Intouch Insight

Intouch Insight

Por Intouch Insight

¿Quién usa Intouch Insight?

Marcas centradas en el cliente en todos los sectores, lo que incluye restaurantes, hostelería, comercio minorista, estaciones de servicio, acondicionamiento físico y más, utilizan Intouch Insight para impulsar el logro de una buena experiencia del cliente en toda su organización.

¿Qué es Intouch Insight?

Ayudando a las empresas a mejorar la experiencia del cliente desde hace más de 25 años. Software de gestión de la experiencia del cliente para escuchar, interpretar y tomar medidas sobre comentarios y datos operativos. Medida a través de encuestas (CSAT, NPS), redes sociales/reseñas en línea, compradores misteriosos y auditorías operativas in situ. Impulsa mejoras con información significativa, analíticas predictivas/de texto, análisis de sentimientos, mapas de viaje de clientes, gestión de casos y tecnología de campañas de acción con patente en trámite. Paneles de nivel de ubicación y función.

Información sobre Intouch Insight

Intouch Insight

http://www.intouchinsight.com

Fundada en 1992

Resumen de precios de Intouch Insight

Intouch Insight no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En vivo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Intouch Insight

Herramientas para medir la satisfacción del cliente
Análisis
Comentarios de 360 grados
Creación de informes de llamadas
Gestión de encuestas
Recopilación de comentarios
Supervisión de quejas
Análisis
Análisis de sentimientos
Análisis de texto
Análisis predictivo
Gestión de encuestas y sondeos
Gestión de los comentarios negativos
Gestión del conocimiento
Panel de comunicaciones
Recopilación de datos multicanal
Segmentación de clientes
Admite audio/imágenes/vídeo
Biblioteca de preguntas
Encuesta móvil
Encuesta sobre sitio web
Herramientas de análisis de datos
Lógica de exclusión
Marketing por correo electrónico
Rama de preguntas
Recolección de respuestas sin conexión
URL de encuestas personalizadas
Benchmarking
Estudios de pulso
Gestión de los comentarios negativos
Gestión de objetivos
Gestión del rendimiento
Reconocimiento de empleados

Opiniones de Intouch Insight

Mostrando 5 de 10 opiniones

En general
4.6/5
Facilidad de uso
4.8/5
Atención al cliente
4.9/5
Funcionalidades
4.4/5
Relación calidad-precio
4.4/5
Sally W.
ESL Teacher
Producción de alimentos, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/2/2019

"Best software for mobile audits and customer service management!"

Comentarios: The Intouch Insight program was a huge step up from our previous excel reporting. Both [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] and [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] have gone above and beyond with their customer service and are always available to answer questions. We now have an exceptional program that gives us quick access to our daily audits and the customizable Dashboard makes use of charts and graphs to keep us up to date and on track. I highly recommend Intouch Insight for your mobile reporting.

Puntos a favor: Best feature is the Ease of use. Product navigation is very easy-to-use. The software is updated on a regular basis and gets better each time. Always prompt replies to our questions and requests for assistance.

Contras: Initially we found the dashboards were a bit confusing and time consuming but the support from the Intouch team has been exceptional.

Respuesta de proveedores

por Intouch Insight el 19/2/2019

Thank you so much for taking the time to leave this detailed review, it's always a pleasure working with you! We look forward to continuing to support your customer experience initiatives.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/2/2019
Misael V.
Product Coordinator
Estudios de mercado, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/10/2018

"Mystery Shops"

Comentarios: Our company focuses on menu trends and we need menus from restaurants. It is important that we gather a readable menu with prices.

Puntos a favor: The ability to access and engage with the platform, and communicate with Intouch staff.

Contras: The loading speed of shops and how the images show all the way at the bottom. Too much scrolling.

Respuesta de proveedores

por Intouch Insight el 5/11/2018

Thank you very much for taking the time to share your thoughts. We've really enjoyed working with you, and look forward to continuing to support your team!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/10/2018
Usuario verificado
Director of Operations
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/6/2018

"Overall a great experience!"

Comentarios: Honest, objective, and comparable feedback datasets are next to impossible to come by, but that's what we get here!

Puntos a favor: Very easy to understand, navigate, and use. Any time I have had an issue I get quick and complete assistance from my account manager.

Contras: It is far too costly to update, change, or create new surveys. I did not proceed, even though I am happy with the services I am receiving for another group.

Respuesta de proveedores

por Intouch Insight el 13/6/2018

Thank you so much for your thoughtful review! We've just launched a new self-serve survey platform to address this. We look forward to continuing to support your CX initiatives.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/6/2018
Rahul H.
Technical Writer
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/5/2018

"The experience with Intouch has been phenomenal and its great to see Intouch reaching great heights"

Puntos a favor: On behalf of the MDC, I would like to extend our appreciation for the amazing work done by your team on the Intouch. The endless hours that you have spent working on this project, and the professionalism that you have shown has impressed the entire team immensely. Your team's diligence, self-motivation as well as dedication have been a source of inspiration for the rest of the team. The best thing about this software is it's user-friendly, easy to use and simply amazing. With Reports getting generated on a timely basis, makes it even convenient for the business to see the Quality work. Thank you once again for all your effort.

Contras: With Intouch having some great features in place, it's very hard to say as to what I expected leat from that software. Each enhancement has been addressed and some feature request has been logged so I wish Intouch is able to deliver those as well quickly making it an amazing tool for Quality.

Respuesta de proveedores

por Intouch Insight el 31/5/2018

Thanks so much, it's been a pleasure working with you and your team! We look forward to continuing to support you on your journey.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 10/5/2018
Lauren N.
Marketing Manager
Ingeniería industrial o mecánica, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/4/2019

"The CX Platform for Any User"

Comentarios: So far, we have seen huge time savings in the data analysis and survey deployment workload. The platform also allows us to track and measure new areas that we were missing before.

Puntos a favor: The platform itself is extremely user-friendly and really powerful - it is now running our multilingual VOC program and has so many more use cases for us. We have three groups utilizing the tool after just a few short months. I would highly recommend the implementation support package. The customer and technical support team are the best in the business.

Contras: The platform is fairly new and has some bugs that are encountered somewhat regularly. They also don't have the future set built out completely. That said, their support team reacts almost immediately and is open to feedback on improvements. Many requests that we submitted have already been launched.

Respuesta de proveedores

por Intouch Insight el 20/6/2019

Thank you so much for the fantastic review! We're so thankful for the incredibly helpful feedback your team delivers, which helps to improve features and functionality for everyone. Looking forward to continuing to support your customer experience initiatives!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/4/2019