Aspect Via

¿Quién usa Aspect Via?

Companies that need a cloud contact center or workforce optimization solution for 150+ agents.

¿Qué es Aspect Via?

Aspect Via is the premier large-enterprise cloud contact center platform and solution featuring best-of-breed contact management and workforce optimization applications. Start by deploying one or more applications on the full-featured cloud contact center platform, with all provisioning, security, user management and other administrative tasks already configured and in place. Then scale to add additional applications and capabilities as business needs change.

Información sobre Aspect Via

Aspect Software

http://www.aspect.com/

Fundada en 1973

Resumen de precios de Aspect Via

Aspect Via no está disponible en versión gratuita y no ofrece prueba gratis.

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Versión gratuita

No

Prueba gratis

No

Implementación

En la nube, SaaS, web

Formación

En persona

En vivo en línea

Seminarios web

Documentación

Asistencia

En horario ininterrumpido (atiende un representante)

Horas laborables

En línea

Funciones de Aspect Via

  • Análisis
  • Chat en vivo
  • Contenido en vídeo
  • Distribución de contenido
  • Gestión de bajas de la suscripción
  • Gestión de comunidades
  • Gestión de la comunicación
  • Ludificación
  • Recopilación de comentarios

Lista completa de Software de compromiso del cliente

  • Centro de atención telefónica de llamadas entrantes
  • Centro de atención telefónica de llamadas salientes
  • Centro de atención telefónica mixto
  • Chat en tiempo real
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de alzadas
  • Gestión de campañas
  • Gestión de colas de espera
  • Grabación de llamadas
  • Grabación de texto de llamada
  • Marcación manual
  • Marcador predictivo
  • Registro de llamadas
  • Respuesta de voz interactiva (IVR)
  • Sistema de marcación progresiva

Lista completa de Software para call center

  • Chatbot
  • Creación de informes/análisis
  • Enrutamiento automatizado
  • Gestión de colas de espera
  • Gestión de la calidad
  • Gestión del personal
  • Herramientas de colaboración
  • Integración de telefonía informática
  • Interfaz de agentes
  • Marcador automático
  • Respuesta de voz interactiva (IVR)

Lista completa de Software para contact center

Alternativas a Aspect Via

Más alternativas a Aspect Via

Opiniones de Aspect Via

Read all reviews

Overall rating

4.4/5

Average score

Facilidad de uso 4.3
Atención al cliente 4.2
Funcionalidades 4.4
Relación calidad-precio 4.1

Review software

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Usuario verificado
Analista financiero
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/4/2018

"All communication is more fluid with our clients, if they are happy us even more."

Comentarios: Simplify and unify with native cloud customer self-service, contact center interaction management and workforce optimization capabilities.

Puntos a favor: I know this software well. It is really efficient, very easy to use and that makes it unique. I use it every day with my clients, there has never been any interruption in communication. Everything is more fluid, without a doubt it is a very useful tool.

Contras: This is definitely better software than I used. There is nothing that you do not like. It really is very efficient.

Respuesta de proveedores

por Aspect Software el 17/4/2018

Thank you for taking the time to review Aspect Via and for the 5-star rating! We appreciate your feedback and will forward it on to our internal teams.

-The Aspect Team

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/4/2018
Ronald S.
Digital Administrator
Telecomunicaciones, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/4/2019

"Aspect Via Review"

Comentarios: It's a great product recommendable to use especially for big brands to help in supporting their customers.

Puntos a favor: Allow easy interaction between customers and support agents. It plays a big role on social media as it captures all social media sites i.e Twitter, Facebook and bring traffic in one place to handle in real time. It's very easy to use and less time training is required. It helps to track agent performance and service levels depending on the metric set You can personalize all settings from graph, percentages and service levels tracking metrics

Contras: It needs a fully registered software to enjoy all features, the trial version is limited

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/4/2019
Joe G.
Head of Patient Communications
Práctica médica, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    2 /5
  • Facilidad de uso
    2 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    1 /5
  • Relación calidad-precio
    2 /5
  • Probabilidad de recomendación
    3/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/5/2020

"Aspect Service & Reporting"

Comentarios: We did not have a great overall experience with the aspect products

Puntos a favor: Aspect was recognized as a top tier Contact Center company

Contras: Poor reporting accuracy and little flexibility

Respuesta de proveedores

por Aspect Software el 7/5/2020

Thank you for your candid feedback on Aspect Via. We are sorry to see you're not happy with the reporting functionality, and we will share this with our product team. We'll also send your feedback on to your account team, who will reach out to follow up. Thank you for your input.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/5/2020
Shannon S.
Director, Contact Center Technology
Seguros, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/9/2017

"Rich user interface, easy to configure, a true omni-channel cloud platform"

Comentarios: Updated user interface, access to the full suite of Aspect's product offerings

Puntos a favor: That I have a full suite of omni-channel features in a cloud environment. The Via platform gives us access to voice, sms, and chat interaction routing...plus provides us access to a full workforce optimization suite (workforce management, quality management and performance management). It also contains a feature rich IVR that allows customers to build dynamic self-service applications.

Contras: I don't have any complaints, I am waiting for a few new features to be released. I'm hoping that Aspect provides a feature rich customer survey tool that will work across multiple channels (voice, email, chat, sms).

Respuesta de proveedores

por Aspect Software el 27/9/2017

Thank you for taking the time to review Aspect Via. We are thrilled to get such high marks and are so glad that you are happy with the product. We will forward your feedback to our internal teams. Thanks again!
-The Aspect Team

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/9/2017
Diana P.
Workforce Management Lead
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/4/2018

"Love Aspect's ease of use"

Puntos a favor: Easy to navigate and the reporting features are very useful. Used IED in the past and it was a horrible experience.

Contras: Haven't found anything yet. I find it very easy to navigate, training and support has been awesome, I just wish we could get it running faster (but that isn't an Aspect issue.)

Respuesta de proveedores

por Aspect Software el 25/4/2018

Diana,
Thank you for taking the time to review Aspect Via and for giving us such high marks! We are thrilled to hear that you love the ease of use, and that the training and support have been awesome. We appreciate your feedback and will forward it on to our internal teams for review.
-The Aspect Team

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 24/4/2018