¿Qué es Fyle?

Software de gestión de gastos con el único motor de AI en el mundo alimentado por la extracción automática de los gastos desde Gmail y Outlook y con seguimiento del kilometraje y captura de recibos con aplicación móvil. Fyle puede automatizar flujos de trabajo de aprobación y procesamiento complejos para obtener un reembolso increíblemente rápido, lo que permite un sistema robusto y sin papel que se integra con tu software de contabilidad. Las funciones incluyen informes de gastos ilimitados con un solo clic, verificación de política y cumplimiento en tiempo real, conciliación de tarjeta de crédito y más.

¿Quién usa Fyle?

Empresas, pequeñas y medianas empresas, startups, organizaciones sin ánimo de lucro, universidades, contadores, trabajadores autónomos.

¿Dónde se puede implementar Fyle?

Cloud, SaaS, Web, Android (móvil), iPhone (móvil)

Sobre el proveedor

  • Fyle
  • Ubicado en Newark, EE. UU.
  • Fundada en 2016
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, India, Reino Unido

Idiomas

inglés

Sobre el proveedor

  • Fyle
  • Ubicado en Newark, EE. UU.
  • Fundada en 2016
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, India, Reino Unido

Idiomas

inglés

Imágenes y vídeos de Fyle

Fyle Software - 1
Fyle Software - 2
Fyle Software - 3
Fyle Software - 4
Fyle Software - 5
Ver 6 más
Vídeo de Fyle
Fyle Software - 1
Fyle Software - 2
Fyle Software - 3
Fyle Software - 4
Fyle Software - 5

Comparar el precio de Fyle con productos similares

USD 4.99/año
Versión gratuita
Prueba gratis
N/D
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 5.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 4.99/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Fyle

  • Análisis de gastos
  • Carga de recibos móviles
  • Conciliación bancaria
  • Control de gastos
  • Control de procesos de aprobación
  • Gestión de recibos
  • Gestión de reembolsos
  • Para organizaciones religiosas
  • Presupuestos/previsiones
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento horas/gastos
  • Tarjeta corporativa

Alternativas a Fyle

JAMIS Prime is simply the most intuitive and agile project ERP solution for government contractors.
Jenji es una compañía líder en la gestión profesional de gastos. Su solución móvil en tiempo real simplifica el análisis financiero.
SAP Concur te lleva más allá de la automatización, a una solución de administración de gastos completamente conectada que crece con tu negocio.
BizAway es la herramienta para reservar y gestionar viajes de negocios de la manera más rápida y fácil.
Coupa Expenses simplifica la administración de gastos para todos: empleados, aprobadores y administradores de Back Office.
SalesTrip is an expense management and travel booking system on Salesforce providing a fast and easy way for businesses to track spend.
Expensya es una solución cloud y multiplataforma de gestión de gastos de empresa.
SutiExpense es una solución de viajes y estipendios esencial para la gestión de los gastos.
Mesh transforms the way finance teams operate with a centralized and automated spend management platform.
Teampay’s spend management platform gives finance teams control and automates the purchasing, reconciliation and reporting process.
TripActions te permite crear, administrar y escalar un programa de gestión de viajes corporativos de prestigio mundial con facilidad.
Informe de gastos globales y móviles y gestión de facturas para organizaciones de todo el mundo.
Spend management software that enables businesses to track, approve, and manage subscriptions, vendors, and funding requests.

Opinones de Fyle

Evaluación media

En general
4.5
Facilidad de uso
4.6
Atención al cliente
4.5
Funcionalidades
4.3
Relación calidad-precio
4.6

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
64%
4
28%
3
5%
2
2%
1
1%
Eric K.
Eric K.
Chief Operating Officer en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Fyle is easily the most user friendly expense reporting solution on the market

5 hace 4 años

Comentarios: Helps keep all of our company expenses organized and verified for each employee. A very user friendly software.

Puntos a favor:

The UI is super intuitive and has all of the functionality that is needed in helping sort out expenses within our organization. In addition, any support requests I've submitted have been met with a sense of urgency and tackled in an extremely timely manner. Very impressed with this team!

Contras:

When filing repeat expenses it would be great if it could auto-populate the fields from the last time the same expense was filed. I was told this functionality was already in place but it doesn't actually seem to work. In addition, it would be great to have the option to tell the system when an expense is not a duplicate. For example, my colleague and I stay at the same hotel on the same night in different rooms. This creates two receipts with the same amount on the same date. The system alerts me that it thinks these expenses are duplicates but it does not give me the option to tell the system that they are both authorized expenses. This in turn causes one of the expenses to not import into Quickbooks. It would be great if this could get fixed.

Usuario verificado
Sound Engineer en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Entretenimiento, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Fyle is a Useful Expense Management Software

5 hace 4 años

Puntos a favor:

Gathering your receipts to create an expense report can be a bit tiring. It helps if your receipts are all organized. I found Fyle to be ideal for this task. First, I converted all my receipts into digital copies and saved them in one folder. Then I uploaded these to Fyle and created my expense report. This software made it easy for me to itemize my expenses and track everything. This app also allows you to extract the receipts from your email which is very convenient for me. I can complete my reports right away. Fyle provides accuracy with no delays.

Contras:

This program is not good with obtaining the mileage for travel. I have to look at Google Maps to do that and this is an extra step for me. I hope they can add this feature.

Angela C.
Angela C.
Impact Catalyst, Learning For Impact Platform supported USAIDIndia Health Office en India
Usuario de Linkedin verificado
51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

It's the easiest official expense tracker to use.

3 hace 4 años

Puntos a favor:

multi-currency options, easily adaptable, multiple accounts possible, easy to approve, comment etc.

Contras:

It crashes every 4th/5th entry. it's been a real trouble. I use a One plus5T. Haven't recvd adequate support from the customer services.

Usuario verificado
Presales Architect en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Software informático, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Easily submit expense reports with Fyle

5 hace 4 meses

Puntos a favor:

Easy to capture receipts and set up expense reports from phone. Also extracts dates and amounts from receipts.

Contras:

If I have manually entered the amounts / dates before uploading receipt, the amounts / dates are still extracted and overwrite my manually entered values.

Saif R.
Saif R.
Social Media Marketing Manager en Pakistán
Usuario de Linkedin verificado
Sector textil, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

easily manage all expense!

5 hace 11 meses

Comentarios: This is the software that can manage all the expenses of the employs If you are working in an organization. It has a simple user interface that can easily understandable and all the functions are clear. My all home expenses become simple and straight for me.

Puntos a favor:

this software has a simple and straight user-friendly interface and its speed is awesome. Its powerful management system is very easy to understand and I can get my expense report day by day.

Contras:

Sometimes it takes time to scan a receipt. Otherwise experience is good for now