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a elegir el mejor software

¿Qué es Athena?

Un software de inspección de construcciones basado en la nube que proporciona una plataforma integrada para crear inspecciones personalizadas, realizar un seguimiento y administrar deficiencias, interactuar con propietarios de viviendas, reservar fechas de servicio e inspecciones y más.

¿Quién usa Athena?

Este software presta servicios a departamentos de tareas posteriores a la construcción (independientes o parte de una organización de construcción más grande). También permite crear formularios de inspección específicamente para la etapa de construcción.

Athena Software - 1
Athena Software - 2
Athena Software - 3

¿Tienes dudas sobre Athena? Compara con una alternativa popular

Athena

Athena

4.0 (18)
USD 150.00
una vez
Versión gratuita
Prueba gratuita
4
No se han encontrado integraciones
4.0 (18)
3.8 (18)
4.2 (18)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
USD 0.00
Versión gratuita
Prueba gratuita
86
7
4.8 (578)
4.7 (578)
4.8 (578)
Las barras de puntuación verdes muestran el producto ganador en función de la puntuación media y el número de opiniones.

Otras alternativas interesantes a Athena

Whip Around
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Gestión de inspecciones
Información sobre vehículos
UpKeep
Funcionalidades más valoradas
Control de inventario
Gestión de calendarios
Gestión de inventarios
Adaptive Compliance Engine (ACE)
Funcionalidades más valoradas
Gestión de cursos
Gestión de documentos
Uso compartido de archivos
Flowfinity
Funcionalidades más valoradas
Ningún usuario ha valorado aún las funcionalidades de este producto.
MaintainX
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Gestión de pedidos de trabajo
Mantenimiento preventivo
Inspection Support Network
Funcionalidades más valoradas
Alertas y notificaciones
Inspecciones residenciales
Procesamiento de pagos
TrueContext
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Automatización proceso/flujo de trabajo
Formularios personalizables
BigChange
Funcionalidades más valoradas
Base de datos de clientes
Programación
Programación a tiempo real
Commusoft
Funcionalidades más valoradas
Acceso móvil
Base de datos de clientes
Programación

Opinones de Athena

Evaluación media

En general
4.0
Facilidad de uso
4.0
Atención al cliente
4.2
Funcionalidades
3.8
Relación calidad-precio
3.8

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
33%
4
39%
3
22%
2
6%
Jarred
Jarred
LPN II en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Athena is great for clinics.

4.0 hace 6 años

Puntos a favor:

For clinic use as far as triaging and inputting medical history Athena is extremely user friendly.

Contras:

The rare times when the printing aspect "goes down".

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Loving Athena!

5.0 hace 6 años

Puntos a favor:

I find Athena to be a comprehensive software, staying abreast of the constant changes in Healthcare and is easy to customize. I can build rules to stop a claim from going through that are pertinent to my line of business. This helps to reduce time and costs associated with getting denials overturned.

Contras:

One thing I wish Athena was a bit better at was letting the user go back vs having to make clicks to go back. Sometimes, it takes longer to look up a lab value and then go back and put that into the claim information.

Uyen-Vy
Pharmacist en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Fair, but could be better

3.0 hace 4 semanas Nuevo

Comentarios: I think it is fair, just not great. Lots of features, but layout is terrible.

Puntos a favor:

Athena has a lot of features on the site

Contras:

The layout did not feel very intuitive. Constantly felt like I didn’t know where to look for things.

danielle
registered nurse en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Athena

4.0 hace 6 años

Comentarios: Good EHR with some minor functionality issues that I am told will be addressed.

Puntos a favor:

Has great features for communicating with other staff and providers. Recently started using the chat feature and it is very helpful!

Contras:

I don't like that you can't have the schedule visible while in a patient chart, makes it hard to be on top of patient arrivals while you are charting.

Britaini
Registered nurse en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Easy to learn

4.0 hace 5 años

Comentarios: Works with other software products, easy to learn and understand, could be better catered or changed to companies nerds or wants.

Puntos a favor:

Easy to learn, break down of information for use, makes it easy to understand and explain to others.

Contras:

Freezes on occassion, when constantly using it, which is fruwtrqting, and when you collect payment it will occassionally log you out on its own.

Peter
General Manager en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Athenanet does some things very well; others not so much.

