¿Quién usa Bria?

Colaboración en equipo para PYMES. Agentes de centro de atención telefónica para los centros de ayuda. Comunicaciones unificadas para empresas. Bria sirve a las empresas ayudándoles a aprovechar al máximo las configuraciones de telefonía IP.

¿Qué es Bria?

Softphone premiado, diseñado para ayudarte a aprovechar al máximo tu IP-PBX de elección. Experimenta llamadas de audio/video claras, ya sea en tu oficina o mientras te encuentras en marcha. Incrementa las llamadas con fácil transferencia de llamadas y funciones de retención de llamadas. Organiza reuniones con llamadas de audio/video de múltiples vías. ¿Necesitas una respuesta rápida? Envía contactos, mensajes instantáneos y comparte documentos. Bria está diseñado para hacer que la telefonía IP sea fácil y completamente capaz de convertirse en tu solución de comunicación de negocios unificada.

Información sobre Bria

CounterPath

http://www.counterpath.com

Fundada en 2002

Vídeo de Bria
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Resumen de precios de Bria

Bria no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Bria está disponible a partir de USD 2.95/mes.


Precio inicial

USD 2.95/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Bria: implementación y asistencia

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • Instalado: Mac
  • En la nube, SaaS, web
  • Instalado: Windows
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • Documentación

Funciones de Bria

  • Control de versiones
  • Edición en tiempo real
  • Foros de discusión
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Lluvia de ideas
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas de colaboración

  • Acceso móvil
  • Alertas y notificaciones
  • Búsqueda
  • Chat en tiempo real
  • Encuestas y comentarios
  • Feed de actividad y noticias
  • Gestión de tareas
  • Hilos de debate
  • Integración de terceros
  • Llamadas de audio
  • Uso compartido de archivos
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas para trabajar en equipo

  • Chat en vivo
  • Enrutamiento de llamadas
  • Grabación de llamadas
  • Identificador de llamadas
  • Perfiles de llamadas
  • Registro de llamadas
  • Videoconferencia

Lista completa de Software de softphone

  • Comunicaciones unificadas
  • Conexiones SIP
  • Controles o permisos de acceso
  • Enrutamiento de llamadas
  • Gestión de contactos
  • Grabación de llamadas
  • Respuesta de voz interactiva (IVR)
  • Transcripción de mensaje de voz
  • Transmisión de voz online

Lista completa de Software para VoIP

  • Centro de atención telefónica de llamadas entrantes
  • Centro de atención telefónica de llamadas salientes
  • Centro de atención telefónica mixto
  • Chat en tiempo real
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de alzadas
  • Gestión de campañas
  • Gestión de colas de espera
  • Grabación de llamadas
  • Grabación de texto de llamada
  • Marcación manual
  • Marcador predictivo
  • Registro de llamadas
  • Respuesta de voz interactiva (IVR)
  • Sistema de marcación progresiva

Lista completa de Software para call center

  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de contactos
  • Gestión de telemarketing
  • Marcador automático
  • Marcador predictivo
  • Reconocimiento IVR y de voz
  • Supervisión de llamadas
  • VoIP

Lista completa de Soluciones de telefonía

  • Acceso móvil
  • Chat y mensajería
  • Colaboración entre varios usuarios
  • Conferencias de audio y vídeo
  • Enrutamiento de llamadas
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de fax
  • Grabación de llamadas
  • Mensaje de voz
  • Uso compartido de archivos

Lista completa de Soluciones para comunicaciones unificadas

Alternativas a Bria

Más alternativas a Bria

Opiniones de Bria

Todas las opiniones

Calificación general

4.3/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.2
Atención al cliente 3.8
Funcionalidades 4.1
Relación calidad-precio 4.2

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Melissa A.
IT Manager & Sales Executive
11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    1 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/4/2018

"Solid Softphone for SIP calls"

Comentarios: The largest benefit to this software is connivence and cost effectiveness. Bria is compatible with many third party applications and most SIP providers will offer configuration support. The combined softphone and USB headset cost is much less than a VOIP phone / headset combo and has no desktop footprint.

