¿Quién utiliza este software?

Zoho ofrece aplicaciones específicas de un trabajo y del sector para las áreas de ventas y marketing, RR. HH., mesa de ayuda y finanzas. Zoho Desk for Business está diseñado para cualquier tamaño de empresa y sector.


Valoración media

1493 reseñas
  • 4.5 / 5
    En general
  • 4.5 / 5
    Facilidad de uso
  • 4 / 5
    Atención al cliente
  • 4.5 / 5
    Características
  • 4.5 / 5
    Relación calidad-precio

Detalles del producto

  • Precio de partida
    $12/mes
  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Implementación
    En la nube, SaaS, web
  • Formación
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia
    Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Zoho Desk
  • https://www.zoho.com/desk
  • Fundada en 1996

Información sobre este software

Zoho Desk es una aplicación de atención al cliente basada en la web que ayuda a tu empresa a desarrollar relaciones más sólidas con los clientes. Con Zoho Desk, los agentes se vuelven más productivos, los gerentes se vuelven más impactantes y los clientes adquieren más poder. Es personalizable, fácil de usar y no te cuesta una fortuna. Parte del paquete de software empresarial de Zoho, con capacidad para 30 personas, Zoho Desk te brinda el poder de poner la atención al cliente en el corazón de tu empresa.


Funciones de Zoho Desk

  • Alertas y alzada
  • Almacenamiento de documentos
  • Chat en tiempo real
  • Comunicación multicanal
  • Creación de marca personalizable
  • Enrutamiento automatizado
  • Gestión de SLA (Service Level Agreement)
  • Gestión de la base de conocimiento
  • Gestión de recursos informáticos
  • Integración de correo electrónico
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de interacciones
  • Seguimiento de tickets y problemas
  • Supervisión de redes
  • Chat proactivo
  • Formulario sin conexión
  • Geofocalización
  • Integración de terceros
  • Respuestas prediseñadas
  • Seguimiento de visitantes al sitio web
  • Transferencias/enrutamiento
  • Uso compartido de la pantalla
  • Análisis
  • Análisis de sentimientos
  • Análisis de tendencias
  • Análisis de texto
  • Gestión de acciones
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de encuestas
  • Gestión del conocimiento
  • Panel de comunicaciones
  • Recolección multicanal
  • Segmentación de clientes
  • Alertas y alzada
  • Asistencia técnica
  • Base de conocimientos
  • Base de datos de clientes
  • Chat en vivo
  • Encuestas y comentarios
  • Enrutamiento automatizado
  • Gestión de citas
  • Gestión de contratos
  • Gestión de la bandeja de entrada y de colas
  • Gestión de la experiencia del cliente
  • Gestión de pedidos de trabajo
  • Gestión de problemas conocidos
  • Gestión de tickets de incidencias
  • Notificaciones automáticas a clientes
  • Portal de autoservicio
  • Supervisión de quejas
  • Centro de atención telefónica de llamadas entrantes
  • Centro de atención telefónica de llamadas salientes
  • Centro de atención telefónica mixto
  • Chat en tiempo real
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de alzadas
  • Gestión de campañas
  • Gestión de colas de espera
  • Grabación de llamadas
  • Grabación de texto de llamada
  • Interactive Voice Response
  • Marcación manual
  • Marcador predictivo
  • Registro de llamadas
  • Sistema de marcación progresiva
  • Autoaprendizaje
  • Búsqueda de texto completo
  • Catalogación y categorización
  • Colaboración
  • Foros de discusión
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de datos
  • Gestión de documentos
  • Portal de autoservicio
  • Preguntas frecuentes
  • Resolución guiada de problemas
  • Acciones correctivas (CAPA)
  • Clasificación de quejas
  • Enrutamiento
  • Gestión de casos
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de encuestas
  • Gestión de formularios
  • Gestión del control de calidad
  • Portal de autoservicio
  • Seguimiento de problemas
  • Seguimiento de quejas de clientes
  • Supervisión de redes sociales
  • Análisis
  • Chat en vivo
  • Contenido en vídeo
  • Distribución de contenido
  • Gestión de bajas de la suscripción
  • Gestión de comunidades
  • Gestión de la comunicación
  • Ludificación
  • Recopilación de comentarios

