¿Quién usa SeamlessDesk?

La empresa presta servicios a departamentos de asistencia profesional de cualquier tipo, desde mantenimiento, tecnología de la información, medios de comunicación, iglesias, empresas locales, reparaciones domésticas y más.

¿Qué es SeamlessDesk?

SeamlessDesk es un software de mesa de ayuda asequible y basado en la nube que te permite alcanzar los objetivos de asistencia de tu empresa con un software intuitivo y de funciones enriquecidas. A diferencia de otro software de mesa de ayuda, SeamlessDesk no te restringe con planes de paquetes de precios altos para obtener las características que deseas o necesitas. Te proporciona acceso ilimitado a todas las funciones, independientemente del paquete que elijas. Simplemente decide cuántos agentes necesitas y eso es todo.

Información sobre SeamlessDesk

Seamless Desk

https://www.seamlessdesk.com

Fundada en 2017

Resumen de precios de SeamlessDesk

SeamlessDesk dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de SeamlessDesk está disponible a partir de USD 19.00/mes.

Precio inicial

USD 19.00/mes
Ver precios

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de SeamlessDesk

Software de mesa de ayuda
Alertas y alzada
Almacenamiento de documentos
Chat en tiempo real
Comunicación multicanal
Creación de marca personalizable
Enrutamiento automatizado
Gestión de SLA (Service Level Agreement)
Gestión de la base de conocimiento
Gestión de recursos informáticos
Gestión de tickets
Integración de correo electrónico
Portal de autoservicio
Seguimiento de interacciones
Supervisión de redes

Opiniones de SeamlessDesk

Mostrando 5 de 17 opiniones

En general
4.6/5
Facilidad de uso
4.6/5
Atención al cliente
4.6/5
Funcionalidades
4.4/5
Relación calidad-precio
4.7/5
Usuario verificado
Senior Project Manager
Alimentación y bebidas
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/3/2018

"A really seamless product"

Puntos a favor: It works seamlessly for managing your customer helpdesk. Its very easy and convenient to use and affordable too.

Contras: Company should work on adding few more features . I don't see anything bad about this particular software.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 30/3/2018
Dillon S.
IT Technician
Tecnología y servicios de la información, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/4/2018

"Easy, simple User interface, well organized, friendly quick customer support, well ran software."

Comentarios: A great asset manager, a ticketing system that cooperates well with my asset manager. It also replaces two programs with one. Instead of paying two different companies too much money, I am paying one company less for a better product.

Puntos a favor: Ease of use, great price, and awesome customer support. Emailed support several times and got a quick, helpful response. Layout of the categories and organization of the tickets and asset manager are well made. The messaging and reply section for tickets worked exceptionally well. Asset manger was very specific and allow extensive information to keep track of assets. Price was reasonable for all that it includes.

Contras: Some of the basic colors and cosmetic things were not my favorite. Because its internet based, I have to use safari on my iPhone to access, I wish it had an app i could download, but I'm sure that'll come in time.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/4/2018
Haris H.
CeO
Marketing y publicidad, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    1/5
  • Facilidad de uso
    1/5
  • Características y funcionalidades
    1/5
  • Asistencia técnica
    1/5
  • Relación calidad-precio
    1/5
  • Probabilidad de recomendación
    0/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/11/2019

"Worst onvestment ever and worst customer care ever"

Comentarios: Avoid it, no u dersta dong for users, eager for money and do not care for customers

Puntos a favor: Nothing, biggest dissapointment ever, huge problems with customer care and lack of communicatio and u drestanding

Contras: Customer care, avoid this software! Do not try to communicare with them because they do not care, they care only for money

Respuesta de proveedores

por Seamless Desk el 4/5/2020

Hello Haris,

We are sorry that you had a bad experience with our software. We were looking through our customers and we are not able to find any account with your name or company. Can you let us know what email you registered with us?

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 12/11/2019
Jamie B.
Elementary Vice Principal
Administración educativa, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/2/2018

"User friendly... a true "seamless" way to submit a request. "

Comentarios: This streamlined our user requests for IT, maintenance and media departments. The process of submitting a ticket is WAY faster then creating an email or written request. Another benefit is the ticket system keeps track of the requests and sends email updates when tasks are completed.

Puntos a favor: Super easy to use. I'm tech savvy but even someone who is not tech savvy can figure this out which I love. I am a school administrator and I have never had a teacher or staff member report any issues and they submit tickets everyday if not several times a day. It is the easier and most convenient software we have ever used for tech support. We even use it for maintenance requests and for our media department. There are endless possibilities with seamless desk!

Contras: Lack of color. I like things bright and visually appealing. This is a minor issue because it has a bland look but I love it so much the lack of color really isn't an issue.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 16/2/2018
Jaden S.
Network engineer
Tecnología y servicios de la información, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/2/2018

"Amazing - I've used multiple helpdesk/ticketing systems, and this one takes the cake by far."

Comentarios: The ease and functionality this brings at the price vs other software is outstanding. Very happy customer.

Puntos a favor: The developers are awesome. Any time I've had questions they're very quick to reply and resolve any issues or questions I've had. Easy to use. Has all the essentials you need, it's intuitive, and customer facing. I've integrated the site with my own so my clients have some where to sign in and see progress of their tickets. This is a newer product and I was cautious at first, but after talking with my team and the asking for customer feedback, I couldn't be happier.

Contras: Cons don't really come to mind, I was an earlier adopter of the application so there were minor bugs here and there. But like I said in the Pros section, developers are passionate about their product and resolved any problems I ran into.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 15/2/2018