18 años ayudando a las empresas mexicanas
a elegir el mejor software

¿Qué es Vagaro?

Incrementa tu productividad y libera tu tiempo con Vagaro. Programa citas desde una computadora de escritorio o usa la aplicación Vagaro Pro para administrar clientes sobre la marcha. Toma reservas en el mercado de belleza, en tu página de reservas, en Facebook, Yelp, Instagram o en tu propio sitio web, a través del widget de reservas de Vagaro. Envía recordatorios y correos electrónicos automatizados. Administra paquetes. Procesa los pagos de forma segura. Vagaro Pro es la aplicación para Apple y Android más descargada/con mayor cantidad de opiniones. Precios a partir de 25 $ al mes. Regístrate para una prueba gratis de 1 mes.

¿Quién usa Vagaro?

Propietarios de centros de fitness/gimnasios; de estudios de danzas, pilates o yoga; de salones de belleza y peluquerías; de spas. Incluso se te ofrece un sitio de reserva personalizado, una aplicación con tu marca y una página de búsqueda de acuerdo a tus necesidades.

Vagaro Software - 1
Vagaro Software - 2
Vagaro Software - 3
Vagaro Software - 4

¿Tienes dudas sobre Vagaro? Compara con una alternativa popular

Vagaro

Vagaro

4.7 (3,459)
USD 30.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
223
10
4.6 (3,459)
4.7 (3,459)
4.6 (3,459)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
$0.00
Versión gratuita
Prueba gratuita
88
1
4.9 (1,431)
4.8 (1,431)
4.8 (1,431)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Vagaro

Fresha
Funcionalidades más valoradas
Confirmations/Reminders
Programación de citas
Reserva en línea
Setmore
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Reserva en línea
Sincronización de calendario
Wix
Funcionalidades más valoradas
For Small Businesses
Gestión de páginas web
Website Hosting
ABC Glofox
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de miembros
Procesamiento de pagos
Reserva en línea
Shortcuts
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de clientes
Gestión de inventarios
Punto de venta (POS)
Meevo
Funcionalidades más valoradas
Para salones de belleza y Spas
Programación de citas
Punto de venta (POS)
Timely
Funcionalidades más valoradas
Confirmations/Reminders
Gestión de calendarios
Programación de citas
SalonBiz
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de clientes
Para salones de belleza y Spas
Programación de citas
Jane
Funcionalidades más valoradas
Conforme con HIPAA
Gestión de citas
Programación de citas

Opinones de Vagaro

Evaluación media

En general
4.7
Facilidad de uso
4.6
Atención al cliente
4.6
Funcionalidades
4.6
Relación calidad-precio
4.7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
78%
4
17%
3
3%
2
1%
1
1%
Christie
Owner
Usuario de Linkedin verificado
Deportes, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Makes My Business & Life Scheduling Much Easier

4.0 hace 4 años
Los subtítulos en español están disponibles en el reproductor de video
IVOHANT
BEAUTY en EE. UU.
Arte y artesanía, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

UN SISTEMA SUPER COMPLETO

5.0 hace 7 meses

Comentarios: MUY BUENO, SOLO QUE DEBERIAN REPROGRAMAR PARA OTROS IDIOMAS

Puntos a favor:

LA CONFIRMACION AUTOMATICA PAR MIS CLIENTES, LA ORGANIZACION QUE LLEVO CON MI PROGRAMACION DIARIA, ENTRE OTRAS COSAS

Contras:

VAGARO ES UN PROGRAMA MUY COMPLETO, LO UNICO QUE ME DIFICULTA SU MANEJO ES QUE NO TIENE LA OPCION DE PODER MANEJAR EN ESPAÑOL

daniel
daniel
Ingeniero Ambiental en Ecuador
Usuario de Linkedin verificado
Educación primaria/secundaria, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Una herramienta indispensable para agendar citas

5.0 hace 12 meses

Puntos a favor:

La eficiencia de gestionar citas y personal de manera rápida y segura

Contras:

Que demora tiempo de aprendizaje a personas que no tienen conocimiento de los software.

Santiago
ingenieria sistemas en Colombia
Usuario de Linkedin verificado
Hardware informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Could you choose Vagaro?

