

We are very happy we can keep all our clients data, quotes and scheduling on one system where everyone can see. We are not using the billing as yet but that is another stage for us. We wanted to get everyone used to it first.

Contras:

No specific dislikes as yet but sometimes sent quote shows as opened and viewed by the customer when they didn't even received it.

Darren
Owner en
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Fairly Easy to use, some good features, requires more development

3.0 hace 5 años

Puntos a favor:

Saves time quoting and invoicing, layout of invoice looks good, the app is easy to use so the guys in the field don't struggle with how to use it.

Contras:

when sending emails from tradify the invoices at the bottom say sent from Tradify, i get that its a bit of free advertising for Tradify but I think it looks unprofessional from our point of view, you can download invoices and documents and send your usual way but that does take longer. Doesn't get updated very regularly I used a competitors software for a while (doesnt integrate with MYOB essentials which is why i stopped) and they did regular improvements every month. doesn't integrate with other calendar programs like google calendar. kits which i like where you basically put together regular things that you do ie install a double Power point, but you cant do this on invoices. Pages on the app do take a long time to load and a big downfall no offline access to the app.

Kerrie
Director en Barbados
Construcción, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Absolutely essential to our business

5.0 hace 2 meses

Comentarios: We searched for a software. We were weroring jobs Down in a book and were not keeping up to date on reporting and invoicing. Once we our popularity grew and couldn't handle the hard written process, tradify stepped in an automated everything.

Puntos a favor:

Quoting, invoicing, job creation, reports with pictures, links to Xero for accounting

Contras:

I'd like the invoicing to have a coat of sales and cost to client feature just like in the quoting section

Mattew
Electrician en RU
Fabricación de productos eléctricos/electrónicos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

M P Electrical

4.0 hace 2 años

Comentarios: its changed my business and improved it for the better

Puntos a favor:

The product is a very simple format, easy to use and understand. Easy to log and enter details

Contras:

More control of reminder emails re open approved documents in case of mistakes or amendments