Vagaro Fitness Software

¿Quién usa Vagaro Fitness Software?

Propietarios de centros de fitness/gimnasios; de estudios de danzas, pilates o yoga; de salones de belleza y peluquerías; de spas. Incluso se te ofrece un sitio de reserva personalizado, una aplicación con tu marca y una página de búsqueda de acuerdo a tus necesidades.

¿Qué es Vagaro Fitness Software?

Incrementa tu productividad y libera tu tiempo con Vagaro. Programa citas desde una computadora de escritorio o usa la aplicación Vagaro Pro para administrar clientes sobre la marcha. Toma reservas en el mercado de belleza, en tu página de reservas, en Facebook, Yelp, Instagram o en tu propio sitio web, a través del widget de reservas de Vagaro. Envía recordatorios y correos electrónicos automatizados. Administra paquetes. Procesa los pagos de forma segura. Vagaro Pro es la aplicación para Apple y Android más descargada/con mayor cantidad de opiniones. Precios a partir de 25 $ al mes. Regístrate para una prueba gratis de 1 mes.

Información sobre Vagaro Fitness Software

Vagaro

https://sales.vagaro.com/

Fundada en 2009

Vídeo de Vagaro Fitness Software
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Resumen de precios de Vagaro Fitness Software

Vagaro Fitness Software dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Vagaro Fitness Software está disponible a partir de USD 25.00/mes.


Precio inicial

USD 25.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Vagaro Fitness Software: implementación y asistencia

Asistencia

  • En horario ininterrumpido (atiende un representante)
  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En persona
  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de Vagaro Fitness Software

  • Base de datos de miembros
  • Directorio de miembros
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de comités
  • Gestión de cotizaciones
  • Gestión de eventos
  • Gestión de páginas web
  • Marketing por correo electrónico
  • Portal de miembros
  • Procesamiento de pagos
  • Renovación de inscripciones
  • Tipos de miembros

Lista completa de Programas de gestión de socios

  • Facturación
  • Gestión de clases
  • Gestión de clientes
  • Gestión de personal
  • Gestión de trajes
  • Inscripción en línea
  • Pagos en línea
  • Portal de autoservicio
  • Programación de cursos
  • Punto de venta (POS)
  • Reporting
  • Seguimiento de la asistencia

Lista completa de Software para academias de baile

  • Gestión de equipo
  • Gestión de eventos
  • Gestión de listas de espera
  • Gestión de membresías
  • Inscripción en línea
  • Pagos en línea
  • Portal de padres
  • Programación de cursos
  • Seguimiento de competencias
  • Seguimiento de la asistencia
  • Seguimiento de puntuación

Lista completa de Software para centros de gimnasia

  • Gestión de inventarios
  • Gestión de personal
  • Pagos en línea
  • Planificación de instalaciones

Lista completa de Software para centros de yoga

  • Acceso móvil
  • Facturación
  • Gestión de equipo
  • Gestión de eventos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de marketing
  • Gestión de membresías
  • Gestión de páginas web
  • Gestión de visitantes
  • Portal de miembros
  • Procesamiento de pagos
  • Punto de venta (POS)
  • Reservas en línea
  • Seguimiento de la asistencia

Lista completa de Software para clubes

  • Asignación de mentor/coach
  • Coaching deportivo
  • Coaching empresarial
  • Coaching para la vida
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Facturación
  • Gestión de clientes
  • Gestión de programas
  • Programación de citas
  • Seguimiento del avance

Lista completa de Software para coaching

  • Biblioteca de ejercicios
  • Comercio electrónico
  • Evaluación de condición física
  • Plan de entrenamiento
  • Procesamiento de pagos
  • Programa de nutrición
  • Seguimiento de certificaciones
  • Seguimiento de la asistencia

Lista completa de Software para entrenadores personales

  • Gestión de capacidades
  • Gestión de marketing
  • Gestión de miembros
  • Gestión de personal
  • Pagos en línea
  • Programación de cursos
  • Punto de venta (POS)
  • Seguimiento de la asistencia

Lista completa de Software para estudio de pilates

  • Biblioteca de ejercicios
  • Conforme con HIPAA
  • Creación de informes/análisis
  • EHR/EMR
  • Evaluaciones
  • Facturación
  • Gestión de citas
  • Gestión de clínicas
  • Gestión de seguros
  • Notas sobre la evolución
  • Para fisioterapia
  • Planes de tratamiento
  • Portal de los pacientes
  • Recordatorios de citas
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software para fisioterapeutas