Las reseñas más útiles sobre Zoho Desk

Awesome Software

  Traducir con Google
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
5 / 5
Asistencia al cliente
5 / 5
Relación calidad-precio

Puntos a favor: Magnificent Software. Simplicity is under the most favorable conditions . The effortlessness to designing the product. Awesome method for working at the interface. Following of the ticket and the acceleration framework enables the organization to track and deal with the client issues on time . Zoho Desk is a help work area stage that enables organizations to convey top quality client support to their customers with instruments that expansion operator profitability and examination and reports that empower supervisors to discover enter issues in specialist exhibitions so they can enhance their administration also settle on keen business choices. Clients can likewise profit by Zoho Desk as the product enables them to discover convenient and important help without going too far. With Zoho Desk, organizations furnish their help groups with the best devices, various help channels, and assignment computerization so they can convey brisk and responsive help to their customers. This assistance work area stage assembles representatives from different divisions and engage them to give their clients an extremely brought together client benefit involvement. This administration totally supplanted the method of association with email, telephone calls, visits, informal communication stages on a solitary stage. This totally disentangles the way toward getting a demand for client bolster, due to this we have turned out to be speedier to serve our clients. What's more, clients can gather tickets in their local dialects, since such an open door is available. Incorporation Zoho Desk with Zoho CRM was a standout amongst other things that we finished for the current year. Reconciliation was speedy and effortlessly. Two administrations are just made for each other and have great reconciliation. The help group is basically incredible. Much obliged to all the folks who helped us with incorporation and did everything in the most brief conceivable time. Coincidentally, they are neighborly and active - it's pleasant to manage the expert.

Puntos en contra: Being quite a while client ,I haven't had any genuine doubts with Zoho Desk. Still couple of isssues are here . Ticket can't be copied, dynamic fields are not made yet so you can not discrete or shroud fields relying upon the specialist/ticket needs. We have not exactly made sense of how to sort everything like we were in our old framework. It is awesome to rearrange arranging capacities to evacuate spam. It would likewise be decent if the designers included programmed arranging of spam. A few associates grumbled that the interpretation into different dialects isn't great. We utilize the English form, so we don't have such issues. There are a couple of things around detailing that still need taking a shot at, my primary complain being 'business hours'. You can set up business hours (the long periods of the day/week you're open as a business) anyway when you attempt and report in view of this control, it doesn't work… So we have a report for normal and aggregate reaction times however it incorporates over-night and end of the week's into these numbers influencing it to seem as though we are extremely moderate at reacting!

Zoho Desk is a very economical solution to ensure uninterrupted and unrivaled customer service

  Traducir con Google
4/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidad
3 / 5
Asistencia al cliente
4 / 5
Relación calidad-precio

Puntos a favor: This service completely replaced the mode of interaction with e-mail, phone calls, chats, social networking platforms on a single platform. This completely simplifies the process of obtaining a request for customer support, because of this we have become faster to serve our customers. In addition, customers can collect tickets in their native languages, since such an opportunity is present. Integration Zoho Desk with Zoho CRM was one of the best things that we completed this year. Integration was quick and without a hitch. Two services are simply created for each other and have good integration. The support team is simply phenomenal. Many thanks to all the guys who helped us with integration and did everything in the shortest possible time. By the way, they are very friendly and outgoing - it's nice to deal with the professional.

Puntos en contra: We have not quite figured out how to sort everything like we were in our old system. It would be great to simplify sorting functions to remove spam. It would also be nice if the developers added automatic sorting of spam. Some colleagues complained that the translation into other languages is not very good. We use the English version, so we do not have such problems.