5.0 el año pasado

Comentarios: Buena, ayuda bastante para la gestión de cualquier empresa por lo que no veo porque no recomendarlo.

Puntos a favor:

La ayuda que da para la programación de citas y gestión de meetings u o básicamente organización del personal es impecable. 10/10

Contras:

Seria mejor si el cobro de uso por el software fuera un cobro único ya sea mensual o anual y no por movimiento o transacción.

Elmer
Ingeniero de sistemas en Colombia
Tecnología y servicios de la información, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

La gestion de vagaro

5.0 hace 2 años

Puntos a favor:

Cumplió con mis expectativas puesto que me permite recordar citas, su facilidad y gestión es muy buena lo que hace que esta herramienta sea llamativa.

Contras:

Muchas veces no es tan rápido, varia muchas veces en la rapidez dependiendo del dispositivo en donde se ingrese.

Edisson
Dentista en Ecuador
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Mi agendador

5.0 hace 2 años

Comentarios: Me ah gustado mucho ya que gracias a su prueba gratuita pude saber cómo funciona y tiene un costo muy accesible para pequeños negocios.

Puntos a favor:

Es una App fácil y sencilla para el agendamiento y recordatorio de citas para mis pacientes.

Contras:

Es algunas ocasiones para algunas personas puede ser desconocida y tal vez sea por desconocimiento a nivel de país.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Administración gubernamental, 501-1,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Vágaro no me trajo ninguna novedad

3.0 hace 2 años

Puntos a favor:

Fue relativamente fácil de usar y buena sincronización

Contras:

No me aportó grandes cosas, se intentó implementar en mi trabajo pero no resultó.

Isidoro
TASK FORCE en España
Banca, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Empresas

4.0 hace 2 años

Puntos a favor:

Desde mi experiencia dentro del ámbito empresarial, considero que lo más destacable de la app, es el precio que tiene con respecto a otros similares, y que, además de ello, cumple con las expectativas notablemente. Además, a todos nos pasa que nos olvidamos de muchas cosas, y con esto, ayuda gracias a los recordatorios, a que no pase esto.

Contras:

No tengo nada malo que añadir acerca de este software. Es más, como he dicho antes, una aplicación con esta utilidad, sirve para mucho positivamente, tanto a las empresas, como a los clientes.

Eduardo
TASK FORCE en España
Banca, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

El software de citas.

5.0 hace 2 años

Puntos a favor:

Me he encontrado con un software estupendo con muy buena facilidad de uso y de gran calidad. Además es muy accesible para todo tipo de personas que deseen usarla y con una primera impresión muy llamativa para los clientes.

Contras:

Considero que una de las pequeñas contras que se pueden encontrar en dicho software es la rapidez del mismo. He intentado acceder a través de distintos medios y el tiempo de rapidez y de carga no varía en función de un medio u otro.

kelly johana
siso en Colombia
Construcción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

vagaro la mejor plataforma de pago

5.0 hace 2 años

Comentarios: hasta la fecha llena todas mis expectativas cumple con todo lo que promete

Puntos a favor:

me permite realizar pagos de nomina puedo sincronizar el calendario con fechas de corte u pago

Contras:

de hecho me gusta todo de este software

Alejandro
Comercial banca en España
Banca, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Vagaro para agendar citas

5.0 hace 2 años

Puntos a favor:

La facilidad de utilización es esencial a la hora de escoger una aplicación, Vagaro cumple

Contras:

Aún está en inicio y tiene que mejorar mucho

Tania
Dueña en EE. UU.
Productos cosméticos, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Estoy feliz con Vagaro debería ser bilingüe inglés y español

5.0 hace 2 años

Comentarios: Para mi las citas de las clientas m. Me gustaría usar todo lo relacionado con social media integrado a vagaro

Puntos a favor:

Me ayudo mucho mi esposo porque todo es en inglés , así lo he aprendido usar. Español porfavor

Contras:

Creo que si estuviera en español podría usar el 100 % d Vagaro hay muchas cosas no he podido usar porque no las entiendo

Adela
Estilista en EE. UU.
Productos cosméticos, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Very Help to Small Bussiness

5.0 hace 5 años

Comentarios: Tiene el mejor precio para los micro negocios

Puntos a favor:

las clases son verdaderamente interesantes

Contras:

Todo esta muy bien entendido en las clases

Respuesta de Vagaro

hace 5 años

Hi Adela, thanks so much for your feedback. We greatly appreciate that you took the time to share your experience with our Software. Thank you for being a Vagaro Business!