  • Autopréstamo y autodevolución
  • Facturación
  • Gestión de clases y horarios
  • Gestión de contratos
  • Gestión de empleados
  • Gestión de eventos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de marketing
  • Gestión de membresías
  • Procesamiento de pagos
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de la asistencia

Lista completa de Software para gimnasios (fitness)

  • Análisis dietético
  • Base de datos de nutrientes
  • Definición y seguimiento de objetivos
  • Facturación
  • Gestión de pacientes
  • Planificación de la alimentación
  • Portal de los pacientes
  • Programación de citas

Lista completa de Software para nutricionistas

  • Conformidad con el sector sanitario
  • Facturación
  • Gestión de cuentas de los pacientes
  • Gestión de expedientes de pacientes
  • Gestión de reclamaciones
  • Herramientas de evaluación de resultados
  • Notas SOAP
  • Recordatorios de citas

Lista completa de Software para quiroprácticos

Alternativas a Vagaro Fitness Software

Más alternativas a Vagaro Fitness Software

Opiniones de Vagaro Fitness Software

Todas las opiniones

Calificación general

4.7/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.7
Atención al cliente 4.7
Funcionalidades 4.6
Relación calidad-precio 4.7

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Usuario verificado
Terapeuta Holística
Medicina alternativa, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 25/2/2020

"Me encanta"

Comentarios: Todo en uno a un precio accesible, mejor que otras compañías que he probado y en Puerto Rico funciona super bien.

Puntos a favor: EL precio es fabuloso. Ellos pensaron en todo y como cada negocio tiene necesidades diferentes crearon los servicios individuales y tu los añades de acuerdo a las demandas de tu negocio y eso vale un millón. Accesible y fácil de usar. Te facilita la vida muchísimo. Gracias por crear esta super herramienta para negocios.

Contras: no he visto un contra. todo me encanta. los tutoriales son lo mejor.

Respuesta de proveedores

por Vagaro el 26/2/2020

Hello, thank you for sharing your feedback. We appreciate it so much. We are grateful to have you as a Business on Vagaro!

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 25/2/2020
Adela H.
Estilista
Productos cosméticos, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 30/6/2020

"Very Help to Small Bussiness"

Comentarios: Tiene el mejor precio para los micro negocios

Puntos a favor: las clases son verdaderamente interesantes

Contras: Todo esta muy bien entendido en las clases

Respuesta de proveedores

por Vagaro el 24/7/2020

Hi Adela, thanks so much for your feedback. We greatly appreciate that you took the time to share your experience with our Software. Thank you for being a Vagaro Business!

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 30/6/2020
Renee K.
Owner
Servicios para el consumidor, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 30/6/2020

"All in one program"

Comentarios: My overall experience with Vagaro has been nothing but exceptional. Their customer service is very helpful when it's needed. They continue to add upgrades and needed items that are requested. They were extremely helpful to all of their accounts during the COVID-19 shutdown. Top notch in my books!!

Puntos a favor: What I like most about the Vagaro software is that it offers almost everything that you need in one program which includes inventory, scheduling, credit card processing, marketing, online store, website, forms, photos, etc. It's an all in one program that is easy to implement and use in your business.

Contras: There are only a few cons in my opinion. They need to increase the number of characters for product and service descriptions. They need to add an archive option in inventory. And they need to add an accounts payable option so you do not have to use another program.

Respuesta de proveedores

por Vagaro el 24/7/2020

Hi Renee, we greatly appreciate your kind review. Thank you for letting us know what you love about Vagaro! We are so glad you are enjoying the software!

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 30/6/2020
Amy S.
Owner
Salud, bienestar y deporte, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 27/12/2020

"Best value for features, support level & price"

Comentarios: I researched/test run softwares for 2 years, after working in the industry and already using several different ones including for other industries. Vagaro hands down offers the best product for the money with additional features than most that allow for things like customizable memberships and rewards programs. Their service email/call system could be much better organized to be efficient & effective. If they allowed for the reps to manage a portfolio of clients with direct email/phone for questions instead of the constant "zone defense" approach it would fit the company goals and values much better. The customer service reps, however, are generally pretty awesome and committed to resolving the issues. Everyone's time would better spent in a focussed system opposed to the chaotic approach they currently have.

