¿Quién usa Rollbar?

Rollbar ayuda a los equipos de desarrollo, desde startups hasta empresas grandes, a encontrar y corregir errores más rápido. Más codificación, menos tiempo de resolución de problemas. Los clientes que lo utilizan incluyen: Twilio, Heroku, ESPN, Mixpanel, Rdio, 99 designs.

¿Qué es Rollbar?

No tercerices el descubrimiento de errores a los usuarios. Rollbar te permite ver y recibir notificaciones al instante sobre todos los errores a medida que ocurren y te brinda los datos que necesitas para resolverlos rápidamente. Admite todos los principales idiomas y marcos, además de integrarse con las herramientas en tu flujo de trabajo de desarrollo de software. Equipos de software modernos en Twilio, Adobe, Instacart y CircleCI, empresas que figuran en la lista Fortune 500 y más de 100 000 desarrolladores individuales son algunos de los que utilizan Rollbar para desarrollar productos de software de mejor calidad más rápidamente. PRUEBA GRATIS y plan gratuito disponible.

Información sobre Rollbar

Rollbar

https://rollbar.com/

Fundada en 2012

Resumen de precios de Rollbar

Rollbar dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Rollbar está disponible a partir de USD 1.00/mes.

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Precio inicial

USD 1.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En vivo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de Rollbar

  • Depuración
  • Entrega continua
  • Gestión de configuración
  • Gestión de permisos
  • Gestión de tests
  • Gestión del cambio
  • Gestión del control de calidad
  • Implementación continua
  • Registro de compilación

Lista completa de Herramientas de integración continua

  • Flujo de trabajo de aprobación
  • Gestión de carteras
  • Gestión de políticas
  • Gestión de versiones
  • Gestión del calendario
  • Informes de resolución de problemas
  • KPI
  • Panel de comunicaciones
  • Priorización

Lista completa de Herramientas devops

  • Control del rendimiento
  • Diagnóstico de causas
  • Diagnóstico de transacciones completo
  • Gestión de recursos
  • Gestor de línea de base
  • Herramientas de diagnóstico
  • Rendimiento de servidores
  • Seguimiento de transacciones individuales

Lista completa de Herramientas para monitorear aplicaciones

  • Colaboración
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tickets
  • Gestión de trabajo pendiente
  • Registro de auditoría

Lista completa de Sistemas de seguimiento de errores

  • Arrastrar y soltar
  • Creación y diseño de formularios
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de implementación
  • Gestión de iteraciones
  • Herramientas de colaboración
  • Modelado visual
  • Plantillas de aplicaciones prediseñadas
  • Sin código
  • Test de compatibilidad

Lista completa de Software de creación de aplicaciones

  • Alerta de límites
  • Archivo y conservación
  • Creación de informes de conformidad
  • Gestión de restauraciones
  • Recolección de registros
  • Registro de auditoría
  • Registros de eventos
  • Registros del servidor
  • Visualización de datos

Lista completa de Software de gestión de registros

  • Control de nivel de administrador
  • Control de versiones
  • Gestión de niveles de usuario
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Gestión de versiones
  • Planificación de iteraciones
  • Revisión de requisitos
  • Seguimiento de casos de prueba
  • Seguimiento de defectos

Lista completa de Software de gestión del ciclo de vida de las aplicaciones

  • Alertas y notificaciones
  • Creación de informes de uso
  • Métricas de rendimiento
  • Programación del mantenimiento
  • Pruebas de disponibilidad
  • Registros de eventos
  • Supervisión FTP
  • Supervisión de transacciones
  • Supervisión del servidor de correo
  • Supervisión en tiempo real

Lista completa de Software de monitoreo de sitios web

  • Control de la fuente
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación de informes/análisis
  • Depuración
  • Desarrollo de aplicaciones web
  • Desarrollo de software
  • Desarrollo móvil
  • Gestión de implementación
  • Herramientas de colaboración
  • Modelado de datos
  • Refactorización del código
  • Sin código
  • Test de compatibilidad

Lista completa de Software para desarrollo de apps

Alternativas a Rollbar

Más alternativas a Rollbar

Opiniones de Rollbar

Todas las opiniones

Calificación general

4.5/5

Average score

Facilidad de uso 4.4
Atención al cliente 4.4
Funcionalidades 4.4
Relación calidad-precio 4.4

Review software

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Daniel W.
Founder, Software Developer
Internet, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/7/2020

"Rollbar does its job and then gets out of your way (until you need it)"

Comentarios: Super happy with Rollbar. Have used it on multiple projects, but in Recipe Cost Calculator specifically for probably at least seven years.

Puntos a favor: Rollbar was easy to integrate and provides multiple libraries to integrate depending on what languages you're programming in. It reports errors well, it's reliable, the API and libraries are super flexible. I'm sure I only use about 20% of the overall functionality.

