Protean

Por Protean Software

5 / 5 5 reseñas
Protean

¿Quién utiliza este software?

Protean will transform any field service management business - Mechanical Handling, HVAC, Medical Equipment, Lifts, Tail Lifts, Compressors, Catering Equipment, Fire & Security and many more.

Valoración media

5 reseñas
  • En general 5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 5 / 5
  • Funciones 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $50/mes
  • Detalles de precios We offer on-premise subscription or perpetual licence purchasing options
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis No
  • Implementación Instalado: Windows
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Protean Software
  • http://www.proteansoftware.co.uk/
  • Fundada en 1999

Sobre Protean

Protean Software is the UK's leading field service management system that makes your business more efficient, profitable and competitive. Our innovative and easy-to-use interface gives you real-time access to workforce and contract information anytime, anywhere. Eliminate paperwork, empower your employees and make crucial business decisions with our tracking, scheduling and collaboration features. Get started with a Free Demo now.

Funciones de Protean

  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Control de inventario
  • Enrutamiento
  • Facturación
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de trabajos
  • Gestión de técnicos
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Acceso móvil
  • Base de datos de contactos
  • Cobro de pagos en el terreno
  • Enrutamiento
  • Expedición
  • Facturación
  • Firma electrónica
  • Gestión de contratos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Presupuestos y estimaciones
  • Programación
  • Reloj de tiempo
  • Seguimiento del historial de servicios
  • Acceso móvil
  • Calendario de planificación
  • Compras
  • Control de inventario
  • Facturación
  • Gestión de calibración
  • Gestión de expediciones
  • Gestión de llaves y cerraduras
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de técnicos
  • Mantenimiento preventivo
  • Programación
  • Seguimiento de activos
  • Seguimiento del historial de servicios

Las reseñas más útiles de Protean

Protean has transformed how we operate and do business

Traducir con Google Revisado el 9/1/2018
Jonathan B.
Commercial Manager
Ingeniería industrial o mecánica, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Much quicker to issue jobs, get them done, get the info, quote for repairs and invoice on the completion.
Complete traceability of events, no lost emails or 'who's dealing with this' scenarios.
The engineers can take photos on their phone and send them straight to the office via Protean to ensure we quote for and order the correct replacement part.

Puntos a favor: All relevant modules in one place with live data and analysis using the Protean Intelligence feature. No need for additional spreadsheets to support it, it's all here in one package.
Excellent telephone and email customer support with webinars, videos, and online help also available.
Easy to use app which isn't web based so doesn't rely on network connection for continued usage
Regular software updates.
Protean are receptive to enhancement requests for future updates to their software.

Contras: Enhancement requests can take a while to implement, but any bugs found are usually ironed out quickly.
Bespoke reports or specific software changes can be quite costly.
Learning curve can be steep for new software users due to power of software (it doesn't hold your hand through processes), but classroom training is available in Coventry.

Protean is core to our operations and their support is excellent.

Traducir con Google Revisado el 1/12/2017
Simon M.
Head of After Sales
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio

Puntos a favor: Protean is very user friendly and intuitive for the users. New users find it very easy to work with and can quickly get a grasp of the basics. The support we get from Protean is very good, the help desk team are very responsive and can usually resolve any issues very quickly. The engineer PDA's are simple and clear to use and we are looking forward to the improvments in the planner board. Protean are evolving their product and listen to our feedback positively.

Contras: At times we find that the reporting is a bit clunky, but we are told this will be resolved when we upgrade.

Leer más reseñas