mEngage

Por Mobikon

5 / 5 4 reseñas
mEngage

¿Quién utiliza este software?

Standalone restaurants, Mid sized restaurant chains, Enterprise brands, Fine dine, Speciality restaurants

Valoración media

4 reseñas
  • En general 5 / 5
  • Facilidad de uso 4 / 5
  • Atención al cliente 5 / 5
  • Funciones 5 / 5
  • Relación calidad-precio 5 / 5

Detalles del producto

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Implementación Instalado: Mac
    En la nube, SaaS, web
    Instalado: Windows
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En persona
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Mobikon
  • http://www.mobikontech.com/
  • Fundada en 2010

Sobre mEngage

Our Artificial Intelligence (AI) -driven customer engagement and predictive analytics platform helps restaurants to seamlessly engage with your customers, gain intelligent insights and increase footfalls with automated marketing campaigns and loyalty programs.

Funciones de mEngage

  • Contabilidad integrada
  • Creación de informes/análisis
  • Facturación
  • Gestión de cocinas
  • Gestión de empleados
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de listas de espera
  • Gestión de menús
  • Gestión de reservas
  • Gestión de tablas
  • Punto de venta (POS)

Las reseñas más útiles de mEngage

Webmobi App tremendously changed our way of managing events and reaching our audience

Traducir con Google Revisado el 1/8/2017
Ali A.
IT & Finance Manager
Administración educativa, 10.001+ empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: We had a lot of more participants in our events, better reach to our audience and receiving direct feedback through App survey section from our audience.
Overall changed our event management experience a lot.

Puntos a favor: Simplicity while having full set of relevant features
Ease of configuration and management
User friendliness

Contras: Dashboards could be more intuitive
We suggest to include more more visual report types/formats, better Survey outputs e.g. diagrams & etc
Some data analytics to be added to the reports if possible

WebMobi event engagement app

Traducir con Google Revisado el 20/10/2016
Sridhar P.
CEO
Telecomunicaciones, 13-50 empleados
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: whats an app that doesnt engage? And whats an Event app that doesnt engage? Nothing really. That's what makes WebMobi different. The app is a smooth entry for enterprises to build engagement base, network and nurture client base, enhance brand recall, ease connectivity both during and post-event. Customer support is personalized and courteous. I love these guys!

Puntos a favor: Simplicity, flexibilty, ease of use, well thought-through features that almost sounds like a wish-list for most SME customers and large corporations alike

Contras: They could certainly do with better GUI, and work flow can be tricky in some use cases. Should be easy to fix these though..

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