¿Quién utiliza este software?

Marcas centradas en el cliente en todos los sectores, lo que incluye restaurantes, hostelería, comercio minorista, estaciones de servicio, acondicionamiento físico y más, utilizan Intouch Insight para impulsar el logro de una buena experiencia del cliente en toda su organización.

Valoración media

10 opiniones
  • En general 4.6 / 5
  • Facilidad de uso 4.8 / 5
  • Atención al cliente 4.9 / 5
  • Funcionalidades 4.4 / 5
  • Relación calidad-precio 4.4 / 5

Detalles del producto

  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis No
  • Implementación En la nube, SaaS, web
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Intouch Insight
  • http://www.intouchinsight.com
  • Fundada en 1992

Sobre Intouch Insight

Ayudando a las empresas a mejorar la experiencia del cliente desde hace más de 25 años. Software de gestión de la experiencia del cliente para escuchar, interpretar y tomar medidas sobre comentarios y datos operativos. Medida a través de encuestas (CSAT, NPS), redes sociales/reseñas en línea, compradores misteriosos y auditorías operativas in situ. Impulsa mejoras con información significativa, analíticas predictivas/de texto, análisis de sentimientos, mapas de viaje de clientes, gestión de casos y tecnología de campañas de acción con patente en trámite. Paneles de nivel de ubicación y función.

Funciones de Intouch Insight

  • Análisis
  • Comentarios de 360 grados
  • Creación de informes de llamadas
  • Gestión de encuestas
  • Recopilación de comentarios
  • Supervisión de quejas
  • Análisis
  • Análisis de sentimientos
  • Análisis de texto
  • Análisis predictivo
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión del conocimiento
  • Panel de comunicaciones
  • Recopilación de datos multicanal
  • Segmentación de clientes
  • Admite audio/imágenes/vídeo
  • Biblioteca de preguntas
  • Encuesta móvil
  • Encuesta sobre sitio web
  • Herramientas de análisis de datos
  • Lógica de exclusión
  • Marketing por correo electrónico
  • Rama de preguntas
  • Recolección de respuestas sin conexión
  • URL de encuestas personalizadas
  • Benchmarking
  • Estudios de pulso
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de objetivos
  • Gestión del rendimiento
  • Reconocimiento de empleados

Productos alternativos

Productos similares

Las opiniones más útiles de Intouch Insight

Best software for mobile audits and customer service management!

Publicado el 15/2/2019
Sally W.
ESL Teacher
Producción de alimentos, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: The Intouch Insight program was a huge step up from our previous excel reporting. Both Helen and Erik have gone above and beyond with their customer service and are always available to answer questions. We now have an exceptional program that gives us quick access to our daily audits and the customizable Dashboard makes use of charts and graphs to keep us up to date and on track. I highly recommend Intouch Insight for your mobile reporting.

Puntos a favor: Best feature is the Ease of use. Product navigation is very easy-to-use. The software is updated on a regular basis and gets better each time. Always prompt replies to our questions and requests for assistance.

Contras: Initially we found the dashboards were a bit confusing and time consuming but the support from the Intouch team has been exceptional.

Respuesta de proveedores

por Intouch Insight el 19/2/2019

Thank you so much for taking the time to leave this detailed review, it's always a pleasure working with you! We look forward to continuing to support your customer experience initiatives.

Mystery Shops

Publicado el 31/10/2018
Misael V.
Product Coordinator
Estudios de mercado, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Our company focuses on menu trends and we need menus from restaurants. It is important that we gather a readable menu with prices.

Puntos a favor: The ability to access and engage with the platform, and communicate with Intouch staff.

Contras: The loading speed of shops and how the images show all the way at the bottom. Too much scrolling.

Respuesta de proveedores

por Intouch Insight el 5/11/2018

Thank you very much for taking the time to share your thoughts. We've really enjoyed working with you, and look forward to continuing to support your team!

The experience with Intouch has been phenomenal and its great to see Intouch reaching great heights

Publicado el 10/5/2018
Rahul H.
Technical Writer
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio

Puntos a favor: On behalf of the MDC, I would like to extend our appreciation for the amazing work done by your team on the Intouch. The endless hours that you have spent working on this project, and the professionalism that you have shown has impressed the entire team immensely. Your team's diligence, self-motivation as well as dedication have been a source of inspiration for the rest of the team. The best thing about this software is it's user-friendly, easy to use and simply amazing. With Reports getting generated on a timely basis, makes it even convenient for the business to see the Quality work. Thank you once again for all your effort.

Contras: With Intouch having some great features in place, it's very hard to say as to what I expected leat from that software. Each enhancement has been addressed and some feature request has been logged so I wish Intouch is able to deliver those as well quickly making it an amazing tool for Quality.

Respuesta de proveedores

por Intouch Insight el 31/5/2018

Thanks so much, it's been a pleasure working with you and your team! We look forward to continuing to support you on your journey.

The CX Platform for Any User

Publicado el 18/4/2019
Lauren N.
Marketing Manager
Ingeniería industrial o mecánica, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: So far, we have seen huge time savings in the data analysis and survey deployment workload. The platform also allows us to track and measure new areas that we were missing before.

Puntos a favor: The platform itself is extremely user-friendly and really powerful - it is now running our multilingual VOC program and has so many more use cases for us. We have three groups utilizing the tool after just a few short months. I would highly recommend the implementation support package. The customer and technical support team are the best in the business.

Contras: The platform is fairly new and has some bugs that are encountered somewhat regularly. They also don't have the future set built out completely. That said, their support team reacts almost immediately and is open to feedback on improvements. Many requests that we submitted have already been launched.

Respuesta de proveedores

por Intouch Insight el 20/6/2019

Thank you so much for the fantastic review! We're so thankful for the incredibly helpful feedback your team delivers, which helps to improve features and functionality for everyone. Looking forward to continuing to support your customer experience initiatives!

Intouch Review

Publicado el 1/11/2018
Rocio S.
Market Research Intern
Consultoría de gestión, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
4/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
3 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: -Easy to use
-The mystery shops are well organized into sections that make it clear to spot right away
-Customer support is very friendly and respond in a timely manner. They also always contact immediately if something went wrong

Contras: -Mystery shoppers are required to submit photos through the Intouch camera which sometimes give off bad images
-Some mystery shops are not worth the price we pay

Respuesta de proveedores

por Intouch Insight el 6/11/2018

Thanks so much for taking the time to share your experience, and for the fantastic feedback!

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