GoToConnect (formerly Jive)

¿Quién usa GoToConnect (formerly Jive)?

El servicio de VoIP alojada de Jive es adecuado para empresas de todos los tamaños, desde pequeñas corredurías de seguros hasta corporaciones gigantes. Las organizaciones (escolarización infantil, primaria y secundaria; gobierno; corporaciones; educación superior) se benefician con esta solución fácil de escalar.

¿Qué es GoToConnect (formerly Jive)?

GoToConnect combina la potencia y la confiabilidad de los sistemas de telefonía VoIP en la nube de Jive con las conferencias web, de audio y video de GoToMeeting en una solución simple, confiable y flexible. Los usuarios pueden reunirse, hablar, chatear, enviar mensajes de texto y colaborar sin problemas a través del navegador web, la aplicación de escritorio o el teléfono de escritorio.

Información sobre GoToConnect (formerly Jive)

LogMeIn

https://www.goto.com/connect

Fundada en 2003

Resumen de precios de GoToConnect (formerly Jive)

GoToConnect (formerly Jive) no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis. La versión de pago de GoToConnect (formerly Jive) está disponible a partir de USD 29.95/mes.

Vídeo de GoToConnect (formerly Jive)
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Precio inicial

USD 29.95/mes

Versión gratuita

No

Prueba gratis

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En vivo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de GoToConnect (formerly Jive)

  • Acceso remoto
  • Asistencia remota
  • Chat de vídeo
  • Chat en vivo
  • Colaboración
  • Conferencias web
  • Firma electrónica
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
  • Seguimiento de huso horario
  • Softphone
  • Supervisión de la actividad de los empleados

Lista completa de Herramientas para trabajar en remoto

  • Archivado
  • Capacidad de grabación y reproducción
  • Etiquetado de llamadas
  • Grabación a demanda
  • Grabación activada por evento
  • Grabación programada
  • Registro de llamadas distribuidas
  • Transferencia de archivos

Lista completa de Programas para grabar llamadas

  • Centro de atención telefónica
  • De texto a voz
  • Enrutamiento de llamadas
  • Entrada de teclado del teléfono
  • Gestión de encuestas
  • Grabación de llamadas
  • Mensaje de voz
  • Personalización de la voz
  • Registro de llamadas
  • Varios scripts

Lista completa de Sistemas IVR

  • Conexiones SIP
  • Conferencias web
  • Enrutamiento de llamadas
  • Extensiones virtuales
  • Grabación de llamadas
  • Grupos de llamada
  • Reconocimiento IVR y de voz

Lista completa de Software PBX en la nube

  • Chat en vivo
  • Enrutamiento de llamadas
  • Grabación de llamadas
  • Identificador de llamadas
  • Perfiles de llamadas
  • Registro de llamadas
  • Videoconferencia

Lista completa de Software de softphone

  • Comunicaciones unificadas
  • Conexiones SIP
  • Controles o permisos de acceso
  • Enrutamiento de llamadas
  • Gestión de contactos
  • Grabación de llamadas
  • Respuesta de voz interactiva (IVR)
  • Transcripción de mensaje de voz
  • Transmisión de voz en línea

Lista completa de Software para VoIP

  • Centro de atención telefónica de llamadas entrantes
  • Centro de atención telefónica de llamadas salientes
  • Centro de atención telefónica mixto
  • Chat en tiempo real
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de alzadas
  • Gestión de campañas
  • Gestión de colas de espera
  • Grabación de llamadas
  • Grabación de texto de llamada
  • Marcación manual
  • Marcador predictivo
  • Registro de llamadas
  • Respuesta de voz interactiva (IVR)
  • Sistema de marcación progresiva

Lista completa de Software para call center

  • Acceso móvil
  • Centro de atención telefónica virtual
  • Conferencias web
  • Directorio de empleados
  • Enrutamiento de llamadas
  • Grabación de llamadas
  • Reconocimiento IVR y de voz
  • Registro de llamadas
  • Supervisión de llamadas

Lista completa de Software para sistemas telefónicos

  • Centro de atención telefónica
  • Chat y mensajería
  • Conferencias de audio y vídeo
  • Enrutamiento de llamadas
  • Gestión de fax
  • Grabación de llamadas
  • Reconocimiento IVR y de voz
  • Uso compartido de archivos

Lista completa de Soluciones de comunicación basadas en la nube

  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de centros de atención telefónica
  • Gestión de contactos
  • Gestión de telemarketing
  • Marcador automático
  • Marcador predictivo
  • Reconocimiento IVR y de voz
  • Supervisión de llamadas
  • VoIP

Lista completa de Soluciones de telefonía

  • Acceso móvil
  • Chat y mensajería
  • Colaboración entre varios usuarios
  • Conferencias de audio y vídeo
  • Enrutamiento de llamadas
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de fax
  • Grabación de llamadas
  • Mensaje de voz
  • Uso compartido de archivos

Lista completa de Soluciones para comunicaciones unificadas

Alternativas a GoToConnect (formerly Jive)

Más alternativas a GoToConnect (formerly Jive)

Opiniones de GoToConnect (formerly Jive)

Todas las opiniones

Calificación general

4.5/5

Average score

Facilidad de uso 4.5
Atención al cliente 4.6
Funcionalidades 4.5
Relación calidad-precio 4.5

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Ann H.
CEO And Founder
Cuidado de la salud mental, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/1/2019

"The best business decision I ever made"

Comentarios: The one thing I don't have to worry about in my office is the phone service. The phones are there and the call flow helps my business run smoothly.

