¿Qué es Squire?

Squire es una herramienta completa de gestión empresarial para barberías. Combina funciones sólidas de gestión del personal, marketing y POS específicamente diseñadas para las necesidades únicas del sector de la belleza. La plataforma permite a los propietarios y gerentes administrar los horarios de los profesionales y analizar las ventas y el rendimiento para maximizar los ingresos. Ofrece multitud de funciones como asistencia para programas de fidelidad, códigos promocionales, tarjetas de regalo y listas de espera.

¿Quién usa Squire?

Barberías y salones de belleza.

¿Dónde se puede implementar Squire?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Windows (local), Chromebook (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • Squire Technologies
  • Ubicado en New york, EE. UU.
  • Fundada en 2014
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Reino Unido

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Squire Technologies
  • Ubicado en New york, EE. UU.
  • Fundada en 2014
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Reino Unido

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Squire

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Squire

USD 30.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 99.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 20.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 25.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Squire

  • Base de datos de clientes
  • Citas recurrentes
  • Confirmación y recordatorios
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de clientes
  • Gestión de empleados
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de nóminas
  • Para centros de belleza y balnearios
  • Perfiles de clientes
  • Programa de fidelización
  • Programación de citas
  • Punto de venta (POS)
  • Reserva en línea
  • Varias ubicaciones

Alternativas a Squire

Software de reserva, planificación de horarios, punto de venta y marketing online basado en la nube: todo lo que necesitas para facilitarte la vida.
Solución para reservas online, programación de recursos, generación de clientes potenciales y creación de informes para estudios de fitness.
Helps You Automate Your Sales With Follow-ups Manage Invoices, Appointments, Packages, Memberships, Campaigns to Meet Business Goals.
Wellyx fitness, salon & spa software helps your business grow with intuitive, simple and feature-rich tools.
¡ClinicSoftware.com brinda una vista de 360 grados de tus clientes para ayudarte a construir una relación sólida con tus clientes y crecer!
The affordable ERP Business Management platform designed for SMBs. Best all-in-one SaaS solution.
El software para peluquerías Timely gestiona todo tu negocio desde cualquier dispositivo. Administra fácilmente calendarios, clientes, personal, existencias, informes y más.
Gestiona clínicas de masajes a través de un sitio web. Incluye sitio web, alojamiento, reservas online, recordatorios por SMS, facturación, informes y más.
La única solución disponible realmente GRATUITA. Extremadamente fácil de usar y repleto de características formidables.
All-in-one booking, marketing and payments app for teams and solopreneurs across the US.
Sistema de reservas en línea con recordatorios para todas las empresas de servicios. Deja que tus clientes hagan su propia reserva en línea: incluye una versión gratuita. Descubre más sobre SimplyBook.me
La principal plataforma de marketing para pymes. Demo de marketing GRATIS
EasyWeek es un mercado de reservas en línea y un software de citas fácil de usar.

Opinones de Squire

Evaluación media

En general
4.7
Facilidad de uso
4.8
Atención al cliente
4.7
Funcionalidades
4.6
Relación calidad-precio
4.7

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
83%
4
10%
3
3%
1
3%
Tariq N.
Tariq N.
Founder en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Atlanta Shop Owner/Celebrity Barber’s POV

5 hace 2 años

Comentarios: In a time like this (Covid-19), having a management software that makes it easy to track business productivity is essential for finding funding. On a daily, it’s allowed me the luxury of focusing on marketing and developing my team as daily/weekly payroll operations are very simple.

Puntos a favor:

It’s just easy to use as an individual or for an entire shop. Scheduling, payroll, marketing, mass communication with your clients, and so much more. It’s really a barbers dream operating system.

Contras:

Initially (in 2017) there were a lot of features that were missing. That provided some challenges with client communication, but that has long been fixed. No real cons now.

Elliott C.
Owner en EE. UU.
Servicios para el consumidor, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

More than just a booking app.

5 hace 2 años

Comentarios: Being able to collect and exam data is imperative to my small business. Squire allows my to see trends and act accordingly to maximize sales opportunities, not only in service categories but in retail also. I’m able to easily check and modify inventory, and make sure the products that are top sellers are ordered on time to avoid missing sales due to being out of stock. Squire has helped my business run more efficiently Which helps my business be more profitable.

Puntos a favor:

Inventory control, reporting features, time clock, analytics, ease of appointment setting. POS system very easy to use and collects all imperative data of sales and customer history.

Contras:

I wish the customer service was easier to reach via phone and were more accommodating to west coast business operations. However they respond pretty quickly through the online chat support.

Michael W.
Owner en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Squire - beautiful but not there yet

3 hace 2 años

Puntos a favor:

Clean interface for client and admin/staff. Easy checkout with photos for products. great onboarding staffing setup. great sales team. great COVID19 policy. clean search based on BRANDS in products. allows booth rental barbers to collect their own earnings and CC fees.

Contras:

Squire pre-authorizes the card on file 1 hour before service even though your cancellation policy is 24 hours before service, marketplace clients will book appointment with apple pay with gift cards that don't have funds and won't show up. Deletes "notes" when merging duplicates of clients. If you have self employed barbers, you have to ring up product and services separately. The checkout process on iPad is odd, as it forces you to have 4 options of TIPS suggestions. 3 is my prefer max. No hardware for barcode scanning as it takes a SKU/UPC. my staff rings up wrong items all the time. NO variants for products (sizes, color, etc.) the whole BOOKING FEE for clients that prepay is odd. I am still not sure if the fee covers the card fees I would pay or if Squire is double dipping. Wish there was an online store for curbside pickup (or shipping) for products. $250 fee for your personal app and not impressed. $150 for just a virtual waiting list. $100 just for the basic app.

Jordan T.
RENTAL MANAGER en EE. UU.
Automoción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Easiest way to set and Monitor Appointments

5 hace 3 meses

Puntos a favor:

As far as setting appointments and monitoring them this application works wonders! Navigation through the app is quick and simple. No extra steps, No non sense

Contras:

Requires you to log in every time you get on the app, but it is secure!

Samuel G.
Owner en EE. UU.
Arte y artesanía, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

I can’t survive without it...

5 hace 2 años

Comentarios: Overall, I couldn’t be more satisfied... I have worked with several different scheduling platforms but SQUĪRE blows all of them out the water. It’s more than just a scheduling app, it’s complete management software. Fro POS to mass communication, from merchant transactions to customer care, from presentation to efficiency... SQUĪRE makes me look 20x better.

Puntos a favor:

The user friendly easy to understand analytics. The software makes it easy for me to track my day to day operations as a whole but more importantly, from barber to barber. Also, at the week end, it allows me to see my earnings collectively on one screen to see what days were more productive than others.

Contras:

I can’t honestly say there’s anything I don’t like about it but rather, there are some things I think should be added to the software.