¿Quién utiliza este software?

We serve any business that schedules appointments or classes in the fitness, beauty, wellness, and dental markets.

Valoración media

40 opiniones
  • En general 4.8/5
  • Facilidad de uso 4.8/5
  • Atención al cliente 4.8/5
  • Funcionalidades 4.4/5
  • Relación calidad-precio 4.7/5

Detalles del producto

  • Precio inicial USD 99.00/mes
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis No
  • Implementación En la nube, SaaS, web
  • Formación En directo en línea
    Documentación
  • Asistencia En horario ininterrumpido (atiende un representante)
    Horas laborables

Datos del proveedor

  • True Lark
  • http://www.frontdesk.ai
  • Fundada en 2017

Sobre True Lark

Best suited for Fitness, beauty, wellness, and dental markets.

Whether responding to missed calls or marketing to your clients, True Lark's (formerly FrontdeskAI) virtual front desk assistant can be used to create consistency in your communications, better customer experiences, increase revenue, improve retention, and give you time back in your day.

With True Lark, consumers can text, call, or live chat with your business 24/7.

Funciones de True Lark

  • Automatización de email
  • Chat de vídeo
  • Chatbot
  • Comunicación multicanal
  • Cualificación de leads
  • Distribución de clientes potenciales
  • Mensajería móvil
  • Mensajes en grupo
  • Programación de citas
  • Recomendaciones de productos
  • Segmentación de audiencia
  • Traspaso a agente
  • Análisis de sentimientos
  • Asistente virtual
  • Chats en pantalla
  • Componentes reutilizables
  • Desarrollo sin código
  • Guía contextual
  • Omnicanal
  • Para desarrolladores
  • Reconocimiento de intenciones
  • Reconocimiento de voz
  • Robot preconfigurado
  • Síntesis de habla
  • Varios idiomas
  • Chat proactivo
  • Creación de marca personalizable
  • Formulario sin conexión
  • Geofocalización
  • Integración de terceros
  • Respuestas prediseñadas
  • Seguimiento de visitantes de la web
  • Transferencias/enrutamiento
  • Uso compartido de la pantalla
  • Análisis
  • Chat en vivo
  • Contenido en vídeo
  • Distribución de contenido
  • Gestión de bajas de la suscripción
  • Gestión de comunidades
  • Gestión de la comunicación
  • Ludificación
  • Recopilación de comentarios

Los productos más populares

Las opiniones más útiles de True Lark

frontdeskAI get the job done

Publicado el 21/10/2019
Lucy R.
Manager
Salud, bienestar y deporte, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
3/5
Facilidad de uso
3/5
Características y funcionalidades
3/5
Asistencia técnica
3/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: We have had a few problems with forwarding and picking up missed calls, but the customer service end of FrontdeskAI is very helpful and efficient.

Puntos a favor: I like how friendly the software is when texting back and forth with clients. It does a really good job of making sure people feel supported. I also like how easy it is to integrate with our booking software, Mindbody.

Contras: It is not the easiest platform to customize. I cannot see the text messages between clients and the AI, and I cannot interject and change the discussion.

Respuesta de proveedores

por FrontdeskAI el 22/10/2019

Hi Lucy,

Thanks for your feedback. We will make sure your share your thoughts with our team.

Amazing!

Publicado el 22/10/2019
Jonalyn D.
Co-Founder & CEO
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
3/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Frontdeskai has saved our business with time and money. They help free up time and money. Most of our customers don’t even realize they are talking to AI.

Puntos a favor: Easy to setup and plugs into MINDBODY really well. Helps with freeing up our staff to service clients instead of answering phone.

Contras: The customer response could be faster or possibly a way to get a live person would help. The AI for some conversations still needs improvements.

Respuesta de proveedores

por FrontdeskAI el 29/10/2019

Thank you for taking the time to leave us a review! We appreciate hearing what is working and what isn't.

Freedom!

Publicado el 24/10/2019
Elin B.
Medical aesthetics/ business owner
Productos cosméticos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Very responsive and willing to do the task requested.

Puntos a favor: I love having my freedom to not having to deal with a receptionist anymore. Every call is answered and my clients loves the texting service!

Contras: I sometimes have to repeat my requests and I also don’t like to have to make calls to customers that doesn’t respond to texts from AI. Also, finding the right service on the menu seems to be an issue sometimes. I have often mentioned if you can’t find the service on the menus, please just book the client for a consultation and I’ll take it from there. I have lost clients over this issue and that is bad for business. Also, a credit card is absolutely necessary in order to reserve an appointment. Groupon customers can NOT be booked for a treatment unless they have a consultation first and can only be booked on Tues, Weds and Thursday. No exceptions. A credit card is needed even if they have a voucher.

not appropriate for multi staff

Publicado el 16/8/2019
Tamara L.
owner
Deportes, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
3/5
En general
3/5
Facilidad de uso
2/5
Características y funcionalidades
4/5
Asistencia técnica
3/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: texting and handling of basic repetitive questions

Contras: No way to note actions taken on texts or voicemails from staff, or to designate a call had been handled

Respuesta de proveedores

por FrontdeskAI el 12/9/2019

Hi Tamara,

Thank you for your feedback. We always appreciate hearing how we can continue to improve our product.

Just what I was looking for

Publicado el 21/10/2019
Crystal S.
Owner
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Loved it, thank you

Puntos a favor: So easy, affordable, easy set up, terrific immediate customer service. Always available and never had to wait. Bookings were effortlessly made on my behalf.

Contras: Well the only hindrance is that it's text only so if the person's calling from a landline and chooses not to leave a message we can't help them

Respuesta de proveedores

por FrontdeskAI el 22/10/2019

Thank you for taking the time to leave us a review! Great to hear that you've had a good experience.

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