FreeBusy

¿Quién usa FreeBusy?

Personas que desean pasar al futuro y ser más productivas usando IA en su estado más sencillo. Básicamente, los ganadores

¿Qué es FreeBusy?

Asistente de programación online para coordinar reuniones más rápido con contactos dentro y fuera de tu empresa. Funciona con todos los calendarios.

Información sobre FreeBusy

FreeBusy

https://freebusy.io/

Fundada en 2015

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • Instalado: Mac
  • En la nube, SaaS, web
  • Instalado: Windows
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación
Vídeo de FreeBusy
Play
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Resumen de precios de FreeBusy

FreeBusy dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis.


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Prueba gratis

Funciones de FreeBusy

  • Gestión de arrendamientos
  • Gestión de la sostenibilidad
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recursos
  • Gestión del mantenimiento
  • Planificación de espacios
  • Programación de salas

Lista completa de Software IWMS (Sistema de Gestión Integrada del Espacio de trabajo)

  • Chat y mensajería
  • Directorio de empleados
  • Encuestas y comentarios
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de tareas
  • Gestión del conocimiento
  • Uso compartido de archivos

Lista completa de Software de espacio de trabajo digital

  • Gestión de actas
  • Gestión de calendario
  • Gestión de invitaciones
  • Gestión de materiales
  • Gestión de participantes
  • Gestión de viajes
  • Gestión de votos
  • Herramientas de preparación de reuniones
  • Herramientas para las actividades posteriores a la reunión
  • Programación
  • Reserva de salas de reuniones
  • Reuniones de comité
  • Reuniones de juntas
  • Reuniones internas
  • Reuniones legislativas
  • Seguimiento de tareas

Lista completa de Software para reuniones

Alternativas a FreeBusy

Más alternativas a FreeBusy

Opiniones de FreeBusy

Mostrando 5 de 57 opiniones

En general
4.5/5
Facilidad de uso
4.5/5
Atención al cliente
4.4/5
Funcionalidades
4.4/5
Relación calidad-precio
4.6/5
Paul S.
User Experience, Usability, Strategy and Operations
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/11/2017

"Great service, customers are wow'd by the functionality"

Comentarios: Takes a ton of time away from the process of scheduling a meeting. For someone to be able to click a link and pick a time that works for them saves tons of back-and-forth negotiating a meeting time.

Puntos a favor: My favorite feature is I can link all of my calendars and it's able to find time slots for my customers to set meetings--incorporating personal, business, and other calendars. It's easy to use. You can add the ability to use a calendar to block out time so you don't have to access a special interface to do this (a lot of time I'm blocking out time with my phone). It doesn't get in my way at all, which is a huge win because a lot of these types of services cause lots of problems. Once you set it up, you don't need to constantly administer Freebusy.

Contras: Some confusing interface interactions. When you log in from one of their emailed links to confirm an email, the workflow is a bit confusing to me.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/11/2017
Usuario verificado
Manager of Customer Success
Telecomunicaciones, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/1/2020

"Basic Calendaring"

Comentarios: It solved an issue with calendaring with customers - the time consuming task of the back and forth to schedule. Put the customer at the wheel with scheduling when it works for them. It integrates with meetin tools (such as RingCentral) thus creating/populating the meeting bridge information seamlessly.

Puntos a favor: I like the ability to create teams of people - we want to show availability of more than one person and only allow selection of an appt time if all people are available. It make it easier to put the scheduling in the customers hands than the back and forth and checking multiple calendars.

Contras: Unless you set up more than one calendar link, you can't specify an agenda for meetings. Or have an option to allow the customer to select preset agendas.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/1/2020
John R.
Vice President, Sales
Internet, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    3/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    3/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/11/2017

"Very helpful."

Puntos a favor: Convenience to allow others to schedule my time. Very flexible and works well with multiple calendars.

Contras: Still has minor kinks to work out. Could do much more with IOS so you can enjoy the functionality on all devices.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/11/2017
Patrick C.
Sales Operations Manager
Organización de eventos, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/11/2017

"I could not do my job without this!"

Comentarios: The ease of setting up meetings is something you cannot do without once you start using it.

Puntos a favor: I was first introduced to this through a co-worker, and it has become such a staple of my day to day work life I would not know what to do without it. It's in my signature line and every email I send

Contras: I wish it would have an API with GoToMeeting since the only downside is having to update the call in information each time I set up a meeting

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 1/11/2017
Usuario verificado
Photographer
Producción audiovisual, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/10/2019

"A useful and sleek tool for appointment scheduling."

Comentarios: I have used some appointment scheduling software and this is one of the simples to use. Basic UI and very comfortable workflow.

Puntos a favor: I like the simplicity of this application, it is very fast and easy for the customer to make an appointment.
Integration with google account and google calendar is really important so I don't have to install another test app on my phone.
It just gets the image from my Gmail account and shows on the registration form which is really good as I don't have to upload it.
Creating a meeting on behalf of a client is also very simple, just add my email address and fill some basic info and all is done, very simple.

Contras: I can not update the URL which my client use and uses my email as an endpoint. I am not very confident to share with unknown people.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/10/2019