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Medicina alternativa, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Me encanta

5.0 hace 5 años

Comentarios: Todo en uno a un precio accesible, mejor que otras compañías que he probado y en Puerto Rico funciona super bien.

Puntos a favor:

EL precio es fabuloso. Ellos pensaron en todo y como cada negocio tiene necesidades diferentes crearon los servicios individuales y tu los añades de acuerdo a las demandas de tu negocio y eso vale un millón. Accesible y fácil de usar. Te facilita la vida muchísimo. Gracias por crear esta super herramienta para negocios.

Contras:

no he visto un contra. todo me encanta. los tutoriales son lo mejor.

Respuesta de Vagaro

hace 5 años

Hello, thank you for sharing your feedback. We appreciate it so much. We are grateful to have you as a Business on Vagaro!

Arturo
Operador en México
Desarrollo de programas, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Vagaro

4.0 hace 2 años

Puntos a favor:

Vagaro me ayuda a organizar todos mis formularios, notas de tratamiento y notas privadas de yoga, todo en un lugar seguro.

Contras:

perder oportunidades de expansión y de clientes potenciales.

Khan Md Mohaiuminul Islam
Khan Md Mohaiuminul Islam
Owner en Bangladés
Usuario de Linkedin verificado
Ropa y moda, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

As a small business Owner, Smart choice to deal daily activities.

4.0 el año pasado

Comentarios: As a small business owner, Vagaro is really helpful. By using the Vagaro app, users can easily appoint the service.
On my end, its very easy to set , and learn the basics, such as scheduling auto reminders and emails for customers. It has the option to identify roles like owner, sales customer service bookkeeper, etc., so I can easily divide tasks.

Puntos a favor:

Simple to configure and set up; proper guidelines are available for that As a small business owner, it is difficult to handle all the responsibilities associated with running a business. Vagaro really helps me to divide tasks and set automated reminders and emails. Payment options also secure here.

Contras:

Paying the swipe fee for every credit card transaction is kind of a headache for me. It's a good option to take a one-time payment, like in this situation.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Servicios para el consumidor, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp

Vagaro gets the job done.. ALWAYS SEEM TO IMPROVE

4.0 hace 10 meses

Comentarios: Overall it has been satisfactory, which is why I am still here. The inconvenience of setting up another platform has not been worth the move to another platform

Puntos a favor:

Ease of use, consistency of good customer service and added features

Contras:

High email/text marketing costs, high rates to process payments, inability to credit/rollover unused portion of marketing plan ( ie. if I pay for 5k emails and only use 2k, it would be nice to allow rollover of unused portion) Especially due to the fact that there have been many glitches or unexplained sends that were not actually sent!! We have so much wasted money due to this

Telman
Practice Coordinator and Medical Assistant en EE. UU.
Práctica médica, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

networking with Vagaro

5.0 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: Vagaro is a fantastic search engine for businesses and individuals.

Puntos a favor:

I love being able to connect with like-minded companies in the Bay Area. I work in Plastic Surgery, and we network with salon and spa professionals. This gives me an opportunity to search and review the very best and highly rated companies in the area.

Contras:

Too many to choose from. It is hard to sift through so many companies and individuals.

Respuesta de Vagaro

hace 2 semanas

Thank you for your thoughtful review! We're thrilled to hear how Vagaro has helped you connect with top-rated companies and professionals in your field. We understand that having so many options can be overwhelming, but we're glad Vagaro serves as a valuable resource for networking and finding the best in the industry. Wishing you continued success in building great connections!

Anita
Owner en Canadá
Medicina alternativa, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

On the fence, but TRIAL IS SO USEFUL IN UNDERSTANDING THE SOFTWARE!

