¿Quién usa Smartlook?

PYMES. sitios de comercio electrónico, proveedores B2B, agencias de diseño web, UX, profesionales del marketing, especialistas en CRO.

¿Qué es Smartlook?

Una solución para registrar lo que los visitantes ven y hacen en el sitio web para obtener comentarios y mejorar la experiencia del usuario. Con grabaciones de los visitantes del sitio web, mapas térmicos y viajes de los clientes. Filtra a tu visitante y comparte ideas con tu equipo.
Puedes ver dónde hicieron clic con el mouse los visitantes, qué rellenaron en un campo de formulario, dónde pasan la mayor parte del tiempo y cómo navegan por cada página.

Información sobre Smartlook

Smartlook

https://www.smartlook.com/

Fundada en 2016

Vídeo de Smartlook
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Resumen de precios de Smartlook

See pricing plans

Smartlook dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Smartlook está disponible a partir de USD 31.00/mes.


Precio inicial

USD 31.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Smartlook deployment and support

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • Documentación

Funciones de Smartlook

  • Animación
  • Búsqueda de usuarios
  • Mapas térmicos
  • Para sistemas móviles
  • Para sitios web
  • Prototipado
  • Registro de actividad de la pantalla
  • Tests de usabilidad
  • Tests no moderados
  • Trayectoria del usuario

Lista completa de Herramientas UX

  • Análisis del embudo
  • Análisis por cohorte
  • Asignación de canales
  • Notificaciones push
  • Pruebas A/B
  • Seguimiento de desinstalaciones
  • Seguimiento de eventos integrados en aplicaciones
  • Seguimiento de ingresos
  • Seguimiento de retenciones

Lista completa de Herramientas de analítica móvil

  • Análisis de páginas web
  • Análisis predictivo
  • Asignación de canales
  • Cartografía del viaje de cliente
  • Métricas de redes sociales
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de comunicaciones
  • Pruebas A/B
  • Seguimiento de campañas
  • Seguimiento del ROI

Lista completa de Herramientas de análisis de datos de marketing

  • Gestión de campañas
  • Gestión de varias ubicaciones
  • Seguimiento de búsqueda de sitios
  • Seguimiento de conversión
  • Seguimiento de fuentes de referencia
  • Seguimiento de interacciones entre usuarios
  • Seguimiento de objetivos
  • Seguimiento de palabras claves
  • Seguimiento de páginas consultadas
  • Seguimiento de tiempo en la página

Lista completa de Herramientas de análisis web

  • Análisis de elementos
  • Análisis de páginas web
  • Cartografía de comportamientos
  • Cartografía radial
  • Cartografía territorial
  • Mapas dinámicos
  • Mapas integrables
  • Panel de comunicaciones
  • Para las ciencias
  • Para ventas

Lista completa de Herramientas de mapas de calor

  • Análisis de comportamientos
  • Análisis predictivo
  • Colaboración
  • Encuestas y comentarios
  • Gestión de acciones
  • Importación y exportación de datos
  • Modelado de atribuciones
  • Modelos
  • Perfiles de clientes

Lista completa de Herramientas de mapeo del recorrido del cliente

  • Asignación de canales
  • Concursar por sms
  • Cupones
  • Marketing basado en la localización
  • Marketing por correo electrónico
  • Mensajería de texto
  • Notificaciones push
  • Segmentación contextual
  • Supervisión de la implicación

Lista completa de Herramientas de mobile marketing

  • Alertas de secciones ambiguas
  • Análisis de competidores
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de enlaces
  • Herramientas de investigación de palabras clave
  • Métricas de rendimiento

Lista completa de Herramientas para optimización de sitios web

  • Colaboración
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tickets
  • Gestión de trabajo pendiente
  • Registro de auditoría

Lista completa de Sistemas de seguimiento de errores

  • Anotaciones
  • Análisis comparativo y cualitativo
  • Análisis cuantitativo del contenido
  • Análisis de búsquedas de usuarios
  • Análisis de medios
  • Análisis de sentimientos
  • Análisis de texto
  • Análisis estadístico
  • Colaboración
  • Investigación de métodos mixtos
  • Varios idiomas
  • Visualización de datos

Lista completa de Software de análisis de datos cualitativos

  • Carro de compra
  • Comercio móvil
  • Configurador de productos
  • Cuentas de clientes
  • Gestión de SEO
  • Gestión de canales
  • Gestión de catálogos
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de promociones
  • Marketing por correo electrónico
  • Programa de fidelización

Lista completa de Software de comercio electrónico para pequeñas empresas

  • Análisis
  • Análisis de sentimientos
  • Análisis de texto
  • Análisis predictivo
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión del conocimiento
  • Panel de comunicaciones
  • Recopilación de datos multicanal
  • Segmentación de clientes

Lista completa de Software de gestión de experiencia del cliente

  • Alertas y notificaciones
  • Creación de informes de uso
  • Métricas de rendimiento
  • Programación del mantenimiento
  • Pruebas de disponibilidad
  • Registros de eventos
  • Supervisión FTP
  • Supervisión de transacciones
  • Supervisión del servidor de correo
  • Supervisión en tiempo real

Lista completa de Software de monitoreo de sitios web

Alternativas a Smartlook

Más alternativas a Smartlook

Opiniones de Smartlook

Read all reviews

Overall rating

4.7/5

Average score

Facilidad de uso 4.8
Atención al cliente 4.5
Funcionalidades 4.5
Relación calidad-precio 4.5

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Cynthia R.
Customer Service Representative
Servicios de información, 10,000+ empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    Sin valoración
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/4/2019

"Smartlooked for awhile now"

Comentarios: Smartlook has given time management a new definition. It allows us to save tremendous time and work more efficiently.

