OptimumHQ

OptimumHQ

Por Optimum Technologies

¿Quién usa OptimumHQ?

Organizations in need of addressing operational inefficiencies through workflow automation and business process management.

¿Qué es OptimumHQ?

OptimumHQ combines data sets and workflows on a no-code platform to enable rapid creation of custom business solutions. Our SaaS platform can manage all departmental needs, or focus on one very specific need: HR, Sales, CRM, Project Mgmt, Scheduling, Inventory, and much more. Designed for small and mid-sized companies, the OptimumHQ platform is a faster, less expensive, more flexible alternative to outsourced software.

Perfectly map your software workflows to your business workflows

Información sobre OptimumHQ

Optimum Technologies

https://optimumhq.com

Fundada en 2016

Resumen de precios de OptimumHQ

OptimumHQ no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis. La versión de pago de OptimumHQ está disponible a partir de USD 200.00/mes.

Precio inicial

USD 200.00/mes

Detalles de precios

$200/mo for 5 users, $80 per additional user $2000/mo Enterprise license

Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En vivo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de OptimumHQ

Plataformas de desarrollo Low-Code
Agregación y publicación de datos
Automatización de procesos empresariales
Desarrollo asistido por inteligencia artificial
Desarrollo colaborativo
Desarrollo de aplicaciones web/móviles
Ensamblaje con arrastrar y soltar
Gestión de flujos de trabajo
Gestión de implementación
Gestión de integraciones
Gestión de iteraciones
Gestión de requisitos
Modelado visual
Modelos
Seguimiento del comportamiento
Alertas y notificaciones
Automatización de procesos empresariales
Cartografía de procesos
Colaboración
Controles o permisos de acceso
Diseño y modelado del proceso
Gestión de flujo de trabajo visual
Gestión de reglas de negocio
Seguimiento de cambios de proceso
Acceso móvil
Automatización de procesos empresariales
Configuración de flujos de trabajo
Controles o permisos de acceso
Editor gráfico del flujo de trabajo
Gestión de calendarios
Gestión de documentos
Gestión de formularios
Gestión de tareas
Integraciones de terceros
Panel de control personalizable
Seguimiento de la conformidad
Sin código
CRM
Compras
Facturación
Gestión de empleados
Gestión de inventarios
Gestión de la formación
Gestión de marketing
Gestión de pedidos
Gestión de proveedores
Gestión de proyectos
Gestión financiera
Métricas de rendimiento
Programación
Seguimiento horas/gastos
Control de la fuente
Controles o permisos de acceso
Creación de informes/análisis
Depuración
Desarrollo de aplicaciones web
Desarrollo de software
Desarrollo móvil
Gestión de implementación
Herramientas de colaboración
Modelado de datos
Refactorización del código
Sin código
Test de compatibilidad

Opiniones de OptimumHQ

Mostrando 5 de 15 opiniones

En general
4.9/5
Facilidad de uso
4.5/5
Atención al cliente
4.9/5
Funcionalidades
4.9/5
Relación calidad-precio
5/5
Kateri B.
Product Owner
Ocio, viajes y turismo, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/3/2019

"Optimum: The One Stop Shop"

Comentarios: Our process was scattered and we had information in different applications all over the place. This was a huge headache which took up a lot of time, resources, and energy. This also led to a lot of inaccurate work and no one being held accountable. Optimum became a place where we could store all that information and create a process workflow all in one place. We were able to customize it to fit our needs. More and more things came up as we integrated into the system, and Optimum kept up, showing us how they could incorporate all our asks into one single place. This process took time and there were definite growing pains. With the help of Optimum's account manager, CSR, we were able to streamline all our needs into one place. He was available whenever we needed him and was able to convey the priorities, pains, and ideas of Rovia to Optimum. CSR really works with us to ensure we are satisfied with the final product.

Puntos a favor: Optimum really helped us to streamline our processes. They listened to what we needed and built a workflow that was fluid and user-friendly. Each part of the process and all changes made are documented within the system so that everyone can be held accountable and we can ensure accuracy. We know our data is safe, secure, and readable! We can pull all kinds of reports which gives better transparency to our executives.

Contras: Sometimes it felt like you needed to have someone who was technically trained on your team to fully understand how certain functionality worked, especially when it comes to formulas.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/3/2019
Lance S.
Founder
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    3/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/7/2018

"This platform has allowed me to admin sites for clients quicker and easier than hand coding."

Comentarios: Speed! I can build an administrative site in 50% of the time it previously took and making changes is a LOT easier than it used to be when creating a hand-coded admin site and a standard database.

Puntos a favor: Building workflows allow me to quickly get a client up and running in a fully functioning admin site. And Full featured API allows me to connect data from client's Optimum instance to their custom build publically facing front ends. The Optimum team is fast to address issues, help with my understanding and implement new features.

Contras: The learning curve is a bit steep but after working with Optimum for 2+ yrs and have watched the learning curve decline as Optimum improves their system.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/7/2018
Tracey S.
Project Consultant
Hospital y atención sanitaria, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/3/2020

"workflow"

Puntos a favor: Hi,
This software is amazing, you can build , create and enhance as you move through your needs.
I have been amazed at the customer service and talent that supports us on every level.
I have used this tool from workflow, tech support tickets, and scheduling.

Contras: learning more capabilities as this tool can do just about everything I need.
Con would be it's not sold on how great it is.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/3/2020
Rob B.
President
Ocio, viajes y turismo, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/3/2020

"Outstanding Platform "

Comentarios: great technology and incredible customer service when we have issues or questions

Puntos a favor: All the features optimum provides allowing our business to be ahead of the competition with flexibility to add features and offering a positive user experience

Contras: nothing we can point out as after 6 years of using the different optimum applications we have found no limitations

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/3/2020
Theo S.
Owner
Redes informáticas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/3/2020

"Simplifying the Application Maze"

Comentarios: The integration with our payment system was seamless and the staff recognized what was important to us and made sure our pain points were defined and resolved.

Puntos a favor: The team at Optimum HQ really listened to our needs and designed a solution for us that was exactly what we wanted. In addition, we were trained enough to help ourselves in reporting and other portions of the application. We don't have to rely on OptimumHQ to do everything for us. This has saved us both time and money.

Contras: The con I have is not necessarily from Optimum HQ. We have weak data lines and may become a problem for us to access Optimum. As a solution, we are installing redundant data lines to keep us productive.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 11/3/2020