3.0 hace 5 meses

Puntos a favor:

Not sure how I feel about it. I have completely mixed views. I signed up for a trial period, when I thought my business would be opening in May, It is now September and I am about to open. The trial period, did not let me obviously try the debit card or payment options. Then from my understanding if you didn't click to continue the trial period, you were no longer getting the service. Yet I am being asked to pay $40.00, $35.00 plus a late fee, for service used in June. But my trial period was end of May to June, so this put me off. THEN they locked me out of my account and are asking me to pay a past due balance of $40.00 but what will happen then, that's just to unlock my account and then are they going to charge me for what more months of NON -USAGE. I sent emails but they bounced back with literally, we've detected key words in your email that this filter system won't allow anyone to respond to. Now imagine if I were up and running and this happened? When I was using the trail period, here is what I somewhat liked: The landing page The reminders although I felt like the customer emails were lacking in personal touch and were standard, and seemed very automated to me and "cold." I couldn't figure out how to personalize it. Then the location was neat, but again. The email reminders were a little one liner, reminder but something about them felt off putting. Not sure, I did find the landing page creation challenging but nonetheless they give you a landing page. The add ons are expensive so for a software all of a sudden you can come up to over $200 I get it, but why is there nothing for a start up, entrepreneur? The $50.00 program seemed ideal and overall it seems like a good software but this $40.00 is absolutely offputting to me, so if I pay them and still can't access my account, they would have gained $40.00 for me for after a trial period where I was not using the program? So I don't know. BUT i do suggest doing the trial period. I 've done several with some others and so far, nothing seems to be wowing me or they're way to expensive for my start up.

Contras:

Their capacity to shut your account down if there is a missed payment. Imagine running a business and that happens.

Respuesta de Vagaro

hace 5 meses

Thank you for sharing your experience with us. When signing up for a 30-day free trial, the system indicates when the trial period ends and when billing for the monthly subscription will begin. You have the option to cancel your account at any time within the software. However, it appears that the account remained active beyond the trial period. Please note, that the system provides a warning before suspending the account and closing it. If you need assistance, our 24/7 support team is available via phone, chat, or email at vagaro.com/pro/contact. We’d be happy to help you reactivate your account or with any other concerns. Feel free to reach out to us at your convenience.

Angel
IT Manager en España
Automoción, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Vagaro is a lifesaver for managing my salon appointments and inventory. It's been a game-changer!

3.0 hace 3 meses

Puntos a favor:

Vagaro's appointment scheduling and inventory management features are top-notch. It's easy to use and has streamlined my business operations.

Contras:

I wish Vagaro had more customizable reporting options and better customer support. Sometimes it feels a bit limited in that aspect.

Respuesta de Vagaro

hace 3 meses

Thank you for sharing your experience with us! We're happy to hear that the appointment scheduling and inventory management features have streamlined your business operations—it's always our goal to make daily management as smooth as possible. We offer the premium feature Data Lake to build customizable reports with the system. Our dedicated 24/7 support team is always here to help, and we're continually enhancing our services. Let us know if there’s anything specific we can improve—we’re here to ensure you have the best experience possible! We value your input and look forward to supporting your continued success with Vagaro.

Dometo
Lash Tech en EE. UU.
Servicios individuales y familiares, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Vagaro lacks Google Business Integration

3.0 hace 4 meses

Comentarios: Overall, my experience with Vagaro was ok. I would not recommend it to new business owners just because of the fact that they are not integrated with Google Business and the price. When people find you on Google and want to book appointments, they get stuck if Vagaro is the appointment platform you are with. This frustrated my potential clients and lost me a lot of business, so I would not recommend it.

Puntos a favor:

What I liked most about Vagaro was that I can add employees under me easily. It was easy to set up and get my business moving.

Contras:

I was very disappointed that Vagaro was not integrated with my Google page. It was very difficult to switch from Square to Vagaro because of this. When clients would book appointments, it would go to my Square Appointment Setter because Vagaro would not integrate with Goodgle, which was so odd to me. Also, the monthly payments for an app that doesn’t integrate with Google Business is way too high. As a small business owner it’s very important that we cut corners every which way we can; and I think that the people who decided to charge what Vagaro charges did not have the customer in mind when deciding, just maybe their profit. In the end I had to leave Vagaro because I found a cheaper app that intergraded very well with my Google Business. I have reached out and complained to them about this but got nowhere.

Respuesta de Vagaro

hace 4 meses

Thank you for sharing your experience with us. Since you last used the platform, we’ve made significant updates and enhancements to improve our integration options, including addressing some of the concerns you've mentioned. We understand how critical it is for small businesses to streamline operations and maximize value, and our recent changes aim to do just that. If you're ever interested in revisiting Vagaro, we'd happily show you the improvements firsthand!

