SAP Business One

¿Quién usa SAP Business One?

Empresas pequeñas y medianas en más de 18 sectores; entre ellos, fabricación, farmacéutica, electrónica, comidas y bebidas, automotor, embalaje, logística, publicación y productos químicos.

¿Qué es SAP Business One?

La aplicación SAP Business One es una solución ERP asequible y todo en uno para administrar todo tu negocio, desde ventas y relaciones con los clientes hasta finanzas y operaciones. Diseñada específicamente para pequeñas empresas, las ayuda a racionalizar los procesos, actuar sobre información oportuna y acelerar el crecimiento rentable. SAP Business One te permite estar al tanto de tu negocio y te proporciona una imagen real y unificada de la información empresarial crítica y de último minuto de toda tu organización.

Información sobre SAP Business One

Uneecops

https://www.uneecops.com

Fundada en 1996

Resumen de precios de SAP Business One

SAP Business One no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis. La versión de pago de SAP Business One está disponible a partir de USD 17,200.00/una vez.


Precio inicial

USD 17,200.00/una vez

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

SAP Business One: implementación y asistencia

Asistencia

  • Horas laborables

Implementación

  • Instalado: Mac
  • En la nube, SaaS, web
  • Instalado: Windows
  • Móvil: nativo de iOS

Formación

  • En persona

Funciones de SAP Business One

  • CRM
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de activos empresariales
  • Gestión de almacén
  • Gestión de cadena de suministro
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la distribución
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recursos humanos
  • Gestión de órdenes de compra
  • Gestión financiera

Lista completa de Software ERP

Alternativas a SAP Business One

Más alternativas a SAP Business One

Opiniones de SAP Business One

Todas las opiniones

Calificación general

4.2/5

Evaluación media

Facilidad de uso 3.8
Atención al cliente 4
Funcionalidades 4.3
Relación calidad-precio 4

Evaluar software

Comparte tus experiencias con otros compradores de software.

¡Escribe una reseña!
Rami H.
Internal Auditor
Construcción, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/2/2021

"A Great fully integrated Enterprise Resource Planning System"

Comentarios: I am totally happy with this software because it's customizable to fit our business processes.

Puntos a favor: I am a huge fan of SAP Business One, As a Internal Auditor what I need first is all reports and transactions has been made to check and make sure the business is on track and SAP Business One helped me a lot with reporting feature. And how this software amazingly is fully integrated, When the accountant create a new customer name or add a new item the customer or item appears in all modules, And the feature of Non-Duplicate data which secure master-data from any duplicated entry.

Contras: SAP Business One is working just great with our business and I didn't face and issue or weak point when I'm using it.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/2/2021
Usuario verificado
DevOps
Biotecnología, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/1/2020

"The best RP in the market"

Comentarios: I was the Admin that set up this software in a small business (up to 50 persons) and I don't have any issues with the software, I program some modules apart and connected it to SAP BO without problems

Puntos a favor: This is an easy to use ERP, cheap and designed accordingly to small business (10 - 100 peoples) without any problems, Is a low-cost efficient software.

Contras: It is a little bit difficult to understand it at the beginning, but when you familiarize yourself with the System all is good with it. Has a few issues with the 10.0 Desktop version

Respuesta de proveedores

por eNoah el 24/2/2020

Great. Thanks for the positive feedback.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 27/1/2020
Usuario verificado
Coordinador de tesorería
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    1 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/7/2018

"Overall my experience has been good but I would expect much more from this software"

Puntos a favor: I usually use the bank management module is very friendly when creating seats and visualize movements in bank, to register suppliers or customers is great because it links the information of the RIF directly with the seniat platform so there is no error at the time of creating a new client, what I like about the system is that it is not integrated like others that have an administrative system and another accounting system that has it all in one single and at the moment of making a record they can be visualized in the reports .

Contras: What I liked the least about this software is that it does not have the necessary support by the company that implements the system, they do not have timely answers to some questions which makes it difficult to work, on the other hand when creating seats if There was an error in the project if you let the change, however, the same thing does not happen with the distribution rule. I feel that it should not happen because it does not cause more impact, as it would be to modify the amount and / or the date of the seat.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 4/7/2018
Ryan B.
Staff Accountant
Contabilidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/1/2021

"Very powerful ERM"

Comentarios: Overall, I am satisfied with SAP and I would recommend it to anyone.

Puntos a favor: SAP is an incredibly powerful ERM tool. We use it to manage all aspects of the business from the beginning creating quotes all the way thru to paying our bills, invoicing the customers, and receiving incoming payments. We also use it to create our financial statements and manage our assets. SAP also has the ability to track and manage inventory though this is a function we do not use as we do not have inventory. Lastly, it can also be used to create your own queries allowing you to slice and dice your data any way you see fit. Of course, you can always export this to excel and do as you see fit with the data there.

Contras: There is a bit of a learning curve with SAP. Some of its functions are not very intuitive. Also, the interface could be a little more appealing.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/1/2021
Mehool S.
Senior consultant
Tecnología y servicios de la información, 5001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/5/2020

"SAP BUSINESS ONE"

Comentarios: it was good , our day to day financial and procurement activities were able to managed and reporting was made easier

Puntos a favor: Sap business one gives vast range of options , benefits and operations for low cost and for Small/medium enterprises , so that they can automise and digitise their business or moved up from other sources such as Tally etc

Contras: the Fact there are lot of different licenses for Business one which restricts the features you want to use it or apply to your system

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/5/2020