SevenRooms

Por SevenRooms

5 / 5 7 reseñas
SevenRooms

Los productos más populares


¿Quién utiliza este software?

Restaurants, nightclubs, hotels, pools, lounges and bars.

Valoración media

7 reseñas
  • En general 5 / 5
  • Facilidad de uso 5 / 5
  • Atención al cliente 5 / 5
  • Funciones 4.5 / 5
  • Relación calidad-precio 5 / 5

Detalles del producto

  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • SevenRooms
  • https://www.sevenrooms.com/
  • Fundada en 2011

Sobre SevenRooms

SevenRooms is a platform for hospitality operators to acquire, engage and understand their guests. Founded in 2011 in New York, the reservation, seating and guest management software offers operators the ability to drive reservations across multiple marketing channels, personalize guest experience online and offline, re-engage guests to drive repeat visits and move business forward through actionable insights. Present in 100+ cities worldwide serving premier dining, hotel and nightlife clients.

Spotlight_media_placeholder

Funciones de SevenRooms

El proveedor no ha rellenado esta información.
El proveedor no ha rellenado esta información.
El proveedor no ha rellenado esta información.
El proveedor no ha rellenado esta información.
El proveedor no ha rellenado esta información.
  • Asistencia al cliente
  • CRM
  • Gestión de promociones
  • Gestión de reserva de habitaciones
  • Gestión de tasas
  • Group Reservations
  • Notas de reserva
  • Reserva de actividades
  • Reserva de terceros
El proveedor no ha rellenado esta información.
El proveedor no ha rellenado esta información.
El proveedor no ha rellenado esta información.
El proveedor no ha rellenado esta información.
El proveedor no ha rellenado esta información.
  • Acceso móvil
  • Almacenamiento de documentos
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Gestión de tareas
  • Gestión del territorio
  • Integración de automatización de marketing
  • Integración de chat interno
  • Integración de redes sociales
  • Marketing por correo electrónico
  • Presupuestos y ofertas
  • Segmentación
  • Sistema de calendarios o recordatorios
El proveedor no ha rellenado esta información.
El proveedor no ha rellenado esta información.
El proveedor no ha rellenado esta información.

Las reseñas más útiles de SevenRooms

SevenRooms Review

Traducir con Google Revisado el 18/12/2018
Caitlin H.
Corporate Guest Relations
Hostelería, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Company has been using SR for over 3 + years and it is perfect tool for operating our client database between 7+ properties. It helps us maintain our guest experience with customized features that are easy to use and really allow us know our guests better.

Puntos a favor: User friendly- clean face. Easy to train new employees- easy set up and access. Customizable features. Feedback Reviews. Instagram + events Widget. Export clients by tags. Tags in general!

Contras: 1)Sometimes loading glitches. 2)Unfortunately our POS system future does not work with SR- not SR's fault but it would make our lives easier to track spends at our more high volume properties.

Game Changer

Traducir con Google Revisado el 20/7/2018
Stephen M.
Director of Guest Relationships
Hostelería, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: SevenRooms has played a major role in our recovery program with our customers. If a guest has an experience that did not live up to expectations, we know about it...and we fix it! It is another layer of hospitality that our entire company has bought into. The unique part of SevenRooms is the ability to customize its use. Our company has found creative functionality that enhances a guest’s overall experience.

Puntos a favor: Ability to provide a more customized experience for our valuable guests.

Contras: TripleSeat integration comes with major limitations for us. Triple seat is forcing our hand to lock tables that we simply can’t do operationally for many reasons. Currently unable to use right now.

Leer más reseñas