MyDocSafe

MyDocSafe


¿Quién utiliza este software?

Accounting firms, law firms, schools, consulting companies, realtors, technology transfer offices, wealth managers, insurance brokers


Valoración media

3 reseñas
  • 4.5 / 5
    En general
  • 3.5 / 5
    Facilidad de uso
  • 4 / 5
    Atención al cliente
  • 4 / 5
    Características
  • 5 / 5
    Relación calidad-precio

Detalles del producto

  • Precio de partida
    $14/mes
  • Versión gratuita
    No
  • Prueba gratis
  • Implementación
    En la nube, SaaS, web
  • Formación
    En directo en línea
    Documentación
  • Asistencia
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • DocSafe
  • https://mydocsafe.com
  • Fundada en 2013

Información sobre este software

GDPR Dashboard tool for easy management of Data Protection responsibilities. Client portals for secure communication. GDPR affects anyone who processes personal information of EU based nationals.

Enterprise edition: MiFID2 client categorization platform for banks.


Funciones de MyDocSafe

  • Búsqueda
  • Chat
  • Foros de discusión
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Uso compartido de archivos
  • Firma electrónica
  • Formularios de impuestos
  • Formularios de verificación electrónica y formularios I-9
  • Formularios electrónicos
  • Gestión de archivos
  • Gestión de cursos
  • Gestión de la descripción de trabajos
  • Gestión de la orientación
  • Gestión de tareas
  • Manual del empleado
  • Portal de empleados
  • Análisis de documento
  • Autenticación
  • Firma de varias partes
  • Firma electrónica
  • Firma móvil
  • Modelos personalizables
  • Recordatorios automáticos
  • Registro de auditoría
  • Seguimiento de progreso de tareas
  • Acciones correctivas (CAPA)
  • Auditoría
  • Control de procesos empresariales
  • Evaluación de riesgos
  • Gestión de controles internos
  • Gestión de incidentes
  • Gestión de la conformidad
  • Panel de comunicaciones

Las reseñas más útiles sobre MyDocSafe

great potential

  Traducir con Google
4/5
En general
3 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
4 / 5
Asistencia al cliente
5 / 5
Relación calidad-precio

Puntos a favor: Quite unique and has the potential to do away with multiple subscriptions as it handles so much. Great feature set and potential fantastic API.

Puntos en contra: Seems to lack basics that actually prevents us from using it. Yes it has fantastic ID verification at a go but sometimes we just might want our signees to upload a copy of their ID to us. The e-signature template page does not seem to allow document upload. Furthermore creating it into a template to be used again and again by multiple signees was not an easy process. One we did it we still couldn't work out how to include this as part of a 'flow' - then again got stuck with saving a template flow to send to multiple clients. We tried this software 6 months ago and went back to our usual (more expensive) alternative... sorry to say, we're sticking with the alternative until the basics are implemented properly.

Very Convenient

  Traducir con Google
4/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
3 / 5
Asistencia al cliente
5 / 5
Relación calidad-precio

Comentarios: In the event of no access to a printer or fax machine, the capability to sign and send electronic signatures is highly valuable and MyDoc provides a convenient, secure and easy to use service to get this done within minutes. Never had a problem using this tool. Highly recommended for business and personal use.

Puntos a favor: Very easy to use. Document is not distorted in any way to make before and after e-signing. Provides good link to sender and recipient.

Puntos en contra: Everything is satisfactory