iMIS Membership Management

Por Advanced Solutions International

¿Quién usa iMIS Membership Management?

Plataforma diseñada específicamente para asociaciones y organizaciones de membresías.

¿Qué es iMIS Membership Management?

iMIS es una de las principales soluciones del mundo para la gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, asociaciones, sindicatos y membresía en la nube. iMIS Cloud ofrece una excelente tecnología, incluida una potente API con cientos de integraciones probadas, un motor de puntuación de participación integrado, paneles dinámicos, un CMS web opcional y todas las características que necesitas para administrar tu organización.

Información sobre iMIS Membership Management

Advanced Solutions International

http://www.advsol.com

Fundada en 1991

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Resumen de precios de iMIS Membership Management

iMIS Membership Management no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis. La versión de pago de iMIS Membership Management está disponible a partir de USD 200.00/mes.


Precio inicial

USD 200.00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

iMIS Membership Management deployment and support

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Instalado: Windows

Formación

  • En persona
  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de iMIS Membership Management

  • Donaciones en línea
  • Donaciones por móvil
  • Donación recurrente
  • Gestión de campañas
  • Gestión de compromisos de donación
  • Gestión de donaciones
  • Gestión de donantes
  • Gestión de eventos
  • Gestión de recibos
  • Procesamiento de pagos
  • Seguimiento de donaciones

Lista completa de Programas de donaciones

  • Base de datos de miembros
  • Directorio de miembros
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de comités
  • Gestión de cotizaciones
  • Gestión de eventos
  • Gestión de páginas web
  • Marketing por correo electrónico
  • Portal de miembros
  • Procesamiento de pagos
  • Renovación de inscripciones
  • Tipos de miembros

Lista completa de Programas de gestión de socios

  • Gestión de comités
  • Gestión de contactos
  • Gestión de donantes
  • Gestión de eventos
  • Gestión de la recaudación de fondos
  • Gestión de membresías
  • Gestión de subvenciones
  • Gestión de voluntariado
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico

Lista completa de Software CRM para ONGs

  • CRM
  • Descubrimiento de donantes
  • Donaciones por móvil
  • Donación recurrente
  • Gestión de antiguos alumnos
  • Gestión de campañas
  • Gestión de compromisos de donación
  • Gestión de donaciones
  • Gestión de donantes
  • Gestión de eventos
  • Gestión de membresías
  • Gestión de subastas
  • Gestión de subvenciones
  • Gestión de voluntariado
  • Procesamiento de pagos
  • Seguimiento de contribuciones

Lista completa de Software de recaudación de fondos

  • Comunidades de miembros
  • Directorio de miembros
  • Gestión de capítulos
  • Gestión de comités
  • Gestión de cotizaciones
  • Gestión de elecciones
  • Gestión de eventos
  • Gestión de la recaudación de fondos
  • Gestión de membresías
  • Gestión de páginas web
  • Gestión financiera
  • Marketing por correo electrónico
  • Portal de miembros
  • Tablero de ofertas de empleo

Lista completa de Software para asociaciones

Alternativas a iMIS Membership Management

Más alternativas a iMIS Membership Management

Opiniones de iMIS Membership Management

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Overall rating

4.3/5

Average score

Facilidad de uso 4
Atención al cliente 4.1
Funcionalidades 4.2
Relación calidad-precio 4.1

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Michelle Y.
Credentialing Operations Manager
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/1/2019

"Been Using this CRM for 9+ Years"

Comentarios: Love iMIS for the most part! Does everything I need it to do and there are user organizations out there that offer great free resources for this product.

Puntos a favor: This is the highest-rated association management software out there, which is the reason why my organization went with them. They've also been around for quite sometime, which is also a plus. The software does what you need and can be customized in almost every way possible.

Contras: It is definitely on the pricier side of the spectrum, but is worth it for the most part. Also, customization became much cheaper in the newest version but if you're on an older version, it can be expensive to customize.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/1/2019
Larry S.
Executive Director
Seguros, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/12/2019

"Very pleased with iMIS Cloud"

Comentarios: From the date the agreement was signed until we were live was just under 90 days. Overall, very pleased and am glad we switched to iMIS. We have integrated with a conference app that has two way API, making my life that much easier.

Puntos a favor: Ease of use, great customer support, ability to create customized reports, integrating reports into our website, excellent - excellent online training on how to use the software.

Contras: The worksheet used for data conversion was difficult to understand - but the implementation team was very helpful. Also, some of the RISE templates had default settings that needed to be changed that I didn't realize until after we were live, but again, support was quickly able to pinpoint the issue so it could be corrected.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/12/2019
Patty A.
Special Events, Fundraising Coordinator
Hospital y atención sanitaria, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/10/2020

"Highly Recommended"

Comentarios: I am very pleased and satisfied with the experience in having with IMIS. The software and staff are amazing.

Puntos a favor: It's very friendly user. It captures everything I need for my fundraising needs.

Contras: I have nothing but good to say about IMIS.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/10/2020
Amy A.
Manager
Contabilidad, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    1 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    1 /5
  • Relación calidad-precio
    2 /5
  • Probabilidad de recomendación
    3/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/10/2018

"iMIS"

Comentarios: As a new user, iMIS is overwhelming and difficult to learn. After meeting with long term users they say iMIS is the "devil you know" once you learn the system it's better to keep working with it than try another database software. I am hopeful the iMIS Cloud will be easier to navigate and learn, but I feel iMIS users should not have to have programming background or decades of experience with iMIS to be comfortable using it.

Puntos a favor: As a very new user, it seems to have some functionality that eliminates manual work. For those who know how to use and program databases, I believe it has good functionality.

Contras: It is very difficult for new users to learn. Even with education and training, it takes years to get good at using iMIS. Every team needs to have someone with a programming background in order to fully utilize iMIS. Resellers have so many customers it can be difficult to get your tickets addressed timely.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/10/2018
David R.
Director, Member Events
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/8/2020

"Comprehensive, scale-able and a long term solution to member management"

Comentarios: Our member engagement, association website and accounting system is all tied together to provide nearly seamless integration of business operations.

Puntos a favor: iMIS is build to meet the needs of changing technology. When new technologies come along you don't have to start all over again. There is a large body of third party providers to tie into any additional systems you need and they have an outstanding "independent" user group that is extremely helpful.

Contras: Learning the reporting system can be time consuming at first but as you get familiar with it that too is a very powerful system that lets you get whatever information out of your system that you need.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/8/2020