¿Quién usa Repsly?

Repsly tiene clientes en más de 80 países en todo el mundo de una amplia gama de sectores que incluyen bienes de consumo, alimentos y bebidas, comercialización minorista, ventas de campo y marketing.

¿Qué es Repsly?

Repsly es la única solución de ejecución de comercio minorista que centraliza las ventas de las marcas, los datos de observación y datos de la tienda, conectando las actividades a nivel de la tienda con su impacto en las ventas. Más de 1000 equipos en más de 80 países impulsan la ejecución y las ventas en el campo con Repsly.

Con características como la toma de pedidos, la gestión de contactos, la gestión de territorios, la creación avanzada de informes, el escaneo de códigos de barras y mucho más, Repsly ayuda a tu equipo de campo a alcanzar el máximo rendimiento y a impulsar las ventas minoristas.

Información sobre Repsly

Repsly

http://www.repsly.com

Fundada en 2008

Vídeo de Repsly
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Resumen de precios de Repsly

Repsly no tiene versión gratuita, pero ofrece una prueba gratis.


Versión gratuita

No

Prueba gratis

Repsly: implementación y asistencia

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de Repsly

  • Archivo y conservación
  • Arrastrar y soltar
  • Automatización proceso/flujo de trabajo
  • Búsqueda de texto completo
  • Colaboración
  • Control de versiones
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación y diseño de formularios

Lista completa de Software de automatización de formularios

  • CRM
  • Comercio electrónico
  • Creación de informes/análisis
  • Gestión de comisiones
  • Gestión de empleados
  • Gestión de ingresos
  • Gestión de mercancías
  • Gestión de pedidos
  • Gestión de órdenes de compra
  • Marketing por correo electrónico
  • Pedido por correo
  • Programa de fidelización
  • Varias ubicaciones

Lista completa de Software de gestión para el comercio minorista

Alternativas a Repsly

Más alternativas a Repsly

Opiniones de Repsly

Todas las opiniones

Calificación general

4.4/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.5
Atención al cliente 4.5
Funcionalidades 4.2
Relación calidad-precio 4.4

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Jackie G.
Telecomunicaciones, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 24/8/2016

"Excellent mobility tool"

Comentarios: I have recommended Repsly to all of my clients who have a mobile workforce. It is incredibly user friendly and customisable. It has changed the way organisations gather information in the field and react to changes in the marketplace that are made visible by Repsly.

Puntos a favor: Easy implementation with no system integration requirements.
App is user friendly and constantly updated.

Contras: The biggest con for South Africa is the exchange rate, which is unfortunately out of our hands.

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 24/8/2016
Sara J.
Regional Manager
Electrónica de consumo, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/1/2021

"Wonderful CRM tool!"

Comentarios: Repsly has been so wonderful with helping with any and all issues. They have been the most helpful for helping our business and helping us chose the products that are best for us! This is such a wonderful company and I wish we would have been in business with them since the beginning of our field team.

Puntos a favor: I love this software, it is so easy and user friendly! We have a field team that ranges from early 20s-early 50s and everyone has an easy time using it. This tool is really going to improve our business! The team at Repsly is has been very helpful! Always available for questions and helping me figure out the best way to fix an issue or suggestions on things I can do better.

Contras: No true notes on this, there isn't anything that I have that I do not like about the software.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 8/1/2021
Usuario verificado
Alimentación y bebidas
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    2 /5
  • Características y funcionalidades
    Sin valoración
  • Asistencia técnica
    3 /5
  • Relación calidad-precio
    2 /5
  • Probabilidad de recomendación
    Sin valoración
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 18/6/2015

"It Works"

Comentarios: We use Repsly for field marketing activities for our food brand in grocery stores. I am testing it with 4-5 reps but have not extended it to my entire field team of 50+ reps.
Repsly works for what it is, but has limited reporting features. The backend is not intuitive and viewing the data it shows on the rep reports page isn't very helpful because you can't dig into the stats and individual reports contributing to the stats. Uploading information is hit or miss, and once something is submitted, you don't have individual control of certain parts of the data to change or delete. You have to email their tech support to make adjustments or delete data you no longer want to use or mislabeled. You can't view a master calendar to see all activities past, present and future- only individual rep calendars or individual client calendars. This is not a big picture kind of tool, it is much more to see the general surface and acute status of your field activities.
My reps also have difficulties using it in the field, we have had to several training sessions for it to make sense and to work for what they are doing in the stores. Overall, depending on the size of your team and what you use the app for, it does add some value, but I don't think it is designed for large teams or data rich analysis. It's also priced per rep, so unless your reps are working full time, in the field every day, this is an expensive tool for weekly check ins.

Puntos a favor: Reports can include pictures
Geotagging with time stamp
Can create custom reports
Unlimited number of Clients (we use each individual store as a client)

Contras: Not that user friendly- team must be trained and followed up with
Backend limited
Reporting limited
No master calendar

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 18/6/2015
Felipe D.
Partner
Alimentación y bebidas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/1/2021

"Felipe DeMarco"

Comentarios: When we do have issues or when Repsly has any updates alerts, they are very prompt with assisting us with any issues.

Puntos a favor: We love the fact that the pictures are stored in every retailer visited and we can reference at any time. Also, great feature to edit retailer information to where we can add buyer's, owner's and other store personnel. Very great tool to also add any new locations.

Contras: It would be great to somehow add a picture ( schematics ) to our customized forms that we create for each of our brands. This way our team can easily see the proper schematic when they upload a desired form. Sometimes WIFI is very poor in these retailers that it takes them a while to upload these images from our Google Drive or Dropbox accounts. We do encourage them to save them in their pics folders but that's not very efficient.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/1/2021
Usuario verificado
Director of Marketing
Comercio mayorista, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    4 /5
  • Facilidad de uso
    4 /5
  • Características y funcionalidades
    4 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    9/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/8/2018

"Our REPS Love Repsly"

Puntos a favor: Our reps love the ease at which they can add notes and photos to a customers account for use at a later date. They also use the feature for finding other accounts in an area every day.

Contras: We would like for the reps to have the same access on their laptops that they have on their phones for scheduling.

Respuesta de proveedores

por Repsly el 22/8/2018

Hi there, thanks for letting us know how much your reps enjoy Repsly! We've informed our product team of your suggestion.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 17/8/2018