Valoración media

8 reseñas
  • En general 3 / 5
  • Facilidad de uso 3 / 5
  • Atención al cliente 3 / 5
  • Funciones 3 / 5
  • Relación calidad-precio 3 / 5

Detalles del producto

  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis No
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Aderant
  • https://www.aderant.com

Sobre Aderant

Aderant offers a suite of solutions that enable agility for law firms of all sizes around the globe, and is the #1 choice for AmLaw 200

Funciones de Aderant

  • Calendario del personal
  • Gestión de conflictos
  • Gestión de tareas
  • Programación basada en reglas
  • Recordatorios
  • Seguimiento de estado
  • Seguimiento del progreso
  • Temporizadores en función del caso
  • Varias oficinas
  • Facturación de provisiones
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de casos
  • Gestión de documentos
  • Seguimiento de cuentas
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento del tiempo
  • Testimonios de clientes
  • Bufetes de abogados
  • Contabilidad fiduciaria
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de clientes
  • Gestión de conflictos
  • Gestión de descubrimientos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de expedientes
  • Gestión de expedientes
  • Gestión de la facturación
  • Gestión de tareas
  • Gestión de tribunales
  • Gobierno
  • Grupos empresariales
  • Notas de caso
  • Seguimiento de comunicaciones
  • Seguimiento de gastos
  • Seguimiento del tiempo

Productos sugeridos

Las reseñas más útiles de Aderant

Limited Customization is the Biggest Problem

Traducir con Google Revisado el 14/4/2017
Dawn M.
Legal Assistant / Desktop Support
Práctica de la abogacía, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
3/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
2 / 5
Características y funcionalidad
4 / 5
Asistencia técnica
3 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: We have used the software since 2010 and it was Client Profiles. When Aderant took over the company there have been some upgrades but not many. Some needed features were taken away and others that are not very useful were added. Our biggest issue is that there is little to no customization on the screens you need to customize and the things that need fixed take forever to get done in a patch which is unacceptable for clients to have to "live" with problems for months to a year. Another issue is that they provide you with a reporting system but when you need help with it, they charge you an expensive fee per hour to talk to you. You cannot provide a software for someone to use and just turn them loose with no training on it at all. They are currently revamping the software to a web-based version with many more customizations. We will see where this goes. I am optimistic

Puntos a favor: Ease of use, customer service has definitely improved

Contras: Limited on customizations and software is definitely not made for mass tort.

Intuitive, thorough, innovative and reliable

Traducir con Google Revisado el 12/6/2017
Gwen H.
Financial Systems Support Manager
Servicios jurídicos, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
Fuente: asdf
4/5
En general
4 / 5
Facilidad de uso
4 / 5
Características y funcionalidad
3 / 5
Asistencia técnica
3 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: User friendly and the migration to Microsoft based workflow technology is a step in the right direction. Very cutting edge and progressive, because they LISTEN to their customers.

Contras: Lack of support in the above mentioned workflow technology. Seems that they want to market and sell it but don't completely understand it and have problems troubleshooting it. Another area of challenge is their professional services. Upgrades ' enhancements are difficult to accomplish due to lack of talented PS staff.

Leer más reseñas