Puntos a favor: This software is easy to use even for a novice like me. This system is able to grow with my company and I can make the necessary adjustments myself with ease. If I do ever run into a situation that I have trouble with (all centered around my being close to a Luddite) the customer service department is quick to contact and ready to help. They have been understanding and helpful and supportive all the way. I can't say enough about how great this service is.

Contras: Sometimes the time on the phone changes to the wrong time. I don't know if that is something I am doing on my end or a glitch in the phones. If it ever bothers me I call and the tech department can fix it for me. They tend to change again later though.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 29/1/2019
Michael W.
President
Edición, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/12/2019

"Excellent VOIP Service!"

Comentarios: I did a lot of comparison shopping when selecting a VOIP provider for my business. There are a number of reputable companies out there and they all offer similar features. Jive edged out the competition in pricing, and since the feature set they offered was equally as robust as the competitors, I went with them and have not been disappointed. Our needs are basic, but it's really nice to know that as our needs expand, the infrastructure at Jive will easily accommodate our most detailed needs.

Puntos a favor: When our company moved away from a larger parent company, we had to find our own phone solution. We have offices spread across the country, so rather than use a cable-TV bundle or something similar, I knew a feature-filled VOIP service was a must. While others offer similar features, I needed a company that I could count on to hold my hand through the technical end of the setup because we are too small for our own IT department. Jive excelled in this area. Their excellent USA-based tech support helped get me up and running in no time flat. The transition from our old parent company's service to the new one we set up ourselves through Jive was seamless. If I had to choose one thing I liked most about my experience with Jive Voice, it is their technical support! Their service in both areas (support and actual uptime) has never let us down.

Contras: I suppose you could say I'm tech "savvy", but I'm not an engineer. For someone like myself who had never set up a VOIP system before, it was a bit intimidating to sift through the online guides to figure out what gear we needed, how it should be configured, and that sort of thing. While much of this documentation did exist on their web site, a beginner's tutorial that was more comprehensive would have been appreciated. Nevertheless, as mentioned elsewhere in this review, their call-in technical support was extremely helpful in answering my newbie questions at all hours of the night. If I had any criticism at all, it might be that I would have liked a bit more thorough online documentation for a beginner. Something like a "setup wizard" might have been helpful, but calling their support line (even at 11pm in the evening) got me exactly what I needed, so I really have no serious complaints.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/12/2019
Usuario verificado
pharmacy
Productos farmacéuticos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/9/2020

"Covid Essential MVP"

Comentarios: Very Good

Puntos a favor: I like the fact that I can use my mobile device

Contras: This system seems to drop calls even with good wifi connection

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/9/2020
Usuario verificado
Controller
Propiedad inmobiliaria, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    2 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    3/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/10/2019

"It works, but not well, and it has such great potential."

Comentarios: Jive allows us to have multiple company phone numbers and extensions without the need for landlines or phones. It allows employees to receive work calls on their personal cell phone, so they don't have to carry two phones to have a company number. Employees can make outgoing calls through the app without revealing their personal number to the recipient. The admin portal is pretty straightforward and easy to use, but also has tons of features. Overall, this product would be amazing if the app were faster and didn't crash all the time, and if calls made through the app were more reliable.

Puntos a favor: It's cheap. This provided a cost saving solution to our communications needs. It also allows us to assign phone numbers to employees' personal cell phones without using their personal data or phone usage. It can be used with or without landlines. Phone numbers and ring plans are easy to set up, and multiple phones can be rung at the same number.

Contras: The app is slow and takes a long time to switch screens and load data. It crashes often, and nearly always experiences some type of error that requires me to wait for the app to respond or close the app. The crashes don't affect phone calls, but seem to only affect my ability to access data such as recent calls, contacts, etc. Even when it crashes, I still receive calls. Sometimes calls made or received through the app cut out like there is bad cell service, even when I'm connected to reliable, high speed wi-fi (50mbps). Because of this, I've chosen to switch my ring plan to have calls forwarded to my cell phone number, rather than receiving them on my cell phone through the Jive app. I have unlimited minutes, so it's not an issue. I only have to open the app to make an outgoing call, and only when I need the company number to appear on the recipient's caller ID rather than my personal number.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 3/10/2019
Jon J.
Data Services Manager
Estudios de mercado, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/8/2020

"GoToConnect (Jive)"

Comentarios: Great! They are the best value for the money without the big price tag

Puntos a favor: We have been a customer since before GoToConnect bought them out. Customer service is one of my very favorite reasons why we are still with them. We have some unique deployment features we needed and Jive was able to accommodate almost all of them

Contras: International dialing. If you dial a lot of international numbers, there are a few countries that are banned and you have to ask for special circumstances to release those countries

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/8/2020