Puntos a favor: The Bria software is a functional and reliable SIP solution with robust features. I appreciate the per station licensing, it works well in my environment where we have a bit of fluidity in seating. Configuration is relatively easy, as long as you know your SIP credentials! Configuring the headset is also very simple if the user is diligent about using the device set up utility when changing headsets or USB ports. Support for click to call handlers from third party apps is only available in this paid version, the free version (x-lite) no longer supports this. The ability to transfer to outside lines directly or with a call first option is the main factor for our continued use of this software.

Contras: Customer support is difficult to reach and response for the cloud hosted version was not satisfactory. Updates to the configuration menu caused all our users calls to fail and support was uninformed about the changes and necessary configuration fixes. Individual Bria licenses should immune from such risks as the configuration is saved locally. This is a moderate concern for me, but combined with the lack of an online manual for Bria 5 online (4 was the last version available but can no longer be found on their site) I have given customer support a rating of one star.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/4/2018
Robson G.
Customer Service Manager
Servicios para instalaciones, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/12/2019

"Bria Teams Works Almost Perfectly (Fix)"

Comentarios: I've tried other voip software apps including browser based, and Bria Teams is the best in my opinion because it makes my job easy to provide simply great service to our customers.

Puntos a favor: This is my favorite phone software for helping our customers at Kalos Services Inc. Simply Great HVAC Service in Clermont, Florida. The reason we like it so much is because of it's ease of use and the ability to warm transfer our callers.

Contras: I had issues with the software freezing when I allowed the call log fill up. I highly recommend deleting your call log on a daily basis. There is an option for exporting your call history prior to deletion if you need to retain a record.

Respuesta de proveedores

por CounterPath el 28/2/2020

Thank you for the amazing feedback. It's always great to hear that our product helps you provide great service to your customers.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/12/2019
Michael S.
Director of Client Relations
Propiedad inmobiliaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    2 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    2/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/4/2020

"Works but application design is mediocre."

Puntos a favor: The call quality is clear, works as designed and I have not had any bugs using it at all. Works great for incoming calls.

Contras: The interface drives me a little mad. The first feature that drives me crazy is that the keys on the application will move... I may be on a call or trying a second number after dialing a first and the application's keypad will move up. This causes me constantly to hit the wrong keys. I would never design this to move or at least have a lock function. Secondly the time out function is way too quick when dialing. I will be listening to a voicemail and typing in the number given, and it tries to auto dial the number if there is a pause of more than a couple seconds. Then I have to cancel and start over again. I haven't found an option to change this time or turn it off.

Respuesta de proveedores

por CounterPath el 15/6/2020

Michael, thank you for taking the time to write a review, we're happy to know you've been having great quality calls with Bria. I'll forward your feedback regarding interface to our Product Team. For technical issues please reach out to our Technical Support team, tickets are submitted online at https://support.counterpath.com/hc/en-us/requests/new

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/4/2020
Eoin G.
Manager
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/6/2020

"Bria unifies communication with quick and easy provisioning"

Comentarios: Bria's mother company built X-lite a powerful feature rich SIP client. They have taken SIP/VOIP telephony to the next level with their unified login/provisioning system and group connectivity.

Puntos a favor: Their Windows client is one of the best SIP solutions I've used (and I've used/tried at least a dozen). The best aspect as the uniform provisioning for users. One login gives the user access to all their SIP accounts on different devices. With a mobile or home bases workforce it simplifies connectivity.

Contras: I'd love to see speed dial buttons and I'd like to see an ability to dial dtmf tones while in a call by pasting them rather than by typing them. I'd like to see an easier way to bring the Bria Client "to the front" with one button.

Respuesta de proveedores

por CounterPath el 26/6/2020

Thank you for taking the time to provide your feedback. I'm happy you like the provisioning feature and the Bria Interface. I'll bring your feedback to our Product team.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/6/2020
Amanda G.
CSR
Alimentación y bebidas, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/12/2019

"Love using Bria"

Comentarios: Works very well no issues with it at all.

Puntos a favor: What I like most about Bria is how easy it is to use. I love the fact that you can set up auto answer for incoming calls. This has really helped our efficiency at the call center and has helped keep call answer times down.

Contras: From a supervisor stand point Bria is amazing with helping keep numbers where they should be. As a user of this software I do like it better than any other soft phone software that we have used.

Respuesta de proveedores

por CounterPath el 17/12/2019

Thank you for submitting an amazing review Amanda. It's great to hear that our customers find Bria reliable and easy to use.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/12/2019