¿Quién utiliza este software?

Consultorios privados, sistemas de salud, pagadores, farmacias y empresas farmacéuticas.

Valoración media

129 opiniones
  • En general 4.2/5
  • Facilidad de uso 4.2/5
  • Atención al cliente 4.5/5
  • Funcionalidades 4/5
  • Relación calidad-precio 4.1/5

Detalles del producto

  • Precio inicial USD 99.00/mes
    Ver precios
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis No
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Mend VIP
  • http://www.mendfamily.com/
  • Fundada en 2014

Sobre Mend

Tasas de faltas de un solo dígito: telesalud, recordatorios de citas, autoprogramación de pacientes y formularios digitales. Flujos de trabajo personalizados y asistencia calificados n.º 1 por los clientes. Mend puede conectarse a los pacientes en cualquier momento y en cualquier lugar, con cualquier dispositivo.

Mend tiene tasas de participación del 98.3 %, tasas de conexión a video del 99.85 % y tasas de faltas a las citas de un solo dígito.

Mend tiene tecnología de automatización para integrarse con cualquier registro médico electrónico (EHR), software de gestión de consultorios (PMS) u otros sistemas.

Aproximadamente el 50 % de los clientes más nuevos son conversos de otros sistemas.

Funciones de Mend

  • Acceso a la historia clínica
  • Confirmaciones de citas
  • Consultas por vídeo
  • Formularios de admisión
  • Independiente de la historia clínica electrónica
  • Mensajería segura
  • Pago de facturas
  • Planes de cuidados
  • Programación de citas
  • Renovación de prescripciones médicas
  • Resultados de laboratorio
  • Resumen de cuidados
  • Acceso móvil
  • Autogestión
  • Colaboración
  • Formación de los pacientes
  • Gestión de cuidados
  • Mensajería
  • Portal de los pacientes
  • Programación de citas
  • Registro de salud personal
  • Seguimiento del avance
  • Creación de informes en tiempo real
  • Creación de informes históricos
  • Gestión de admisiones
  • Gestión de autorizaciones de salida
  • Gestión de camas
  • Gestión del flujo de pacientes
  • Seguimiento de la ubicación de pacientes
  • Seguimiento de tiempo de espera
  • Supervisión de pacientes
  • Citas recurrentes
  • Gestión de calendarios
  • Programación de citas
  • Recordatorios de llamadas
  • Recordatorios de pagos
  • Recordatorios por correo electrónico
  • Recordatorios vía SMS
  • Reprogramación
  • Reserva en línea
  • Seguimiento de confirmaciones de citas
  • Clínica de varios profesionales
  • Conforme con HIPAA
  • Facturación médica
  • Formularios online
  • Gestión de clínicas
  • Mensajería individualizada
  • Para fines médicos
  • Planes de tratamiento en remoto
  • Programación de citas
  • Recetas electrónicas
  • Recordatorios de citas
  • Videoconferencia
  • Acceso móvil
  • Base de datos de clientes
  • Citas recurrentes
  • Gestión de reserva de habitaciones
  • Pagos en línea
  • Programación automatizada
  • Programación de grupos
  • Recordatorios de citas
  • Reserva en línea
  • Sincronización de calendario
  • Varias ubicaciones

Las opiniones más útiles de Mend

Incredibly Impressed

Publicado el 5/2/2019
Usuario verificado
Intake Coordinator & Primary Therapist
Cuidado de la salud mental, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Really impressed. I will recommend this to all colleagues. Everything has been so incredibly easy to access all of our patients who fill out the paperwork complement on the ease of the system.

Puntos a favor: We are able to add surveys for our patients to take which has been tremendously helpful in our assessment process. Getting the scores for the surveys is also tremendously easy.

Contras: I don't have anything negative to say.

Mend

Publicado el 8/2/2019
Robert C.
Manager
Práctica médica, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
4/5
En general
4/5
Facilidad de uso
4/5
Características y funcionalidades
4/5
Asistencia técnica
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: -Mend overall is a very convenient app with great potential. I'm excited to see Mend continue to progress as our company expands.

