¿Quién utiliza este software?

We offer a complete registration solution for adult and community education, kids activity/summer camps, health & wellness classes, and other small or medium class/workshop organizations.

Valoración media

11 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 4.5 / 5
  • Atención al cliente 4.5 / 5
  • Funciones 4 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis Sí, consigue una prueba gratuita
  • Implementación En la nube, SaaS, web
  • Formación En directo en línea
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • CourseStorm
  • http://www.coursestorm.com
  • Fundada en 2012

Sobre CourseStorm

Register more students and save a mountain of time. Our impossibly simple class registration and marketing software includes rosters, waitlists, credit card processing, class communication tools and customized forms. Process memberships, payment plans and discount codes, too.

CourseStorm is pay-as-you-go with zero up-front costs or long-term commitments. No programming skills required. Get started with your free trial today and you can begin enrolling students in minutes!

Funciones de CourseStorm

  • Enseñanza primaria y secundaria
  • Escuelas superiores y universidades
  • Evaluación
  • Gestión de aplicaciones
  • Gestión de ayuda financiera
  • Gestión de candidatos
  • Gestión de contrataciones
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de formularios
  • Gestión de gastos
  • Portal de autoservicio
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de miembros
  • Gestión de personal
  • Pagos en línea
  • Planificación de instalaciones
  • Programación de cursos
  • Automatización de reembolsos
  • Encuestas y comentarios
  • Generador de formularios
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contactos
  • Gestión de marketing
  • Gestión de tarjetas de identificación
  • Inscripción de actividades
  • Inscripción de clases
  • Inscripción de eventos
  • Inscripción de grupos
  • Inscripción en línea
  • Inscripción in situ
  • Procesamiento de pagos
  • Registro de llegada por cuenta propia
  • Facturación
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de clientes
  • Gestión de inscripción
  • Gestión de personal
  • Gestión de programas
  • Gestión de servicios de alimentación
  • Gestión médica
  • Inscripción en línea
  • Para campamentos de verano
  • Portal de padres
  • Programación
  • Confirmación y recordatorios
  • Encuestas y comentarios
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de descuentos y cupones
  • Gestión de listas de espera
  • Inscripción de grupos
  • Inscripción en línea
  • Inscripción in situ
  • Procesamiento de pagos
  • Académico/formación
  • Aprendizaje asíncrono
  • Aprendizaje mixto
  • Aprendizaje móvil
  • Aprendizaje síncrono
  • Autoría de cursos integrada
  • Comercio electrónico
  • Conformidad con SCORM
  • Empresa/negocios
  • Empresas de aprendizaje en línea
  • Ludificación
  • Portal del alumno
  • Videoconferencia

Las reseñas más útiles de CourseStorm

We love CourseStorm!

Traducir con Google Revisado el 24/2/2017
Morgan D.
Community Learning Coordinator
Bibliotecas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I chose CourseStorm for our lifelong learning program because it has all the features I want and is very affordable. We take credit/debit card payments, both in-house and online, as well as cash and check payments for class enrollment. We can easily process all types of payment in one place and we only pay a percentage of the card payments. This makes the software very affordable. Because the online enrollment process is so much easier and user-friendly for our students, we have seen a drastic increase not only in total enrollments, but in online enrollments, which makes tracking rosters much easier for our staff. Students can also add themselves to waiting lists of full courses easily, so we have a very intuitive process for handling cancellations and enrolling new students. Refunds are very simple, too. Overall, we find the software to be very simple to use, both on the staff side and the public side. The ease of the enrollment process gives our students a positive experience and encourages them to sign themselves and their friends up for multiple classes. If we've ever had an issue or question, CourseStorm staff has been absolutely wonderful in assisting us quickly. We could not be happier with our enrollment software!

Puntos a favor: We love the CourseStorm staff. They are not only helpful, but friendly and always get back to us so quickly! Even when we have suggestions for features or software updates, they take them seriously and let us know when they have been implemented!

Contras: There are some features we would still love to have, like a shopping cart, but it just doesn't stack up against the wonderful things we love about it!

CourseStorm software is good -- The CourseStorm team makes it great

Traducir con Google Revisado el 5/2/2019
Petra P.
Manager for Continuing Education
Educación superior, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
4/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: The software may not work for everyone, but it meets the needs of my program. I have had nothing positive experiences with this company.

Puntos a favor: The software is great, but it's the top-notch, can-do attitude of the staff that makes the software great. When I need to solve a registration problem that I can't figure out, I email or call CourseStorm with the problem. CourseStorm does one of four things: 1) walk me through how to do it; or 2) they can quickly do on the back end what I do not have access to do as an end-user 3) tell me it can't be done, but then they problem solve with me to try to get me closer to a solution; or 4) they just go build a new feature. They are prompt in responding and they are just nice people to deal with.

Contras: There are some limitations to the software, but all software has limitations. I haven't found any cons about this software that I think are worth complaining about. Part of this is also due to the fact that the CourseStorm team sets very clear expectations with their clients. What they deliver is great, and they don't promise what they can't deliver.

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