Dialer360

Por Dialer360

5 / 5 15 reseñas
Dialer360

Los productos más populares


¿Quién utiliza este software?

Insurance Industry, Charities, PPI Mis-sell Compensation Claims Management, Accident Compensation Claims, Debt Collection.

Valoración media

15 reseñas
  • En general 5 / 5
  • Facilidad de uso 5 / 5
  • Atención al cliente 5 / 5
  • Funciones 5 / 5
  • Relación calidad-precio 5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $25/mes
  • Detalles de precios Pay as you go Easily Manage Your Costs Straightforward, Simple Pricing
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación Instalado: Mac
    En la nube, SaaS, web
    Instalado: Windows
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Dialer360
  • http://www.dialer360.com
  • Fundada en 2015

Sobre Dialer360

Dialer360 is pioneer in providing Cloud call center software solution. With this technology you can get Predictive dialer with Built in Avatar, CRM and Web Phone, Voice and Sms broadcasting, Hosted Phone system, Voip. it's cost effective, easy to use , less time to understand and perfect solution for Inbound, Outbound and Blended call centers. You can integrate with third party software like Salesforce,, PIpedrive, Zendesk, Vtiger and Zoho, Microsoft Dynamics.

Funciones de Dialer360

  • Call recording
  • Centro de atención telefónica de llamadas entrantes
  • Centro de atención telefónica de llamadas salientes
  • Centro de atención telefónica mixto
  • Chat en tiempo real
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de alzadas
  • Gestión de campañas
  • Gestión de colas de espera
  • Grabación de texto de llamada
  • Interactive Voice Response
  • Marcación manual
  • Marcador predictivo
  • Registro de llamadas
  • Sistema de marcación progresiva

Las reseñas más útiles de Dialer360

Really easy to use, stable and cheap.

Traducir con Google Revisado el 6/10/2017
Abdul A.
Alumni
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Up and running same day

Puntos a favor: I set this up for a friends contact centre back in 2013 and to this day it's been fantastic. He's expanded and at least 10 contacts centres I know are using it.

Contras: There wasn't sms functionality integrated which would have been nice but it may be there now. Not sure.

Dial 360

Traducir con Google Revisado el 22/11/2018
Faisal K.
Director
Servicios financieros, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Overall experience with Dialer 360 is excellent. Technical support is always ready to help, we hardly have any interaction with them as there is no scope of technical issues, they always provide service by asking if everything is smooth every 30 minutes. They give the best support in all aspects and worth doing business. They are trustworthy and can rely on them always.

Puntos a favor: User Interface is simple and easy to use. Calling quality is excellent, No Breakage of voice. It skips Answering Machines Automatic giving full usage to speak with people.

Contras: It is perfect there is no need to change anything

Respuesta de proveedores

por Dialer360 el 27/11/2018

Thanks for your positive Feedback.

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