¿Qué es Uberall CoreX?

Uberall and MomentFeed have joined forces to create an integrated solution to help the world’s most forward-thinking brands get found, be chosen, and drive loyalty — all from a single point of control.

The result is Uberall’s CoreX platform — a comprehensive, leading-edge solution that helps the world’s most innovative businesses stay relevant, competitive, and profitable, from online discovery, to store visits, to repeat purchases and recommendations.

¿Quién usa Uberall CoreX?

API-enabled, web-based location marketing management tool that enables businesses to manage customer information, navigation, social posts, feedback, internal reports and more.

¿Dónde se puede implementar Uberall CoreX?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Android (móvil), iPhone (móvil), iPad (móvil)

Sobre el proveedor

  • uberall
  • Fundada en 2012
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Austria, Brasil, Canadá y otros 8

Idiomas

alemán, español, francés, inglés

precios de Uberall CoreX

Precio inicial:

Sin información del proveedor
  • Sin versión gratuita

Uberall CoreX no está disponible en versión gratuita.

Sobre el proveedor

  • uberall
  • Fundada en 2012
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Alemania, Australia, Austria, Brasil, Canadá y otros 8

Idiomas

alemán, español, francés, inglés

Imágenes y vídeos de Uberall CoreX

Uberall CoreX Software - 1
Uberall CoreX Software - 2
Uberall CoreX Software - 3
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Uberall CoreX Software - 1
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Uberall CoreX Software - 3

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Uberall CoreX

N/D
Versión gratuita
Prueba gratis
N/A
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 14.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 29.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Uberall CoreX

  • Alertas y notificaciones
  • Análisis de sentimientos
  • Auditoría SEO
  • Campañas multicanal
  • Creación de informes/análisis
  • Creación de marca personalizable
  • Generación de reseñas
  • Gestión de SEO
  • Gestión de comentarios
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de la experiencia del cliente
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión de respuestas
  • Modelos personalizables
  • Métricas de rendimiento
  • Notificaciones en tiempo real
  • Notificación de reseña de usuario
  • Panel de comunicaciones
  • Segmentación de clientes
  • Seguimiento de la participación
  • Seguimiento de posiciones de palabras clave
  • Solicitud de reseña de usuario
  • Supervisión de redes sociales
  • Supervisión de reseñas
  • Visualización de datos

Alternativas a Uberall CoreX

Software que ayuda a las empresas a gestionar y responder a reseñas, aumentar las puntuaciones y clasificaciones y descubrir información clave sobre los clientes.
Zoho CRM otorga a las organizaciones una solución completa de gestión del ciclo de vida de las relaciones con los clientes.
An omnichannel CRM life sciences platform built on Microsoft Cloud for healthcare.
La principal plataforma de marketing para pymes. Demo de marketing GRATIS
Sitejabber Business Suite permite recopilar, administrar y compartir reseñas de empresas y productos para hacer crecer el negocio y generar confianza.
Business Listings Management, Website Design and SEO, Digital Marketing, Social Media Marketing, Reviews, customer feedback and online
The Unified Customer Experience Management Platform
Colección integrada de productos de software GIS; proporciona una plataforma basada en estándares para análisis espacial, gestión de datos y mapeo.
Influitive, anteriormente AdvocateHub, es una plataforma comunitaria inteligente que ayuda a las empresas B2B a adquirir, consolidar y retener clientes a escala.
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube en el que los equipos dirigen sus proyectos y trabajos diarios, ya sea en la oficina, desde casa o en cualquier lugar. Descubre más sobre monday.com
Herramienta de marketing por SMS que permite a las empresas recopilar datos de las interacciones con los clientes y analizar su comportamiento para llevar a cabo campañas web segmentadas.
MailChimp te brinda las herramientas de marketing para ser tú mismo en un escenario más grande.
Facelift Cloud es una solución de software con múltiples certificaciones que posee todos los componentes para realizar tareas de marketing profesional en redes sociales a nivel empresarial.

