Dialer360

Por Dialer360

5 / 5 7 reseñas
Dialer360

Los productos más populares


¿Quién utiliza este software?

Insurance Industry, Charities, PPI Mis-sell Compensation Claims Management, Accident Compensation Claims, Debt Collection.

Valoración media

7 reseñas
  • En general 5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 5 / 5
  • Características 5 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $25/mes
  • Detalles de precios Pay as you go Easily Manage Your Costs Straightforward, Simple Pricing
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación Instalado: Mac
    En la nube, SaaS, web
    Instalado: Windows
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Dialer360
  • http://www.dialer360.com
  • Fundada en 2015

About Dialer360

Dialer360 is pioneer in providing Cloud call center software solution. With this technology you can get Predictive dialer with Built in Avatar, CRM and Web Phone, Voice and Sms broadcasting, Hosted Phone system, Voip. it's cost effective, easy to use , less time to understand and perfect solution for Inbound, Outbound and Blended call centers. You can integrate with third party software like Salesforce,, PIpedrive, Zendesk, Vtiger and Zoho, Microsoft Dynamics.

Funciones de Dialer360

  • Centro de atención telefónica de llamadas entrantes
  • Centro de atención telefónica de llamadas salientes
  • Centro de atención telefónica mixto
  • Chat en tiempo real
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de alzadas
  • Gestión de campañas
  • Gestión de colas de espera
  • Grabación de llamadas
  • Grabación de texto de llamada
  • Interactive Voice Response
  • Marcación manual
  • Marcador predictivo
  • Registro de llamadas
  • Sistema de marcación progresiva

Las reseñas más útiles sobre Dialer360

Really easy to use, stable and cheap.

Traducir con Google Revisado el 6/10/2017
Abdul Alim
Alumni
Pitch@Palace
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente del revisor 
Source: asdf
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
Relación calidad-precio
Likelihood to Recommend:
Not Likely Extremely Likely

Comentarios: Up and running same day

Puntos a favor: I set this up for a friends contact centre back in 2013 and to this day it's been fantastic. He's expanded and at least 10 contacts centres I know are using it.

Puntos en contra: There wasn't sms functionality integrated which would have been nice but it may be there now. Not sure.

Best in the Market for Call-Centers

Traducir con Google Revisado el 9/8/2018
Coray W.
President
System Select Inc.
Telecomunicaciones, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente del revisor 
Source: asdf
5/5
En general
3 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
5 / 5
Relación calidad-precio
Likelihood to Recommend:
Not Likely Extremely Likely

Comentarios: To date, I am very pleased with the dialer. I believe with the exceptions of a few instances, the suppor tickets that I have submitted were due to user error, which, the technical department has responded promptly and was able to sort out the matter rather quickly. I'm content to say this is perhaps the best dialer I've encountered in my 10+ years of call-center experience.

Puntos a favor: The reports are spot on and you actually see minute by minute what you are spending.

Puntos en contra: The dialer isn't that intuitive. However, if you will invest the 15min to get a good understanding you'll get real value

Vendor Response

by Dialer360 on 30/8/2018

Thanks for giving such a great feedback about Dialer360.

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