¿Quién usa Fienta?

— Conferencia, seminario, capacitación — Concierto, festival — Museo, parque temático, atracción, zoológico — Evento deportivo — Teatro, comedia, actuación

¿Qué es Fienta?

Fienta vende tus eventos en línea y te deja totalmente al mando del proceso. Con tarifas bajas y la información de tus clientes al alcance de la mano, puedes configurar tus eventos de manera rápida y sencilla. Siempre conoces a tus clientes, obtienes datos de los compradores y con los análisis de Fienta puedes optimizar el proceso sobre la marcha. Hábil y rápido, solo pagas si ganas dinero.

Información sobre Fienta

Fienta

https://fienta.com

Fundada en 2014

Resumen de precios de Fienta

Fienta está disponible a partir de USD 0.40/una vez. Fienta dispone de una una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. Consulta más información sobre precios de Fienta a continuación.

Precio inicial

USD 0.40/una vez

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

En la nube, SaaS, web

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

En directo en línea

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de Fienta

Software de registro
Encuestas y comentarios
Formularios personalizables
Gestión de calendarios
Gestión de contactos
Gestión de marketing
Gestión de tarjetas de identificación
Inscripción de clases
Inscripción de eventos
Inscripción de grupos
Inscripción en línea
Inscripción in situ
Procesamiento de pagos
Procesamiento de reembolsos
Registro de llegada por cuenta propia
Seguimiento de asistentes
Gestión de concesiones
Gestión de datos del cliente
Gestión de empleados
Gestión de promociones
Gestión de páginas web
Impresión a domicilio
Lectura de código de barras/tickets
Mapa de asientos
Punto de venta
Reserva de entradas
Reventa de entradas
Tarjetas de abono
Venta de entradas a través de un terminal
Venta de entradas en línea
Venta de entradas in situ
Venta de entradas móvil

Opiniones de Fienta

Mostrando 5 de 41 opiniones

En general
4.9/5
Facilidad de uso
4.9/5
Atención al cliente
4.9/5
Funcionalidades
4.6/5
Relación calidad-precio
4.9/5
Ida J.
Project Manager
Organización de eventos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/1/2019

"Greatest ticketing platform"

Comentarios: Fienta saved our event. We needed additional features to have attendees' registration and no other ticketing platform supported us, but Fienta did everything to help us. They've added additional features, customised registration page, answered every question and took care of everything. You can really trust Fienta. We're using it for 2nd year and it's a completely flawless experience.

Puntos a favor: It's super easy to use, works perfectly, and the customer support is amazing. Price is really low for the great service you get.

Contras: There are some more features needed to be installed, however the improvement Fienta makes is amazing. You can see them growing and making their best to become better every year.

Respuesta de proveedores

por Fienta el 23/1/2019

Dear Ida, thank you for being with us and for all the feature requests which has helped us to grow in right direction!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/1/2019
Kenneth P.
Founder
Aprendizaje en línea, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/5/2019

"One Of The Best Ticket Platforms Out There (if not the best)"

Comentarios: I am really happy that I found this platform because it is easy to use, beautiful interface and also saves a lot of money when organizing events. The support team is helpful and I hope they implement all the suggestions the community gives them. The cover photo for the event is quite tricky to add (whether it is too big when displaying the complete webpage, or too small) so I would like that they made a better preview form or somehow made it easier. Not that we have to experiment by pixels how big it will really look like.

Puntos a favor: Fienta's interface is really easy to use. I have used a number of different ticketing platforms in the past but was blown away by Fienta already organizing my first event. This is no exaggeration. Moreover, it is so cost effective, you can save a lot of money by using Fienta compared to some other platforms out there. The customer support is AMAZING!

Contras: I think as it is a fairly new company, they still lack a few specific features but it is no big deal as everything important is there. There are custom fields that you can add when a person buys a ticket but sadly they are not obligatory and the buyer can bypass the custom fields by just not entering any information. I would like to see that you can make the custom fields required.

Respuesta de proveedores

por Fienta el 4/6/2019

Hello Kenneth! Thank you for the feedback and all the kind words!
PS: Custom fields can actually be defined as mandatory. Please contact us through the support chat for instructions in case you missed this feature.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 31/5/2019
Krista R.
CEO
Servicios individuales y familiares, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/2/2020

"Time saving tool"

Comentarios: I have been a creator and admin of an event as well user. Love the simplicity of the setup, the speed of getting answers to the questions, FIenta's people knowledge of tax systems in different countries,

Puntos a favor: Very simple process to add an event, clear FAQ, possibility to refund just with one click

Contras: This is not something not to like but more of a convenient service - when downloading orders would be great to have an option - alphabetical order or "made on" or made between. But as it can all be done also in excel, no big issue.

Respuesta de proveedores

por Fienta el 27/2/2020

Thank you Krista!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/2/2020
Liina A.
Director
Entretenimiento, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/3/2020

"Easy, fast and userfriendly environment"

Comentarios: With Fienta I can be my own boss when it comes to sell tickets online.

Puntos a favor: There is no middle-man between the organizer and the event. You can create an event and do all the necessary changes by yourself when needed. I just love the simplicity of sending free tickets, clear report and sale overview.

Contras: When the sale was non-active (e.g. tickets sold out), I couldn't find the option to send free tickets. But I got the instruction from Fietna quickly. It´s actually very easy :)

Respuesta de proveedores

por Fienta el 12/3/2020

Thank you Liina!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/3/2020
Jekabs D.
CEO
Administración educativa, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Valoración global
    4/5
  • Facilidad de uso
    4/5
  • Características y funcionalidades
    2/5
  • Asistencia técnica
    3/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/5/2019

"Improwise Feedback"

Comentarios: Overall it's good to use Fienta for selling tickets to our workshops, as it helps keep all the information digitally and makes it easier to track attendance.

Puntos a favor: I like the simplicity for administators and users.

Contras: The technical faults that occur frequently, as I keep receiving customer feedback that they weren't able to make a purchase, or the site was down, or other issues arise from time to time.

Respuesta de proveedores

por Fienta el 31/5/2019

Dear Jekabs, thank you for leaving us feedback!

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 28/5/2019