¿Qué es Capitol Canary?

Phone2Action es una plataforma integral de defensores y comunicación digital para cuestiones públicas y campañas comunitarias. Este software ha ayudado a más de 11 millones de defensores a realizar más de 35 millones de conexiones con funcionarios electos y otros responsables de la toma de decisiones. Crea 25 conexiones nuevas cada minuto.

¿Quién usa Capitol Canary?

Phone2Action se asocia con clientes de todo tipo, desde las asociaciones y organizaciones sin ánimo de lucro más grandes hasta corporaciones de la lista Fortune 500.

¿Dónde se puede implementar Capitol Canary?

Basado en la nube
Entorno local

Sobre el proveedor

  • Capitol Canary
  • Ubicado en Arlington, EE. UU.
  • Fundada en 2012

Asistencia de Capitol Canary

  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Australia, Canadá, Estados Unidos, Reino Unido

Idiomas

alemán, danés, español, francés, inglés y otros 4

Sobre el proveedor

  • Capitol Canary
  • Ubicado en Arlington, EE. UU.
  • Fundada en 2012

Asistencia de Capitol Canary

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  • Asistencia 24/7
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Imágenes y vídeos de Capitol Canary

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USD 109.00/mes
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Funciones de Capitol Canary

  • Base de datos de contactos
  • Creación de informes y estadísticas
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de abogados
  • Gestión de campañas
  • Gestión de donantes
  • Gestión de eventos
  • Gestión de la comunicación
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Seguimiento de la participación

Alternativas a Capitol Canary

Buyapowa es el líder mundial en marketing de recomendación. Tus clientes tienen amigos, ellos también serán tus clientes.
Complemento de CRM para Outlook que ayuda a administrar contactos, ventas, proyectos y combinaciones de correspondencia. Disponible ahora en iOS/Android.
yawave is a cloud-based user interaction suite that connects content and users.
El CRM y software de recaudación de fondos todo en uno CharityEngine está diseñado para organizaciones benéficas y entidades sin ánimo de lucro de todos los tamaños.
Gestión de donantes basada en la nube para una recaudación de fondos moderna.
La solución que proporciona es de alta gama, diseñada para una colaboración eficaz, comunicación en el chat, redes sociales y workflow, también la gestión del conocimiento. Descubre más sobre Bitrix24
User.com es un sistema avanzado de marketing y ventas que ayuda a automatizar la comunicación personalizada y a optimizar los procesos comerciales.
Quorum es un software de asuntos públicos que ayuda a los usuarios a trabajar de manera más inteligente y moverse más rápido.
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Sistema todo en uno, flexible, fácil de usar y basado en la nube para la gestión de clases y membresías, registro, recaudación de fondos y comunicaciones.
Eudonet CRM helps organisations focus on their objectives to develop a unique relationship with each other.
DonorPerfect hace posible que tu equipo trabaje en conjunto, recaude más dinero y cultive relaciones que convertirán tu misión en una realidad.
Plataforma de recaudación de fondos utilizada por grupos, equipos, empresas y organizaciones sin ánimo de lucro para recopilar donaciones, ejecutar campañas de recaudación de fondos y vender entradas.

Opinones de Capitol Canary

Evaluación media

En general
4.7
Facilidad de uso
4.6
Atención al cliente
4.7
Funcionalidades
4.5
Relación calidad-precio
4.5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
76%
4
21%
3
3%
Bethany
Bethany
Director of Grassroots Engagement en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Revolutionized our grassroots

5.0 hace 4 años

Comentarios: The team is fantastic, especially with our events. Customer service is great as well whenever I have a last- second question.

Puntos a favor:

I love the ease of use; it’s very intuitive to set up campaigns. And even more so for the user.

Contras:

Integration with our email platform was a little tricky.

Bre
Advocacy Manager en EE. UU.
Administración educativa, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

User Friendliness Drives Conversion

5.0 hace 3 años

Comentarios: Overall, our organization has been incredibly happy with P2A. Advocates have even reached out to compliment the system, with many mentioning it is so much easier to use than other products. We signed a 2 year contract with P2A but will almost certainly renew.

Puntos a favor:

Phone2Action (P2A) might just be the best advocacy software on the market. It is user friendly all around--the software makes it easy to set up action alerts/action centers, it is easy to send messages to advocates to alert them of actions to take, and it makes it easy for advocates to take action. Even if something isn't straightforward, the customer service reps can usually get users on the right track in just a few minutes. Compared to other products we have used, P2A has a higher conversion rate and more folks taking action than we've ever seen.

Contras:

The setup process for the software was lengthy, which was unexpected. We had several headaches trying to get everything fully functional, but once it was up it worked well.

Usuario verificado
Deputy Director, Advocacy en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Hospital y atención sanitaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Phone2Action review

3.0 hace 4 años

Puntos a favor:

Allows you to take multiple types of actions (call, email, tweet) in one fell swoop.

Contras:

Given that profiles are delineated by phone number, it doesn't work well for industries where brick and mortar locations are hosting your action-takers, because multiple advocates may be using the same phone line... and thus not tracked as discrete individuals.

Sara
Special Assistant & Operations Associate en EE. UU.
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Phone2Action is a top tier software tool

4.0 hace 9 meses

Comentarios: Phone2Action satisfies most aspects of our advocacy efforts at our company so far. From branding emails, curating online content, creating landing pages, and customizing personable messages, this software can basically do almost anything you need it to do. It's quite versatile!

Puntos a favor:

This platform allows us to mobilize and engage our supporters through multiple advocacy-related channels, including but not limited to email, social media, and SMS/text messaging. It's a one-stop shop to launching successful political campaigns and implementing digital and distributed organizing tactics and strategies.

Contras:

I appreciate P2A's report generation for each individual campaign, but I would recommend making the metrics more straightforward and easier to read as well as allowing integration with NGP VAN/EveryAction or Raiser Edge (other CRMs we use). In the future, I would like it to expand its capabilities to benefit more nonprofits in the above ways.

Brian
Executive Director en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Producción de alimentos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Incredible Product

5.0 hace 4 años

Comentarios: One of the most amazing things about P2A is the customer service. Whoever designed and maintains their process for being responsive to their customers deserves a raise. This is a big plus for us - makes an already easy-to-use tool super easy for our whole team.

Puntos a favor:

We purchased this software for a national advocacy campaign we are running. The tool couldn't be simpler to use. Very intuitive. Easy to set up. Fully functional. Would license this product again in a heartbeat.

Contras:

The tool should be improved to allow generation of activity for each campaign by date. I'd like to be able to run a report showing all of the advocates who signed up on a particular date (for example at a trade show) - where they are from, etc. The P2A staff have graciously offered to run these reports for us but it would be better if this was built into the functionality.