Fomo

Fomo

Por Fomo

¿Quién usa Fomo?

Tiendas de eCommerce, plataformas SaaS, empresas de publicación de contenidos.

¿Qué es Fomo?

Fomo agrega demostración social a tu sitio web.

Fomo se creó sobre la base de que las empresas están haciendo el marketing mal: demasiadas ventanas emergentes agresivas, falta de una conexión personal suficiente. Fomo hace que los sitios web muestren las acciones recientes de los clientes (compras, suscripciones a boletines informativos, etc.) con una línea de código.

La exposición de comportamientos importantes como estos aumenta drásticamente la demostración social, convirtiendo a tu sitio web en la próspera pieza de bienes raíces online que es.

Información sobre Fomo

Fomo

https://www.fomo.com/

Fundada en 2016

Resumen de precios de Fomo

Fomo está disponible a partir de USD 19.00/mes. Fomo no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. Consulta más información sobre precios de Fomo a continuación.

Precio inicial

USD 19.00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En directo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Fomo

Herramientas de notificaciones push
Análisis
Geofocalización
Notificaciones de expiración
Notificaciones móviles
Notificaciones visuales
Notificaciones web
Programación de notificaciones
Pruebas A/B
Segmentación contextual
Segmentación de campañas
Segmentación de dispositivos
Alertas de secciones ambiguas
Análisis de competidores
Gestión de contenidos
Gestión de enlaces
Herramientas de investigación de palabras clave
Métricas de rendimiento

Opiniones de Fomo

Mostrando 5 de 97 opiniones

En general
4.9/5
Facilidad de uso
4.8/5
Atención al cliente
4.9/5
Funcionalidades
4.8/5
Relación calidad-precio
4.7/5
Ryan W.
Founder
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Overall Rating
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/7/2019

"Social Proof is the Best Proof"

Puntos a favor: It does what it says it would do which is provide social proof to users that others are buying your product(s). This gives you instant credibility and trust because someone is likely to follow what other people do.

Contras: There isn't much to dislike about this product!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/7/2019
David L.
Owner
Aprendizaje en línea, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Overall Rating
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    Unrated
  • Relación calidad-precio
    Unrated
  • Likelihood to Recommend
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/4/2019

"A Pain Or A Booster?"

Comentarios: Wondering how much the founder bought a domain name like that? Hmm...

Puntos a favor: Many marketers like to use a tool like this in order to boost their sales. The pros of this tool?
- plenty of integrations. They've got integration with most of the popular tools in the market.
- easy to use, the dashboard is pretty straightforward and comes with an analytics section.
- their uniqueness vs similar tools in the market is theirs come with different display options a.k.a Feed Display and lately Portal display. You might find these two options useful if you think the common bottom left corner pop up irritating. I personally choose FOMO because of this.
- lastly, their support is pretty fast too.

Contras: - I think the only Cons with this tool is their charges that is slightly higher compared to other similar tools in the market. But since they are offering more features, I still think it is fair and not overpricing. To me, I prefer to display the FOMO in a more subtle way.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/4/2019
David B.
CEO
Comercio minorista
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Overall Rating
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/10/2017

"Easy to use and Amazing Customer Service"

Comentarios: Customer engagement and sales.

Puntos a favor: The team behind the software has been very good at working with me to explain how things work. One of the customer rep has been exceptional and patient walking me through set up and answering any questions that come up. The insights help me to fine tune the events. I highly recommend FOMO. This tool helps drive customers to explore deeper into the store further driving sales.

Contras: If I had to pick something I like least - and this is a hard one - I would say the interface of the dashboard feels clunky, but really that is minor.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/10/2017
Amy M.
Owner
Comercio minorista, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Overall Rating
    4/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    3/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    2/5
  • Likelihood to Recommend
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/1/2018

"Overall I wasn't dissatisfied with my fomo experience, but I wasn't happy enough to continue paying."

Comentarios: I think it was beneficial to have installed during the holiday season. It reassured new site visitors that other people were buying my products.

Puntos a favor: I think the concept is good, but as you know there are other players doing the same thing. The platform as user-friendly and installation was easy. I also was able to easily reach a human when I had an issue installing. Customer service goes a long way.

Contras: Often the platform would duplicate order data (events) and I would have to manually delete them so people wouldn't see multiple notifications for the same orders. That was frustrating.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/1/2018
Ryan S.
Email & Content Marketing Manager
Bienes de consumo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Overall Rating
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/9/2018

"Has helped us improve conversion rate + app has unmatched customer service"

Puntos a favor: I like how easy it was to integrate with shopify. Had it setup within minutes. Customer support is next level. Prior to using shopify, we used FOMO with a different shopping cart that didn't have an easy integration. FOMO support helped us get a custom integration setup so it would work with that cart.

Contras: Can't think of any negative aspects of the FOMO app at this point.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/9/2018