Vagaro Fitness Software

Vagaro Fitness Software

Por Vagaro

¿Quién utiliza este software?

Propietarios de centros de fitness/gimnasios; de estudios de danzas, pilates o yoga; de salones de belleza y peluquerías; de spas. Incluso se te ofrece un sitio de reserva personalizado, una aplicación con tu marca y una página de búsqueda de acuerdo a tus necesidades.

Valoración media

2109 opiniones
  • En general 4.7/5
  • Facilidad de uso 4.7/5
  • Atención al cliente 4.7/5
  • Funcionalidades 4.6/5
  • Relación calidad-precio 4.7/5

Detalles del producto

  • Precio inicial USD 25.00/mes
  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Vagaro
  • https://sales.vagaro.com/
  • Fundada en 2009

Sobre Vagaro Fitness Software

Incrementa tu productividad y libera tu tiempo con Vagaro. Programa citas desde una computadora de escritorio o usa la aplicación Vagaro Pro para administrar clientes sobre la marcha. Toma reservas en el mercado de belleza, en tu página de reservas, en Facebook, Yelp, Instagram o en tu propio sitio web, a través del widget de reservas de Vagaro. Envía recordatorios y correos electrónicos automatizados. Administra paquetes. Procesa los pagos de forma segura. Vagaro Pro es la aplicación para Apple y Android más descargada/con mayor cantidad de opiniones. Precios a partir de 25 $ al mes. Regístrate para una prueba gratis de 1 mes.

Funciones de Vagaro Fitness Software

  • Base de datos de miembros
  • Directorio de miembros
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de comités
  • Gestión de cotizaciones
  • Gestión de eventos
  • Gestión de páginas web
  • Marketing por correo electrónico
  • Portal de miembros
  • Procesamiento de pagos
  • Renovación de inscripciones
  • Tipos de miembros
  • Facturación
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de clases
  • Gestión de estudiantes
  • Gestión de instructores
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la competencia
  • Gestión de recitales
  • Inscripción en línea
  • Pagos en línea
  • Programación
  • Punto de venta (POS)
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de personal
  • Pagos en línea
  • Planificación de instalaciones
  • Acceso móvil
  • Facturación
  • Gestión de equipo
  • Gestión de eventos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de marketing
  • Gestión de membresías
  • Gestión de páginas web
  • Gestión de visitantes
  • Portal de miembros
  • Procesamiento de pagos
  • Punto de venta (POS)
  • Reservas en línea
  • Seguimiento de la asistencia
  • Asignación de mentor/coach
  • Coaching deportivo
  • Coaching empresarial
  • Coaching para la vida
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Facturación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de programas
  • Programación de citas
  • Seguimiento del avance
  • Biblioteca de ejercicios
  • Comercio electrónico
  • Evaluación de condición física
  • Plan de entrenamiento
  • Procesamiento de pagos
  • Programa de nutrición
  • Seguimiento de certificaciones
  • Seguimiento de la asistencia
  • Gestión de capacidades
  • Gestión de marketing
  • Gestión de miembros
  • Gestión de personal
  • Pagos en línea
  • Programación de cursos
  • Punto de venta (POS)
  • Seguimiento de la asistencia
  • Evaluaciones
  • Facturación
  • Gestión de citas
  • Gestión de clínicas
  • Gestión de ejercicios
  • Gestión de seguros
  • Notas sobre la evolución
  • Planes de tratamiento
  • Supervisión de actividades
  • Varias ubicaciones
  • Autopréstamo y autodevolución
  • Facturación
  • Gestión de clases y horarios
  • Gestión de contratos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de eventos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de marketing
  • Gestión de membresías
  • Procesamiento de pagos
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de la asistencia
  • Gestión de equipo
  • Gestión de eventos
  • Gestión de listas de espera
  • Gestión de membresías
  • Inscripción en línea
  • Pagos en línea
  • Portal de padres
  • Programación de cursos
  • Seguimiento de competencias
  • Seguimiento de la asistencia
  • Seguimiento de puntuación
  • Análisis dietético
  • Base de datos de nutrientes
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Facturación
  • Gestión de pacientes
  • Planificación de la alimentación
  • Portal de los pacientes
  • Programación de citas
  • Certificado por la historia clínica electrónica
  • Evaluaciones de resultados
  • Expedientes de pacientes
  • Facturación
  • Gestión de citas
  • Gestión de cuentas de los pacientes
  • Gestión de reclamaciones
  • Notas SOAP

Las opiniones más útiles de Vagaro Fitness Software

Salon Calendar booking and scheduler

Publicado el 26/4/2019
Kathi C.
Hair Design Extraordinaire!
Internet, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
Fuente: GetApp
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Best Software for Salons out there yet.. Either for full Salons or individuals. I've gotten almost all the girls to use it at my Salon. especially the young ones that are first starting out or new just to making their​ own schedule. I've​ been in this business forever, 42 years. I love anything techy. So I really love​ that it works on my phone that I can schedule anytime, anywhere, And My computer from home and my iPad​ as well.
All in all I just can't​ say enough..

Puntos a favor: The ease of use. Checking out a client and knowing that they have a receipt of the breakdown of services and next appointments emailed to them..Yes!!! Also never having to call to confirm! that is a sure fire way of determining your income​ in advance. Also when I know I'm going to be off for any​ time​ different than my regular time, I can send out a mass email and everyone can get on the schedule either before or after I'm​ back. They LOVE this!..

