¿Quién usa TimeHero?

Agencias digitales, departamentos de marketing, producción de video, equipos creativos, desarrollo de software, equipos de producto, servicios financieros, consultores de gestión, educación, fabricación y construcción.

¿Qué es TimeHero?

TimeHero es una aplicación inteligente de gestión del trabajo que facilita la planificación automática e indica los mejores momentos para trabajar en las tareas y proyectos diarios. Agrega tareas pendientes, eventos o proyectos completos y TimeHero encontrará el momento para completarlos. Cuando surgen nuevas tareas o reuniones, TimeHero reorganiza la agenda para cumplir con los plazos y envía notificaciones si algo va mal. Es así de sencillo.

Perfecto para pequeñas y medianas empresas, consultores o grandes compañías. Comienza tu prueba gratis.

Información sobre TimeHero

TimeHero

http://www.timehero.com/

Fundada en 2014

Resumen de precios de TimeHero

TimeHero no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de TimeHero está disponible a partir de USD 12.00/mes.

Vídeo de TimeHero
Play
-thumb
-thumb
-thumb

Precio inicial

USD 12.00/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En persona

En vivo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de TimeHero

  • Acceso móvil
  • Creación de informes/análisis
  • Crear subtareas
  • Gestión de tareas recurrentes
  • Herramientas de colaboración
  • Ludificación
  • Seguimiento de porcentaje de progresión
  • Seguimiento del tiempo
  • Vista como lista de tareas
  • Vista como tabla de tareas
  • Vista de Gantt/cronología
  • Vista de hoja de cálculo

Lista completa de Herramientas de gestión de tareas

  • CRM
  • Facturación
  • Generación de propuestas
  • Gestión de carteras
  • Gestión de documentos
  • Gestión de presupuestos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de recursos
  • Herramientas de colaboración
  • Portal de clientes
  • Seguimiento horas/gastos

Lista completa de Programas de automatización de servicios profesionales

  • Acceso móvil
  • Automatización de procesos empresariales
  • Configuración de flujos de trabajo
  • Controles o permisos de acceso
  • Editor gráfico del flujo de trabajo
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de documentos
  • Gestión de formularios
  • Gestión de tareas
  • Integraciones de terceros
  • Panel de control personalizable
  • Seguimiento de la conformidad
  • Sin código

Lista completa de Software de gestión del flujo de trabajo (workflow)

  • Colaboración
  • Gestión de campañas
  • Gestión de documentos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Seguimiento del tiempo
  • Uso compartido de archivos

Lista completa de Software para agencias de publicidad

Alternativas a TimeHero

Más alternativas a TimeHero

Opiniones de TimeHero

Read all reviews

Overall rating

4.7/5

Average score

Facilidad de uso 4.6
Atención al cliente 4.9
Funcionalidades 4.4
Relación calidad-precio 4.6

Review software

Share your experiences with other software buyers.

¡Escribe una reseña!
Liz C.
Founder/ CEO
Producción audiovisual, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/4/2019

"Stephen Covey would be impressed"

Puntos a favor: With 20 years of Technical PM experience across many sectors and having worked with everything from MS Project to Trello... I can say this is by far the best tool I have used. Not having to constantly manually "sanitize" my to list, using natural language to inform each task parameters BEYOND just what and when it it will be overdue if I don't happen to notice that task in time, being able to close my computer on Friday and not rent 10% of my weekend mental space to all the things I could be forgetting ... this is what TimeHero has allowed me to do. Gantt charts, dependencies, color coding, project folders... I can go on and on. The main plus is this, before using TimeHero I did not know this state of mental rest existed - I do not foresee needing an assistant because of this tool.

Contras: I cannot use siri or alexa (yet) to create tasks

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/4/2019
Peter D.
CEO
Consultoría de gestión, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/3/2018

"After years of searching, TimeHero finally delivers on the most efficient/complete management tool."

Comentarios: easy to use and easy to report on a subject

Puntos a favor: Before TimeHero:-- for over 40 years, I needed to constantly carry with me a physical, 12 month daily planner and organizer, -- I needed to physically create daily "to-do" lists of tasks, -- needed separate files on all my managers and employees checked daily to update their progress/tasks,-- needed 2-3 separate programs to organize e-mails, follow up communications and track MY time and all my projects, -- and finally, I needed to physically record all my monitoring, checking, updating and progress reports for all my businesses.
WITH TimeHero... ALL of the above are now handled by one, simple, easy to use, digital piece of incredible software installed on my Ipad and phone.
Wow.. what freedom, what efficiency and what accuracy, in one piece of software.
Every business and every person who wants to be more effective/efficient in their daily tasks and projects, need TimeHero.

Contras: The only real "cons" I have about the software is the actual running and layout of the GUI. I would like to have the "option" to reduce or enlarge/set the width of the columns on the weekly view... i.e. choose and set the width of each column similar to an excel spreadsheet.
Would also like to have flexibility of changing the "preset prompt's" in the "new tasks and events" selections to better suit my needs and save even more time.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/3/2018
Anna M.
Account Executive
Marketing y publicidad, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/9/2020

"Savior for work in many Time Zones"

Comentarios: It helps us build out our timelines and keep us in line with our daily calendars.

Puntos a favor: I like being able to use time hero to schedule meetings when we have teams working in many different time zones because it has an easy to view feature that helps with scheduling

Contras: It's pretty straightforward to use so I have not run into any issues with using the software. It's getting my team to follow the tasks that is hard.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/9/2020
Robbyn A.
Team Member
Construcción, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    3 /5
  • Probabilidad de recomendación
    5/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/3/2018

"primary use is communicating tasks with coworkers"

Comentarios: The primary benefit I see is that my employers can assign and prioritize the tasks that are most important to them, and I can work accordingly.

Puntos a favor: The ability to communicate tasks with coworkers. Please disregard my rating on value for money- I have no idea what the software costs; I cannot rate the value.

Contras: taking the time to learn how to use certain features. For example- integrating calendars. I keep thinking I have this set up, but then it doesn't pull my tasks. I set it up again, and it pulls them in. The next week, they aren't there again. I am sure it is user error, and something I need to learn. But, it would be helpful if it wouldn't let me set something up wrong in the first place?

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/3/2018
Luke P.
Electrical Engineer
Servicios, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/8/2018

"Take the guesswork out of planning your day"

Comentarios: When faced with several dozen small tasks, I found it hard to decide which one to do first; TimeHero has solved this problem for me and brings structure to my day.

Puntos a favor: TimeHero is one of the very few online apps that plans your day for you based on tasks you to entered with estimated durations, deadlines and priorities. No more staring at a screen of to-do tiles, trying to guess which one you should do first; TimeHero will do the work for you. It has an intuitive structure and a beautiful interface that motivates you to get into it and start ticking 'complete'. It will also track time spent on projects/ tasks and provide a timesheet, it allows delegation of tasks to team members, and tasks can be linked logically to execute a project in a specific order.

Contras: The scheduling algorithm makes some interesting decisions sometimes; ultra critical tasks should be pinned. I highly recommend not letting tasks become late to allow the app to function properly (i.e. reset due dates to be in the future).

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/8/2018