Lindsey
National Recruiting Director en EE. UU.
Empleo y contratación, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Recommended for staying organized with health & wellness appointments!

5.0 hace 4 semanas Nuevo

Comentarios: I've had great experience using this software and it always makes it easy to book and keep appointments organized.

Puntos a favor:

I have always had such an easy time booking appointments with Vagaro. Their scheduling feature is especially easy to use.

Contras:

This might be the fault of the vendor rather than Vagaro, but once, I used an address listed in Varago to go to an appointment and it was an old address. It would be great if Varago confirmed information like this to avoid issues.

Respuesta de Vagaro

hace 4 semanas

Thank you for sharing your experience and thoughtful feedback! 🌟 We're so glad Vagaro makes booking and staying organized with health and wellness appointments easy for you. Regarding the outdated address issue, we understand how frustrating that can be. While we rely on businesses to keep their profiles updated, we’re always looking for ways to improve and ensure accurate information. Your suggestion is incredibly valuable, and we’ll share it with our team for consideration. Thanks for choosing Vagaro to simplify your scheduling! 💕

Yasmi
Sales en Canadá
Productos cosméticos, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Vagaro review

4.0 hace 2 meses

Comentarios: Overall vagaro is a good source for showing services and offerings to people

Puntos a favor:

I like that vagaro offers lots of options to post offerings and services

Contras:

I don’t like that when u try to select through the options that the menus sometimes disappear or make you scroll down

Respuesta de Vagaro

hace 2 meses

Thank you for your feedback! We're glad you find Vagaro helpful for showcasing your services. We understand the frustration with the menu navigation and will share this with the team to improve the experience. Your insights help us make Vagaro even better!

Taylor
Engineer en Canadá
Hostelería, 501-1,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Vagaro works!

4.0 hace 2 semanas Nuevo

Comentarios: My experience has been good overall. I enjoy that pricing and availability is displayed as a user.

Puntos a favor:

I enjoy avoiding the back and forth with others to try to get appointments and such booked. It allows for a convenient process.

Contras:

I dislike that the ability for cancelations its available.

Respuesta de Vagaro

hace 2 semanas

Thank you for your review! We're glad that Vagaro has made booking appointments more convenient for you. Regarding cancellations, our system does allow businesses to set their own cancellation policies and processes. If you're having trouble, please contact our 24/7 support team for assistance. We appreciate your feedback and are happy you're enjoying our software!

Allie
Social Media Associate en EE. UU.
Administración educativa, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Simple and Straightforward

5.0 el mes pasado Nuevo

Comentarios: Overall, it's very easy to use to sign up for a variety of services. I have been using Vagaro for many years and its been simple and clear.

Puntos a favor:

Vagaro is simple and straightforward. It is incredibly user friendly!

Contras:

It can. be difficult to back and change an option- like adding or removing a service.

Respuesta de Vagaro

el mes pasado

Thank you for your feedback! We're glad to hear that you find Vagaro user-friendly and easy to navigate. We appreciate your insight about making changes to services, and we’re always working to improve the platform. If you ever need assistance with managing services or any other features, feel free to reach out to our support team. Thanks for being a loyal user of Vagaro!

Mavis
Salon Owner en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Starting Back Post Covid-19

5.0 el año pasado

Comentarios: Overall, I am very pleased using Vagaro software. It allows my clients and customers to book online, to cancel an appointment and reschedule if needed, saving me time. I can go in and change the look of my Vagaro site whenever I want. The software allows me to send email blast for little or no cost. It's a great way to stay in contact with your clients and customers. There's a lot to like about Vagaro!

Puntos a favor:

I pretty much like everything about Vagaro. The software is very easy to use and even if you get stuck, Vagaro has a university where you can take a class on how to use Vagaro or a specific task you're trying to perform. I find that the price was well within my budget for a software program that has all of what you need to build a successful business compared to other programs.

Contras:

I think the thing I like least about Vagaro is the fact that the add-on functions cost extra. To feature your business on Vagaro, its an extra fee, and also it's extra to develop a form, it's the little extra fees that really adds up, especially when your building your business.