FullStory

¿Quién usa FullStory?

Los mercados objetivo de FullStory van desde agentes de asistencia hasta equipos de productos, desde estrategas de posicionamiento hasta ingeniería. FullStory faculta a todos los integrantes de la organización para construir la mejor experiencia en línea.

¿Qué es FullStory?

FullStory adopta un enfoque fundamentalmente diferente para comprender la experiencia que brindas al cliente. Una pequeña secuencia de comandos libera la reproducción perfecta de píxeles, información automática, analíticas de embudos y una robusta búsqueda y segmentación; todo sin la necesidad de etiquetar manualmente el código de tu sitio.

Información sobre FullStory

FullStory

https://www.fullstory.com/

Fundada en 2014

Vídeo de FullStory
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Resumen de precios de FullStory

FullStory dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis.


Versión gratuita

Prueba gratis

FullStory: implementación y asistencia

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En persona
  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de FullStory

  • Animación
  • Búsqueda de usuarios
  • Mapas térmicos
  • Para sistemas móviles
  • Para sitios web
  • Prototipado
  • Registro de actividad de la pantalla
  • Tests de usabilidad
  • Tests no moderados
  • Trayectoria del usuario

Lista completa de Herramientas UX

  • Gestión de campañas
  • Gestión de varias ubicaciones
  • Seguimiento de búsqueda de sitios
  • Seguimiento de conversión
  • Seguimiento de fuentes de referencia
  • Seguimiento de interacciones entre usuarios
  • Seguimiento de objetivos
  • Seguimiento de palabras claves
  • Seguimiento de páginas consultadas
  • Seguimiento de tiempo en la página

Lista completa de Herramientas de análisis web

  • Análisis de elementos
  • Análisis de páginas web
  • Cartografía de comportamientos
  • Cartografía radial
  • Cartografía territorial
  • Mapas dinámicos
  • Mapas integrables
  • Panel de comunicaciones
  • Para las ciencias
  • Para ventas

Lista completa de Herramientas de mapas de calor

  • Alertas de secciones ambiguas
  • Análisis de competidores
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de enlaces
  • Herramientas de investigación de palabras clave
  • Métricas de rendimiento

Lista completa de Herramientas para optimización de sitios web

  • Análisis
  • Análisis de sentimientos
  • Análisis de texto
  • Análisis predictivo
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión del conocimiento
  • Panel de comunicaciones
  • Recopilación de datos multicanal
  • Segmentación de clientes
  • Survey/Poll Management

Lista completa de Software de gestión de experiencia del cliente

Alternativas a FullStory

Más alternativas a FullStory

Opiniones de FullStory

Todas las opiniones

Calificación general

4.6/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.4
Atención al cliente 4.4
Funcionalidades 4.4
Relación calidad-precio 4.1

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Frank R.
Co-Founder, CTO and Product Lead
Hostelería, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/1/2019

"Fullstory ushers in a new era of live data analytics"

Comentarios: The ability to see exactly how your users are struggling with a particular element of your website whether in real-time or not makes this a truly revolutionary product. It's really easy to set up and has the added benefit of an API that we've recently incorporated into our admin portal to aid in diagnosing customer issues. Just a solid product all around.

Puntos a favor: The first time you see a live view of a user browsing/struggling on your website is almost magical. It turns what could routinely be a maddening experience into a fun activity. It's very easy to filter out sessions to land on a particular session of interest and also allows you to save searches that you've identified for whatever reason. Analyzing the customer experience through Fullstory has almost replaced the need to give out giftcards at a random Starbucks to view customers in action.

Contras: There's not really anything I can knock this product for. It's exceptional.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/1/2019
Thomas C.
Director
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    2 /5
  • Relación calidad-precio
    1 /5
  • Probabilidad de recomendación
    2/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/11/2019

"State of the art product, but poor customer service and retention, unjustified price increase"

Comentarios: Everything about the software itself was great, unfortunately the service and pricing packages ruined my day.

Puntos a favor: It was very easy to use, and very useful to debug issues, and trace or track usage abuse.

Contras: Customer service was poor. Price for minimum package was increased from USD $199 to $899. When I raised a concern, that I have recommended a new client, they did not consider my case as an existing partner introducing a customer to them, did not make any adjustments or gave me the old price as a one-time exception. First, a price increase of 450% does not make any sense. Secondly, no exception granted from a loyal customer and partner.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 21/11/2019
Bharath A.
Director - Marketing
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/8/2017

"Too pricey for the features and functionality it supports"

Puntos a favor: Gives a nice overview of how website visitors are browsing the site and how they are moving from one page to the next page. We can also see where they are clicking, where they are spending more time etc.

Contras: For the price it demands, I feel the ROI is very low. Of all the features, I only found website session recording to be the only useful one. That too, after seeing a few sessions, you can get a sense of what to optimize. After that, more recorded sessions won't really help. Also, it's not practically possible to go thru all recorded sessions.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/8/2017
Usuario verificado
Analyst
Servicios financieros, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/9/2020

"Can't Imagine Not Having It"

Comentarios: One major benefit is debugging. It makes the process way faster because we don't always have to re-create the scenario to see what happened. Another major benefit is that it helps us understand the psychology of our customers. What makes sense to them, what doesn't, what frustrates them, etc. FullStory has a neat "RageClick" tracking feature. 10/10 would recommend.

Puntos a favor: Once my company got FullStory, I couldn't imagine a world without it. How can you *really* tell what your customers are doing? Reviewing at a list of events is just not adequate, and FullStory solves this problem. It's extremely intuitive and flexible. You can change the speed, skip inactivity, leave comments inside the videos, and much more. Plus, they have integration with a variety of analytical platforms, like Heap.

Contras: Occasionally, the reconstructed videos of user behavior are misleading. One serious issue is the inability to see iframes, but there's probably nothing anyone can do about that. I've also noticed that dropdowns don't always appear as they should. This makes it difficult to determine which options the user is actually seeing. The way they portray the user zooming-in is also a little disorienting.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/9/2020
Monish K.
senior software engineer
Software informático, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/4/2020

"Track the User session and watch them use your product to identify there pain points"

Comentarios: FullStory has been a really useful tool for analysing the user experience on the Website

Puntos a favor: FullStory records the live session of the user who uses the fullstory integrated web application, It records lots of other useful metrics which can be used for analysis these metrics can be customised, The integration of fullStory to the product is simple and easy due to the good documentation an good customer support, The FullStory provides some inbuilt analysis trends which is pretty useful, FullStory provides API's for data extraction,

Contras: I wold like to move the metric data collected to a analytic platform like tableau, which is not achievable right now, i recommend fullStory to provide a inbuilt environment such as tableau for further analysis on the data collected, The metrics stored dose not last for a longer than 90 to 100 days, so we had to write java code to move data from fullStory to databases, fullStory has provided api's to support this data movement

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/4/2020