Contras: Nothing that I *overly* dislike about Rollbar. I think that some of the UI could be improved a bit on the admin dashboard, some things are really nit-picky like I don't like the way that text or lines wrap in certain places. Any complaints I have would be bordering on trivial.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/7/2020
Christopher W.
Developer
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/7/2020

"I love you guys! If I could rate you higher than 10 I would!"

Comentarios: AMAZING!

Puntos a favor: So There is a lot to unpack here: As a software developer, having access to the WEB DASHBOARD is amazing We start our day and prioritize our work around what we see in this dashboard, the SLACK INTEGRATION makes this process even better, as we can see errors in real time before the end-user and proactively respond without having to call or confirm what the user does thanks to THE WONDERFUL TELEMETRY that we get. Also we build software with Rails, JS, Python, AWS Lambda, and all of your libraries work the same way as expected. Wonderful! You also sent my company a blue rollbar shirt a few years ago - IT WAS SO COMFORTABLE! also: YOUR UPTIME is better than just about anyone - Auth0, Gitlab, Dockerhub - have all had issues this year with uptime , and the most we've seen from you all has only been a small delay in processing. Nothing major. ADDITIONALLY - I discovered a bug last month with rollbar and reported it to a community rep - AND YOU FIXED IT THIS RELEASE. FAST! As a fellow software developer I know how hard it is to get issues addressed, not to mention prioritized and deployed. In short I love you, and love your company and I tell everyone that!

Contras: I wish I could come up with something, but you astound me. I'd complain about a bug I found in Rollbar Js, but you fixed it in 2.18!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/7/2020
Ayhan C.
Machine Learning Engineer
Marketing y publicidad, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    2 /5
  • Facilidad de uso
    2 /5
  • Características y funcionalidades
    2 /5
  • Asistencia técnica
    1 /5
  • Relación calidad-precio
    1 /5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/7/2020

"Unusable product with no customer support"

Comentarios: My overall experience with this product is quite negative. Last year I noticed that when my teammates mention me under a specific item (a bug) I didn't receive any emails. This is quite important because the product doesn't offer any alternatives to get notified about those issues. There are no webpage notifications. There is no way to search for bugs that you were mentioned. The only alternative is to go through hundreds of web pages and use Cmd + F to see if someone mentioned you, asked you a question, assigned a task to you, or some other thing that is important for your daily job.
I wrote to their customer service explaining the issue. Our initial correspondence took almost a month for me to convince them there is in fact a problem and I didn't receive emails. After convincing them, I was told that I could get a reply in a few weeks. I followed up one month later, and they asked for a few more weeks. Another month passed and they basically said this was a low priority issue and they don't know if and when it will be fixed. I wasn't even offered any workarounds.
Since then, I get an automated email from them once in a while asking me to rate their product. I give a low rating, explain the situation, a couple of months passes and I get the same email.
I work in SaaS, I do understand the need for prioritization and the lack of resources but having a critical feature that doesn't work for a customer and not bothering to offer any alternatives are a big no for me.

Puntos a favor: It allows me to track some bugs and act quickly.

Contras: Lack of customer support and the bad user interface.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/7/2020
Alfredo A.
CTO
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/7/2020

"Thanks to Rollbar we are able to provide proactive customer support"

Comentarios: Limited capabilities for filtering slack notifications. Suspect deploys produces a lot of fake positives. Automatic grouping doesn't work so well. The frontend error tracking is too noisy as it detects also errors out of our scope as the errors provoked by browser extensions, bots, non-supported browsers, etc. This makes the frontend tracking useless as we can't trust the alerts as we do for the rest of the stacks.

Puntos a favor: Very powerful tracing at an individual level, easy to set up, very advanced querying capabilities, smart errors grouping, telemetry feature is quite powerful, the integration with slack is very good with a native experience. Github integration is also great.

Contras: Limited capabilities for filtering slack notifications. Suspect deploys produces a lot of fake positives. Automatic grouping doesn't work so well.
The frontend error tracking is too noisy as it detects also errors out of our scope as the errors provoked by browser extensions, bots, non-supported browsers, etc. This makes the frontend tracking useless as we can't trust the alerts as we do for the rest of the stacks.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/7/2020
David O.
Lead Software Engineer - Team Lead
Banca, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/7/2020

"Great error tracking tool for the money paid"

Comentarios: Real-time error tracking, as soon an error pops up on test or production environment, we get an alert on slack and act on it.

Puntos a favor: It is simple to customize grouping rules, you can easily propagate notifications settings to all projects so they are matching, easy to customize, easy to integrate.

Contras: We have to pay much more to have a simple feature like viewing all projects' errors in a single view.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/7/2020