Contras: I really have no complaints. been with them since the very beginning and they have only listened and worked with me on my wishes and ideas. They are constantly​ solving​ my questions and wishes.

Easy to use / lacking functionality

Publicado el 3/2/2020
Cassandra A.
Salon owner
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
2/5
Características y funcionalidades
2/5
Asistencia técnica
2/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I used Vagaro for a couple years but got rid of it because of how often their site would crash or freeze. I gave it another try after years with a desktop software because I was looking for a cloud based booking company . It was catostrophic to my salon . They didn’t transfer most of what was promised ( that I paid for) . I spend 3 days transferring all of my own things ( services products etc) then when I ran my payroll was all calculated wrong by hundreds of dollars . No one could tell me why . If is impossible to get a hold of anyone to speak to when you need help and when how do finally they act like they could care less. The functionality and detail just is not there ,

Puntos a favor: It was very easy to use and figure out without and specific training . I also like the online booking features and website they give you.

Contras: There is no ability to void any transaction when a mistake is made . Also their customer service is awful . Also I was led to believe they had a time clock when in actuality their do not unless you make an additional purchase of cards and a swipe machine .

My Search For Software Is Finally Over

Publicado el 12/1/2020
Kyesolyn B.
Owner
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
Fuente: SoftwareAdvice
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Using Vagaro I've found that it puts me at ease and I no longer stress about confirmations, keeping up with clients schedule for services, I am able to get deposits, clients can book themselves according to the availability that have, I can offer specials/discounts and know that they are not only sent to clients but announced on the site. Using Vagaro has definitely help making marketing much easier.

Puntos a favor: The Vagaro Software is very easy to use and has a video tutorial option for anything you aren't sure about as well as customer service persons on hand. After reviewing and researching multiple programs I decided to give Vagaro a try because they have excellent reviews, extensive options for all areas of business that allows for growth, reports to follow sales patterns, customization for services and sales, free software for credit card charges when you sign up for services and so much more. Best of all, it won't break the bank and they continuously offer suggestions on how to increase sales and bring in more clients.

Contras: There aren't really any cons that I haven't been able to get help with via tutorial videos. If anything, there are so many options that I haven't learned everything the system can do after nearly 6 months. I feel like the system lags sometimes, but I cannot say for sure if it's the system or my connections.

Respuesta de proveedores

por Vagaro el 11/2/2020

Hi Kyesolyn, thank you so much for your kind feedback. We greatly appreciate it and are so happy to have you as a Business on Vagaro!

Major issues in 2016

Publicado el 14/7/2016
Michele A.
Owner
Servicios para el consumidor, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
1/5
En general
3/5
Facilidad de uso
1/5
Características y funcionalidades
2/5
Asistencia técnica
1/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Every since your last update in June of 2016 your program has not worked properly! Very very disappointed. For the price you charge.. it's defiantly not worth it. =(

Puntos a favor: Easy to use Looks great

Contras: Confirmations text do not work half the time. Services seem to go missing. The program doesn't always send of the confirmation texts. Clients click the confirmation link on their end... but does not show up on the computer. Sometimes when booking a client.. the program will book the client every single day throughout the whole schedule to the end of time... the only way to fix it.. is to reboot the program. Occasionally the program will send out text after text to the same clients notifying them that they have an appointment. One of my clients received 14 text right after another. Talk about being a pain in the butt. The Do Not Notify client tab does not work. When changing a clients appointment around... there is a choice to notify the client or do not notify client. This function dos not work. It always notifies the client either way. When choosing to No Show a client.. it shows up the almost the same color as the booking color, very difficult to see the difference. It should be a totally different color not associated with the booking color. The Red and Orange is almost the same shade. Maybe No shows should have a black strip.. just a suggestion. Beware that Vagaro fees are in USD funds.. NOT CANADIAN. FYI... Since the last June update, I have had to contact customer support DAILY! sometimes twice a day! UGH'''' Vagaro seems to go offline a few times a month, such an inconvenience. Their updates are done in the middle of a work day. =(

My clients and myself love Vagaro!

Publicado el 13/1/2020
Felicia F.
cosmetologist
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
Fuente: SoftwareAdvice
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
4/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Vagaro has been great. Even when My website domain host offered a booking site through them, they admitted theirs can't compare to everything Vagaro can do.

Puntos a favor: I love that I don't have to be a slave to my phone. I don't have to go back and forth with clients, "how bout this time? or this time? or this time?" they can just get online and see all my openings!
I don't (often) have to leave my clients in the middle of appointments to book another one. When i'm off/busy i set my work phone to driving mode, directing my clients to book online.
The reminder texts are a God Sent according to my clients and compliments very well the ability to set my clients up on a rotating schedule which is also very convenient!
Oh, and the dashboard is a great tool to track busy times, slow times and number of clients, repeat clients and if they're booking online or not

Contras: I don't know if this is already a feature or something I need to do on my end through my phone but it'd be very useful if i got some sort of sound notification, a ding of some sort, when someone booked online so i would be aware of it when i'm super busy and think I know my schedule and end up telling a walk-in to come back when I think I have a gap in my day but it's been filled online.
I do wish there was a way I could make certain appointments only available during certain times for services that I share a room with another stylist.
And not that it happens often (maybe 3 times in 3 years) but when the site is down.... i feel totally lost, like a have no control over my life, I don't know when my next appointment is, who they are or what they're having done! it's awful. but it never lasts more than an hour or two I don't think.

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