3.0 hace 7 años

Comentarios: It basically runs all data driven elements of the practice.

Puntos a favor:

It is comprehensive; you don't have to cobble together several different programs to do everything. Their customer support is generally very good, except for off-hours when the B team is on duty. Sometimes they can't answer questions.

Contras:

SLOW!!!!!!!!!!!!!! Their financial "best practices" are best for them, not our practice. They are keen to present outstanding statistics, despite some real problems on the collections side.

Terri
Micro Supv en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 501-1,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Lab Requisitions are cluttered and confusing

3.0 hace 6 años

Comentarios: Not a big fan.

Puntos a favor:

The way the patient demographic info is quite clear; however, if a lab req is generated, the order itself is hard to find.

Contras:

The lab reqs should have the lab orderables clearly defined and separated from the patient demographic information. The name of the laboratory test, in addition to the CPT code should be included on the requisition.

Luke
Clerk en Canadá
Construcción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Great Construction Management Software

5.0 hace 8 años

Comentarios: Keeps all work items organized and easy to schedule and issue lists to trades. Makes deficiency items simple for workers to locate with accurate photos and descriptions. Saves a lot of time explaining and walking though work to be done. Keeps track of dates and makes the PDI and QC lists quickly available to trades. Much better than trying to keep track with cumbersome paper lists.

Puntos a favor:

Easy tracking of deficiencies, and sending out lists to trades

Contras:

Scheduling through the software is difficult to operate

Ryan
Director, Post-Construction en Canadá
Construcción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Great tool for Customer Service and deficiency management!

5.0 hace 8 años

Comentarios: Having an efficient modern tool to manage homeowners and trades has made my team's life easier thanks to Athena. The interface is simple to understand and use and the features really helped tackle difficult projects and clients.

Puntos a favor:

Great interface, easy to use, modern, lots of features for daily tasks, Tarion integration is key!

Contras:

Would love to have this available on a mobile device as well as tablets!

Michael
Michael
Grants Management Specialist en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Investigación, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Athena

4.0 hace 5 años

Comentarios: Athena has helped our clinic maintain our patient records

Puntos a favor:

Wide range of patient EHR input options; ability to be edited by multiple users at once, allowing for intra-system communication

Contras:

Not user friendly (especially if not a seasoned user); poor layout leading to users getting confused as to where certain features are

Lisa
Billing Coordinator en EE. UU.
Cuidado de la salud mental, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Athena Healthcare

2.0 hace 7 días Nuevo

Comentarios: It worked well for the Outpatient setting in regard to clinical documentation but as our company grew it did not offer the tools we needed to add programs and further out documentation.

Puntos a favor:

The scheduling functionality was user friendly

Contras:

There was no way to utilize the billing and reporting system for what we needed.

Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Práctica médica, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Athena review

4.0 hace 6 años

Puntos a favor:

Easy to access. Fast. Clear layout. Good organization

Contras:

sometimes it is hard to close certain documents

Georges C
Physician Assistant en EE. UU.
Práctica médica, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Comprehensive

4.0 hace 6 años

Puntos a favor:

Comprehensive, collate all medications from every pharmacy

Contras:

Cannot edit old notes. difficulty with finding auth information.

Denise
Referral Coordinator en EE. UU.
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Overall experience so far so good

4.0 hace 7 años

Puntos a favor:

What I like most about the software is easy access and ability to search for a patient. Makes billing so much easier and efficient.

Contras:

What I like least about the software is not being able to open multiple patients at one time. Makes for a longer process time.

gladys
billing associate en EE. UU.
Práctica médica, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

software review

5.0 hace 8 años

Comentarios: it works great, easy to access, easy access for customer service and enjoy working on the software and very simple

Denis
Denis
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña
Fuente: GetApp
5.0 hace 9 años
Brian
EE. UU.
Ha utilizado el software durante: No especificado
Fuente de la reseña

Software Review

5.0 hace 8 años

Comentarios: General contractor who's used this program on all recent projects. Great tool to manage and schedule all sub-contractors and it's also very efficient way to keep track of all deficiencies.

marium
teacher en Pakistán
Medios de difusión, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

sasa

3.0 hace 6 años

Comentarios: sas

Puntos a favor:

it was a great product though the functionality can be better

Contras:

i did not like their support. The rest was ok