Opinones de Uberall CoreX

Evaluación media

En general
4.6
Facilidad de uso
4.6
Atención al cliente
4.8
Funcionalidades
4.5
Relación calidad-precio
4.5

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
66%
4
31%
3
3%
Vladimir D.
Vladimir D.
Technical SEO Lead en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Prueba gratis
Fuente de la reseña

Great Yext analog

5 hace 3 años

Comentarios: I was searching for a Yext substitution. I found Uberall, I have a call with their representative. Our company tried a tool and it worked for us.

Puntos a favor:

Price per location/number of directories your business will be submitted, the ability to create custom pages with a builder.

Contras:

I have only positive experience while been using Uberall. I don't have anything in mind that is really would bring me negative experience.

Respuesta de uberall

hace 3 años

Hi Vladimir, Thanks so much for your feedback on the Uberall platform. We are so glad that you love using our listings solution and our custom page builder and we are always striving to deliver the best experience possible for our customers.

Melody A.
Local Sales and Marketing Director en EE. UU.
Restaurantes, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Momentfeed user

4 hace 2 años

Comentarios: Overall, I have enjoyed my experience using Momentfeed. There are many added features that we have through momentfeed that we didn't previously have access to with birdeye (Insights and reporting section, paid media)

Puntos a favor:

My favorite aspect of MomentFeed is the Paid Media Module. The Paid Media Module is where you can create Facebook Ads. What I love about the Paid Media Module is how much more detailed you can make your ad campaigns versus going directly through Facebook. Momentfeed makes it easy to optimize your campaigns objective, delivery, and call to action. I also enjoy how I can create a campaign for all 3 of my stores at once. Previously I was boosting each store's post individually, which was much less detailed and a lot more work.

Contras:

One thing I do not like about MomentFeed is the reputation management tool. We previously used birdeye and all reviews were left in one place. On MomentFeed, I have to filter through each platform to view and respond to reviews (Yelp, Google, Facebook, etc...).

Respuesta de MomentFeed

hace 2 años

Hi Melody, Thanks for the thoughtful review. It is great to hear that your team is benefiting from Paid Social Media Manager. We also appreciate your feedback on the Reviews Management capabilities. Our product team is always looking for ways to improve the platform so we appreciate the feedback and will share with our internal team. Please don't hesitate to email support@momentfeed.com with any questions. - Kyle Koch, MomentFeed VP of Client Success

Natalie F.
digital marketing manager en EE. UU.
Banca, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Good Account Manager, Ok Product

3 hace 4 años

Comentarios: Some updates went live quickly.

Puntos a favor:

The dashboards were intuitive, especially after the most recent round of updates. Customer service was responsive.

Contras:

The updates that were supposed to be aggregated across 300+ sites sometimes worked, and sometimes did not. Out dashboard indicated that our information health was 100% but after a brief spit check of some of the live listings, that was not the case.

Usuario verificado
Head of Digital Marketing en RU
Usuario de Linkedin verificado
Recursos Humanos, 1,001-5,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Multiple locations? Need help managing them? Uberall is your key

4 hace 3 años

Comentarios: In order to maintain our directory listings (mainly Google) Uberall allowed the business to solve this easily. Location managers are added per location to manage their individual directory. Benefits are the improved local SEO and brand online reputation management.

Puntos a favor:

The ease of implementation and changes

Contras:

I really can't think of any right now.

Respuesta de uberall

hace 3 años

Thanks for your feedback. It's great to hear that you are finding our software to be so easy to use and that it's helping you to maintain your listings accuracy.

Lauren P.
Marketing Manager en EE. UU.
Alimentación y bebidas, 501-1,000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Taziki's MomentFeed Review

5 hace 2 años

Puntos a favor:

The MomentFeed team is incredible to work with. They are easy to access and solve problems quickly. They are making massive strides in development this year to what was already a great product. MomentFeed has made Social Media and Reputation Manage simple for our locations and convenient for us to monitor on a corporate level. MomentFeed has been a game-changer for Taziki's!

Contras:

I love that we have the ability to track the performance of keywords, but the platform needs to be updated for a better user experience.

Respuesta de MomentFeed

hace 2 años

Thanks for the review Lauren! We truly appreciate the feedback and are glad to hear that MomentFeed has been a game-changer for you and your team. We look forward to continuing to support your business. -- Kyle Koch, MomentFeed VP Client Success