Puntos a favor: -Allowing us to personalize the app/site to support our company's logo
-Tech support is quick to respond and resolve critical issues
-The most recent updates appears to offer clearer video and audio

Contras: -The app for the smartphone offers a login feature that doesn't seem to be necessary. Clients are able to open the app and just enter their 6 digit code without having to login first. This confuses some clients. -Idle timeouts that require you to log back in frequently -The syncing between our system and theirs doesn't always update properly. i.e. if an appointment was marked out in our system. During the next cycle, the old appointment will populate into Mend as though it still needs to take place. -The reporting tools could be updated to review certain pieces of information to help our practice run more efficiently.

Respuesta de proveedores

por Mend VIP el 11/2/2019

Thank you for this great feedback. The portal login link within the app is being removed in the next release this month. We're happy to explore more robust integration options to keep the two systems in better synchronization. There are limitations on the EHR side that we are having to work around currently.

User Friendly

Publicado el 5/2/2019
Linnette L.
AR Specialist
Cuidado de la salud mental, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: AS I mention before I really love the customer service, I had brought an issue before to them and within days it was resolve making my experience better than before.

Puntos a favor: Mend is very easy to use and it has an amazing customer service. I have ask questions and ask for the Mend team to help me and they have always been quick to respond and help me with whatever issue I might have.

Contras: I wish there was a way for the clients to be prompt to make their own payments, by inputting their credit or debit cards themselves and if the card is declined then they couldn't proceed to their appointment. However I understand that the Mend team works everyday to improved their software.

Respuesta de proveedores

por Mend VIP el 14/2/2019

Thank you for the review, we really appreciate it. We can collect the payment during the appointment booking process. We will follow up to gather your feedback and discuss possible options.

2/14/19 - We talked to Linnette and we had the ability to solve the payment problem with our digital forms and come up with a much better workflow to solve the payment issue.

Mend Review

Publicado el 5/2/2019
Ashley C.
Outpatient Clinician
Cuidado de la salud mental, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
3/5
En general
3/5
Facilidad de uso
3/5
Características y funcionalidades
4/5
Asistencia técnica
3/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Mostly good.

Puntos a favor: I get to create my own schedule, it is cool to talk to clients via webcam, I like that clients can sign forms through it. I like the paint and texting feature.

Contras: It is very slow to schedule appointments and process assessments. Once you select submit or book it takes longer than other websites to load. I do not like how you have to wait after each session scheduled for it to load and go back to the dashboard and then you can click to schedule another appointment. When you upload an assessment it would be cool it if were not two steps, if you could just upload the assessment such as treatment plan when you first assign the assessment rather than having to go back to the dashboard and upload it onto the designated assessment for the specific client. It would be good if it works better with smaller band with or slower internet. Sometimes it makes me log in twice even with correct password, sometimes it starts running my camera when I am not in a session and have not selected to start a session. There are a lot of clients with double names in the system which is frustrating because I have to make sure and select the accurate one, not the one with the fake e-mail. Sometimes people are unable to sign the forms on their cellphones even though we are told they do not have to download it, I have watched them attempt while I am on the call and it does not allow them to click submit or sign.It would be cool if there could be more interactive games the therapist and client could play through Mend together during session.

Respuesta de proveedores

por Mend VIP el 7/2/2019

Thanks for the feedback, it's great! Using the Rebook or Assessment feature from the Actions menu should make setting up appointments and assigning paperwork simpler. Did you know you can set recurring appointments as well? All of the issues described with the video connection should be fully resolved for you now. If you have any further issues, please let us know and we're happy to help.

Good product

Publicado el 22/12/2018
Bethany D.
therapist
Cuidado de la salud mental, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
4/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: My overall experience with Mend has been great! I am able to see clients from all over the country. No matter if I am traveling or at a different office, I am able to have full therapy sessions.

Puntos a favor: The thing I love most about this product is how easy it is for clients to use to connect with me for sessions. It runs really well.

Contras: You do need to have a strong internet connection for it work really well. This can be pretty frustrating when you don't or strong internet is not available in certain areas of the country.

Respuesta de proveedores

por Mend VIP el 27/12/2018

Thank you for the review, we appreciate it! We have major performance improvements to video releasing the first week of the new year (Jan. '19). Video will require even less bandwidth and we'll have better support for group video sessions. There will also be a new design to make it even easier to use.

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