Puntos a favor: So we've been using Smartlook for some time now and I always thought it was a decent program. Having just gone through an entire tax season with almost every call utilizing this tool, it deserves a second view so to speak. Smartlook allows tech support or agents (in my company) to share screens with their customers. We can see their mouse movements, help them to navigate through the various options and features and troubleshoot errors by literally putting our eyes on it. It works by having the customer provide a code given on the website and this code allows access to their screen through Smartlook. Agents and customers alike have come to rely heavily on Smartlook to help get the support they need and get it in a timely manner. It makes a world of difference when you can see the screen, identify the issue and solve it all at once rather than take precious minutes and hours trying to describe what is going on and another hour trying to describe how to fix it.

Contras: The only thing I can say I least like about this software is that you can only screenshare within the website. Unlike another competition, you cannot screen the customers complete computer screen. If a customer wants to minimize a screen so you can see a document on their computer, for instance, you can't. In my line of work its not a deal breaker at all because the majority of the workflow is within the website.

Respuesta de proveedores

por Smartlook el 26/4/2019

Thanks for your review!
This review is not related to Smartlook but more to Turbotax.
Please change this,
Lukas

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/4/2019
Laura V.
Head of Product Design
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 26/6/2019

"Perfect blend of qualitative & quantitative analysis for our measuring our product"

Puntos a favor: Smartlook is the perfect blend of qualitative & quantitative analysis for our product team. It's given us a new perspective on how users are experiencing our product — from how quickly users can achieve key goals, to what our product looks like on all kinds of weird and wonderful resolutions. The true power of Smartlook comes from how it captures every event that occurs, and then allows you to search seamlessly across all past events. You can also use these events in funnels and analyse where your users are dropping out of key workflows. Since the events are all automatically tracked, we can ask "I wonder how many users have used this feature since it launched?" and get instant answers by searching the pre-recorded events. It's truly mind-blowing! And last but not least, the support team at Smartlook was AMAZING! Our product uses a few layout attributes that the Smartlook recorder wasn't capturing correctly at first. The Smartlook team worked with us over 2 days to quickly resolve the issue to support our use case and now it's all working perfectly.

Contras: There's nothing I'm disliking about Smartlook, although I'm looking forward to more flexibility with pinning stacked event charts (where I'm comparing multiple events) as a single dashboard tile. This would make tracking our key metrics really slick. Mostly I'm just excited to see where they take the product!

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 26/6/2019
Faheem S.
Bsuiness Strategist
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    2 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Características y funcionalidades
    2 /5
  • Asistencia técnica
    1 /5
  • Relación calidad-precio
    1 /5
  • Probabilidad de recomendación
    3/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/5/2018

"Encountered issues often"

Comentarios: Found some issues in our application that our visitors were facing.

Puntos a favor: The idea is good to view your customer actions in a live way. The platform is easy to deploy without changing your code.

Contras: Will pay more than you get. Data will disappear any day, Application filters don't work. Check alternatives as well.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 18/5/2018
Usuario verificado
Programador Full-stack PHP
Internet, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/5/2019

"Discover how your users browse your website."

Comentarios: I activate Smartlook on my website once a week to collect hundreds of videos and review them during the week. In this way I discover possible failures or improvements and apply them.

Puntos a favor: Smartlook is a great tool that helps to know how users use your web page. Smartlook records videos of how users navigate, giving you basic information such as what browser you use, the country of origin, the device ... Thanks to these recordings you can discover possible improvements or failures in your web page. You can understand better because users can not complete a process and work to give them a better experience. In addition to the recordings, in Smartlook you can create heatmaps and funnels to have a better control of objectives.

Contras: In the SPA web pages the heatmaps do not work correctly. In addition, by default the CSS cache is activated and if you make changes to your web page it takes time to update them, because of this, you may be watching recordings that apparently have errors but in reality it is the fault of the cache.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 9/5/2019
Kevin S.
Director
Software informático, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    1 /5
  • Relación calidad-precio
    4 /5
  • Probabilidad de recomendación
    8/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/9/2018

"Clever software shame about the after sales service"

Comentarios: I found it very disappointing that I was only offered a credit and not a refund of the VAT that should not have been charged to a UK based business. After several emails to their support team they no longer even reply. BEWARE!

Puntos a favor: The insight to offers to client on boarding is invaluable.

Contras: If you are a European customer and don't want to be charged VAT that you cannot recover the sign up flow is very misleading. Although the VAT is offered as a credit note they refused a refund.

Respuesta de proveedores

por Smartlook el 13/9/2018

Hi Kevin,

we are sorry for misunderstanding in communication with our customer care team.

After checking ticket where you discussed the issue with VAT, we came to a conclusion that this problem was caused by not filling VAT ID in your order and thus VAT 20% was automatically included.

In case our customers forget to add VAT ID and later on ask for a refund, it has an impact on our accounting and thus we try to agree on credit settlement.

However, when a customer doesn't agree with credit, we refund the VAT back to the credit card.

In your case, we have already sent you credit (we cannot undo this operation), but we understand this was not accepted by you and thus we just sent a refund on your credit card too.

Thank you for your understanding.

Dalibor Houfek,
COO at Smartlook

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/9/2018