Puntos a favor: Best feature offerings which can be customized fairly easily. Excellent price for the value. Live customer support is essential, while this could be better in how it is set up Vagaro staff care about doing good, thorough work to be helpful. That is like gold as a business owner when trying to trouble shoot so this is their strongest asset in my mind.

Contras: The platforms, and even features, are inconsistent on how things are seen & done. For instance, creating a gift certificate through "reports" with a discount shows up on your quarterly reports differently than if you create a gift certificate through the "check out" screen and do the same discount there. Also, the application is different than the desktop in so many little ways that make a big collective difference. --I would love it if they cleaned up their current features to be streamlined. Having beta testers who are business people that actually use their software would reveal SO many little things that make a big difference to my daily "clean ups" for all the goofiness that they don't seem to realize exists in their software. I have suggested this idea at least 10 times to reps.

Respuesta de proveedores

por Vagaro el 31/12/2020

Hi Amy, thank you for sharing your feedback. Feedback like this helps us make our software even better, so thank you for taking the time to let us know what you think.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: SoftwareAdvice
  • Publicado el 27/12/2020
Cassandra M.
Owner
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Características y funcionalidades
    1 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    2/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/3/2019

"Vagaro has been in business 9 years?!"

Comentarios: Even though Vagaro is an improvement in a lot of ways compared to what we had, I wouldn't recommend it to another salt therapy spa. You say you are a salon and spa software. We operate a lot like a massage spa does, but your software does not function well for our needs. Please make the following changes:
Allow for relationships between members
Allow for a membership to be shared with others, where on person pays for it
Allow employees who use the Vagaro system to also use the same email to be a client somewhere else.
Allow recurring scheduling for classes to be unlimited
Allow the business owner/manager to make the decision of what Vagaro permissions they give to their
employees
Make merging profiles easy
Keep duplicate profiles from happening for no reason

Puntos a favor: I own a salt therapy spa. The color coded calendar is really nice. It is easy to book clients into classes and appointments. Checking clients out is not perfect, but ok most of the time). I will put the rest of my complaints here, since it limits characters in the Cons. Clients cannot use the same email if they have used another Vagaro merchant. Families also can't use the same email on different profiles. We have a client who has been with us for over a year. She recently went to work for a massage therapist who uses Vagaro. Now, we are locked out of her account and cannot even change to a different email she gave us. The answer from Vagaro was to have her use our work computer to sign into her employee Vagaro account and make changes on our system. When I told tech support that is unprofessional and ridiculous to have my clients making changes to their account on our system, I was told that's not unprofessional at all. Uhm! Yes it is. I asked to speak to a Vagaro manager, was told they don't work on the weekends and that I couldn't leave a message to get a call back. I was told I would be responsible for calling back myself.
I am also not happy that I cannot give permissions to my employees that I need them to have. I need them to be able to upload excel sheets for certain things. That is only a manager permission. What's going to happen when I open other locations? I pay employees to get things off my plate so I can run my business.

Contras: I don't think this system is good for a business with several employees. I do not like that we can not make family relationships. We sell family memberships and need for one person (usually the parent) to sign everyone out under the one membership. However, the way it is set up, we check the parent out and the have to comp the kids. That makes it look like we do a lot of comping of sessions. It makes me wonder how a fitness facility using Vagaro does their family memberships? Scheduling a client for a recurring class is also not very friendly. You can only schedule them for 20 classes and no more. I have clients that come 3 times a week faithfully. There is no way for a reminder to add them back in. However, you can book recurring appointments forever. It should be consistent for classes as well. We have had trouble with client profiles duplicating themselves. We can't figure out why that happens. Then, merging the clients is a problem. Half the time we try to do that, it doesn't let us, because it says they are the same person.....very confusing and difficult to deal with. I'm not totally happen with the merchant processing. On more than one occasion, we've had clients try to pay for services or retail with a gift card they got. When we try to use it, it won't process. The answer that we got from Vagaro is that about 50% of the time, the merchant bank doesn't allow certain gift cards to be used. As a small business owner, that is very embarrassing.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/3/2019