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¿Qué es Cetaris?

Cetaris Fleet es un sistema de software de mantenimiento de flotas que se utiliza para optimizar los costes, ahorrar tiempo y mejorar la eficiencia operativa. Las soluciones de Cetaris proporcionan a los equipos de mantenimiento las herramientas para administrar sus activos todos los días: garantía y registro central, mantenimiento preventivo, mano de obra y productividad, además de herramientas de gestión de inventarios.

Con un flujo constante de datos, los usuarios de Cetaris pueden medir y optimizar continuamente sus operaciones en tiempo real con KPI e informes completos.

¿Quién usa Cetaris?

Para organizaciones de todos los tamaños. Este software proporciona soluciones de mantenimiento de flotas para los sectores de transporte, petróleo y gas, distribución, comestibles, telecomunicaciones/energía, construcción, autobuses, comercio minorista y talleres de reparación, entre otros.

Cetaris Software - 1
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Cetaris

Cetaris

4.7 (19)
USD 1,000.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
99
6
4.7 (19)
4.4 (19)
4.8 (19)
VS.
Precio inicial
Opciones de precios
Funcionalidades
Integraciones
Facilidad de uso
Relación calidad-precio
Atención al cliente
USD 0.00
mes
Versión gratuita
Prueba gratuita
136
7
4.8 (542)
4.7 (542)
4.8 (542)

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Acceso móvil
Gestión de inspecciones
Información sobre vehículos
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UpKeep
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Opinones de Cetaris

Evaluación media

En general
4.7
Facilidad de uso
4.7
Atención al cliente
4.8
Funcionalidades
4.6
Relación calidad-precio
4.4

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
79%
4
16%
3
5%
Usuario verificado
Usuario de Linkedin verificado
Traducción y localización, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Cetaris Fleet - Built from a Business Point of View

5.0 hace 4 años

Comentarios: Our primary business goals was to transition our shop structure of a "break/fix" to a "preventative maintenance" organization. As a result of the Cetaris implementation we realized a 51% reduction in road failures and a 15% reduction in maintenance costs within the first 18 months.

Puntos a favor:

At its core, Cetaris Fleet is a product that was built from a business point of view. The underlying capabilities of the software helped change the way we think about our business. Not only does the software provide features that help automate preventative maintenance, repairs, parts, and warranty. It did it in a way that recognized our ultimate success was reliant on user adoption and our ability to show measurable return on each investment.

Contras:

We moved the company from a non-computerized show to a shop that was fully automated. It would have been helpful to have more of an "get started" version of the product that provided us a set of guidelines to get started with.

Samantha
Director of Maintenance en EE. UU.
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 501-1,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Keller Trucking

5.0 el año pasado

Puntos a favor:

With the implementation of Cetaris, our shop is now nearly paperless. The techs are all on the FIX app and all of the inventory counts are going through COUNT. We have gained greater visibility on what is happening in the shop throughout the organization. We love how easy it is to move from one module to the next with hyperlinks on nearly everything.

Contras:

There are small things here and there that we find would be helpful to have. I wish the flow worked better between OPO and the accompanying work order. I do not like that I need change the status to closed on an OPO, click the hyperlink to the work order, then cancel out the OPO tab, to be able to close the work order. I wish there was a button to "close work order" in the OPO once it was closed similar to the button in a warranty claim. This would save time.

Jordan
Maintenance en EE. UU.
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 501-1,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

50/50

3.0 el año pasado

Comentarios: It's basically a big accounting software. Which, if that's what you're looking for - great. But not very user friendly with how our business operates.

Puntos a favor:

Work order process is quick and easy. Equipment and parts profiles provide a lot of information and are easy to navigate.

Contras:

Too technical from a user standpoint for many of our employees. Some pretty simple tasks require an insane amount of tedious clicking and required fields that might not be important to us. No ease of customization from a user standpoint. Way too many things require you to go through support or may not even be offered unless you pay more money. Some of these tasks are very obvious things that I feel should have been included from the get-go. Tough getting the proper training when Covid hit and we have 4 different terminals. A lot more that I can't think of right now.

Steve
Maintenance System Administrator en EE. UU.
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 5,001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas:

Long time user

5.0 hace 4 años

Comentarios: Overall the experience has been excellent. Customer service is quick and responsive and goes beyond the call of duty when needed. The data from the system helps us track maintenance costs and equipment performance.

Puntos a favor:

Software is very detailed and gathers data down to the component level of the repair. Data is easy to retrieve and use by management and shop level personnel.

Contras:

Some screens are a little busy but that is to be expected for the level of detail that is collected

James
Maintenance Systems Manager en EE. UU.
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña
Fuente: SoftwareAdvice

Alternativas consideradas:

Good Application

5.0 hace 4 años

Comentarios: Out of the box a user can expect many ways to keep up with the maintenance of their assets. If an end user does run into issues or has questions customer support is great. Feedback is typically quick.

Puntos a favor:

Good solid software out of the box. Dependable customer support to answer questions about current versions or future versions

Contras:

Cost to make changes/improvements to the system if an opportunity is identified.