ManageEngine Analytics Plus

¿Quién usa ManageEngine Analytics Plus?

El mercado objetivo comprende medianas y grandes empresas. No hay ninguna preferencia específica para ninguna vertical.

¿Qué es ManageEngine Analytics Plus?

Obtén información más detallada sobre la supervisión de redes, el monitoreo de aplicaciones y las operaciones de soporte al cliente, realizando la integración con las operaciones de TI y el conjunto de soluciones de soporte de ManageEngine.

Información sobre ManageEngine Analytics Plus

ManageEngine

http://www.manageengine.com

Resumen de precios de ManageEngine Analytics Plus

ManageEngine Analytics Plus dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de ManageEngine Analytics Plus está disponible a partir de USD 2395.00.


Precio inicial

USD 2395.00

Versión gratuita

Prueba gratis

ManageEngine Analytics Plus: implementación y asistencia

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • Instalado: Windows

Formación

  • En vivo en línea
  • Documentación

Funciones de ManageEngine Analytics Plus

  • Análisis de rentabilidad
  • Análisis predictivo
  • Análisis visual
  • Benchmarking
  • Formularios de evaluación (scorecards)
  • Indicadores claves de rendimiento
  • Indicadores de tendencia/problemas
  • Informes ad hoc
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de comunicaciones
  • Planificación estratégica
  • Publicación y uso compartido

Lista completa de Herramientas BI

Alternativas a ManageEngine Analytics Plus

Más alternativas a ManageEngine Analytics Plus

Opiniones de ManageEngine Analytics Plus

Todas las opiniones

Calificación general

4.5/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.4
Atención al cliente 5
Funcionalidades 4.6
Relación calidad-precio 4.6

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Comparte tus experiencias con otros compradores de software.

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Leo E.
Database Administrator
Propiedad inmobiliaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/9/2019

"Easy to use"

Comentarios: I like the fact that I can request new feature to enhance the software. The software is a great tool to use right out of box. You can start creating report and dashboards right away.

Puntos a favor: 1) Very user friendly when creating reports.
2) Very easy to setup.
3) Very easy to create reports and dashboards on the fly.
4) Easy to share report to third party vendor.
5) Able to connect different data sources

Contras: Not able to email a report to a non license user.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/9/2019
Jeff N.
Director of Customer Strategy
Software informático, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/9/2019

"So far, so good!"

Comentarios: The support I have received is what truly elevated my experience with the software. The Analytics Plus support team has been exceptional with their responsiveness, patience and willingness to help. They clearly want their customers to be successful with the software.

Puntos a favor: Being able to have the information that matters most to be readily available has been incredibly helpful and time saving.

Contras: Although you don't need to be exceptionally technical, you do need to have some technical aptitudes and understand the various data sets you are using.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/9/2019
Jody W.
IT Training and Support
Salud, bienestar y deporte, 5001-10,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Características y funcionalidades
    2 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    2 /5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/9/2019

"Reviewing Analytics Plus"

Comentarios: With the help of your support technicians, I am learning the functions useful to my organisation

Puntos a favor: Once you know the functionality then easy to user

Contras: Hard to work through the product functions

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/9/2019
Walid N.
IT Service Manager
Tecnología y servicios de la información, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/2/2020

"Easy and effective analytical tool with superb support and webinares"

Comentarios: I was able to build charts to continuously improve our
- Resolution time,
- Time to assign requests
- Improve Technicians expertise
- Address reopened requests
- Improve customer satisfaction
- Increase SLA compliance
- Identify factors influence SLA
- Analyze Technician load
- Ticket inflow volume
- SLA deviation per technician
- Improve service delivery
- Approval time
- Shortage of inventory
and much much more

Puntos a favor: It is very easy to build dashboards to identify weak points in IT service operations and improve them by building average trends and compare with previous months/years in one chart.
second point is the ability to dig deeper in data to reveal the underlying information and investigate root causes

Contras: it is not real time feed from ServiceDesk plus data source as it sync once an hour and cannot sync faster

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 13/2/2020
Raj C.
IT Datacenter & Applications Tech
Seguridad pública, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/2/2020

"All IT operations Reports at a glance. Excellent customer support"

Comentarios: Reduced time in generating reports. Real time information with dashboards are excellent. Exceptional support from dedicated SME's who make sure to solve your issue in a timely manner.

Puntos a favor: Very easy to configure and create reports. Dashboard and slideshow features are excellent for upper management. Lots of out of box reports that are very useful.
Interoperability with servicedesk tool and other sources are excellent. It is good to have an on-premise solution. Dark mode dashboards are highly efficient for real-time use.

Contras: It will be beneficial to connect to servicedesk call manager providers like Cisco and Avaya to generate real-time call statistics. Exporting data to an excel or other format then reimporting take more time. Out of box Integration with call manager software's will help IT operations.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 26/2/2020