¿Quién utiliza este software?

Empresas que necesitan una entrega confiable y rastreable de correo electrónico, para correos electrónicos transaccionales (por ejemplo, correos electrónicos de bienvenida de un sitio web) y correos electrónicos de marketing. El servicio de asistencia es mundial, por lo que es local para los clientes.

Valoración media

111 opiniones
  • En general 4.9/5
  • Facilidad de uso 4.8/5
  • Atención al cliente 4.8/5
  • Funcionalidades 4.5/5
  • Relación calidad-precio 4.7/5

Detalles del producto

  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
  • Formación Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    En línea

Datos del proveedor

  • SMTP2GO
  • https://www.smtp2go.com
  • Fundada en 2006

Sobre SMTP2GO

Un proveedor de servicios de correo electrónico rápido y escalable, para enviar correos electrónicos transaccionales y de marketing y para ver informes sobre la entrega de correos electrónicos. Las complejidades tales como la supervisión de la reputación y DKIM se gestionan profesionalmente para cada cliente. Servicio de asistencia en inglés nativo disponible en todo el mundo (agentes en los Estados Unidos, Reino Unido, Australia y Nueva Zelanda). Los servidores también están ubicados en todo el mundo, lo que significa rápidas velocidades de conexión y redundancia de red.

Funciones de SMTP2GO

  • Base de datos de contactos
  • Contenido dinámico
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de la lista de correo
  • Gestión de modelos
  • Pruebas A/B
  • Supervisión de correo electrónico
  • Verificación antispam
  • Archivo y conservación
  • Bandejas de entrada compartidas
  • Bloqueo de spam
  • Enrutamiento
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de firmas
  • Gestión de respuestas
  • Lista blanca/negra
  • Recuperación de datos
  • Respuestas prediseñadas
  • Supervisión de correo electrónico

Las opiniones más útiles de SMTP2GO

Powerful SMTP services without the headache!

Publicado el 9/1/2019
Steve P.
Web Developer & Company Director
Internet, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
4/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: SMTP2GO gave us a simple solution to enable web applications hosted within our own network, so send emails from .NET pages easily. It removed the overheads in setting up and maintaining local email services, plus allowed us to keep our own server IP's away from blacklists - especially useful when providing shared hosting space to many different customers! The web dashboard for SMTP2GO provides simple configuration and online reporting and usgae stats, plus provdes simple logging of mails, deliveries and failures.

Contras: TBH, nothing - it just works! SMTP2GO provide fast reliabel support and there is a wealth of information online to get you sorted, IF you get issues.

Perfect mail relay

Publicado el 14/5/2019
Dimitri C.
Director IT
Tecnología y servicios de la información, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: I started using SMTP2GO as my customers starting moving to fibre providers that did not offer an SMTP relay server. Then as customers started moving to MS365 we always had issues integrating scanners and applications that sent email notifications. Although 365 does provide these relay options it is usually a pain to setup and some scanners did not have the required options available in their config. With SMTP2GO there is no guessing involved. 1 minute to setup and works every time.

Whenever I add a new customer, within days their support team will contact me if they pick up any issues with my mail server configuration and provide info on how to prevent backscatter or if they pickup my customer is mail bombing. The final big plus in my opinion is that they care about keeping the internet "clean" and not chasing the money by allowing users to send as many emails as possible.
I use the dashboard to track down email delivery problems and can get a quick view on the big users. Every single aspect of SMTP2GO is perfect for my needs. SMTP2GO is one of my few service providers that make a huge difference in my job as an IT professional.

Puntos a favor: Dashboard for tracking and troubleshooting mail delivery. Ease of use.

Contras: Zero cons. Honestly, this service does exactly everything I need.

Easy to setup - very useful smtp service

Publicado el 7/2/2020
Youssef K.
Chief Technology Officer
Marketing y publicidad, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
4/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: we started using SMTP2go long time ago when our hosting server's IP got blacklisted. getting started was very easy and we were able to create different user accounts for our clients and to control their monthly spending limits

Puntos a favor: very simple setup, easy to get started and most importantly we can use it for all our clients websites we develop with the need for an smtp account from their side

Contras: there is no specific issue in the software, it helped us deliver our clients emails perfectly

Great SMTP Service for ensuring email delivery and not being classed as SPAM

Publicado el 4/2/2020
Andy G.
Director
Software informático, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: Great service for ensuring reliable delivery of ALL emails and for ensuring emails do not get incorrectly classed as SPAM. The service is designed for bulk email but we also use it for day to day super reliable email delivery.

Contras: Nothing, we have had no issues and the pricing is awesome

It works-ish

Publicado el 27/4/2019
Usuario verificado
Field Support Team Manager
Internet, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
3/5
En general
3/5
Facilidad de uso
3/5
Características y funcionalidades
Asistencia técnica
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: Provides SMTP on the go which is great for temporary email solutions

Contras: Had a couple of tests with this to ensure it works via temporary email addresses. Account got blocked. Other than that, its great.

Respuesta de proveedores

por SMTP2GO el 12/5/2019

Accounts are blocked if they do not meet the Terms of Service agreement, as is the case in this incident.

Leer más opiniones