Hively

Por Hively

4.5 / 5 8 reseñas
Hively

Valoración media

8 reseñas
  • En general 4.5 / 5
  • Facilidad de uso 5 / 5
  • Atención al cliente 5 / 5
  • Funciones 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida $15/mes
  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Asistencia En línea

Datos del proveedor

  • Hively
  • http://teamhively.com

Sobre Hively

A simple tool for real-time customer feedback gathering, rewarding employees, and team performance tracking.

Funciones de Hively

  • Catálogo de recompensas
  • Gestión de menciones
  • Gestión del rendimiento
  • Nominaciones
  • Objetivos
  • Puntos de recompensa
  • Reconocimiento entre pares
  • Reconocimiento por parte de los responsables
  • Reconocimiento social
  • Seguimiento de clasificación y actividades
  • Tarjetas virtuales
  • Análisis
  • Comentarios de 360 grados
  • Creación de informes de llamadas
  • Gestión de encuestas
  • Recopilación de comentarios
  • Supervisión de quejas

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Las reseñas más útiles de Hively

When it comes to receiving feedback on customer service, Hively, is for sure the go to. It helps provide a very accurate reflection of an organization's customer service based on the feedback received from its users.

Traducir con Google Revisado el 9/11/2017
Emmanuel A.
HR Administrator
Software informático, 5001-10.000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
Fuente: SoftwareAdvice
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: It is great to know how your contractors feel about you and the areas, for which one needs to continue to be strong on and areas, were improvement is needed. Overall, it is a very solid and necessary program. Everything about the product is very solid. It is very user friendly and very easy to use. Data received from the program can directly be applied to improve and/or maintain customer service

Easy to use and provides decent feedback

Traducir con Google Revisado el 25/4/2018
Todd S.
Senior IT Specialist at Continental Utility Solutions, Inc.
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
4/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
3 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: The software is really easy to use and it provides feedback for the tech support specialists as well as myself to see how good we are servicing our customers. Adding/removing users is very easy and the ability to just click on a face to determine how someone is doing is easy for the customers to provide feedback as not everyone wants to take time to fill out a survey.

Contras: It could be a little more robust with more information. The customer has to look hard to find the 'WOW' feature which is easy to miss.

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