¿Quién usa join.me?

join.me es la solución de uso compartido de pantalla y videoconferencia más simple para la pequeña empresa. El usuario puede unirse rápido al utilizar su URL personal para comenzar las reuniones. Ideal para reuniones individuales y colaboraciones en equipo.

¿Qué es join.me?

join.me es la manera más rápida y fácil de conectarse y colaborar. Cualquiera puede compartir ideas al instante mediante las funciones de compartir pantalla, audio, video, pizarra y chat. join.me es una experiencia de encuentro personalizada donde los usuarios pueden elegir burbujas de participantes, URL y fondos, entre otras opciones.

Información sobre join.me

LogMeIn

https://www.join.me/

Fundada en 2003

Resumen de precios de join.me

join.me dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de join.me está disponible a partir de EUR 9.00/mes.

Precio inicial

EUR 9.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

Implementación

Instalado: Mac

En la nube, SaaS, web

Instalado: Windows

Móvil: nativo de iOS

Móvil: nativo de Android

Formación

Seminarios web

Documentación

Asistencia

Horas laborables

En línea

Funciones de join.me

Herramientas de colaboración
Control de versiones
Edición en tiempo real
Foros de discusión
Gestión de calendarios
Gestión de contactos
Gestión de contenidos
Gestión de documentos
Gestión de proyectos
Gestión de tareas
Lluvia de ideas
Videoconferencia
Acceso remoto
Asistencia remota
Chat de vídeo
Chat en vivo
Colaboración
Conferencias web
Firma electrónica
Gestión de reuniones
Gestión de tareas
Seguimiento de huso horario
Softphone
Supervisión de la actividad de los empleados
Alertas y notificaciones
Anfitriones múltiples
Chat en vivo
Creación de informes/análisis
Creación de marca personalizable
Gestión de eventos
Preguntas y respuestas
Promoción de redes sociales
Seminarios web a demanda
Sondeos/Votaciones
Uso compartido de la pantalla
Captura de pantalla
Gestión del control de presentaciones
Grabación de la pantalla
Herramientas de anotaciones/dibujo
Pantalla en espejo
Uso compartido de escritorio/navegador
Uso compartido de pantalla de móvil
Uso compartido de pantalla específico/bloqueado
Acceso móvil
Archivos de audio y vídeo bidireccionales
Audio HD
Chat en tiempo real
Chat privado
Difusión web a demanda
Elevación electrónica de la mano
Herramientas de presentación
Posibilidad de grabación y de lectura
Streaming de presentación
Uso compartido de la pantalla
Videoconferencia
Gestión de actas
Gestión de calendario
Gestión de invitaciones
Gestión de materiales
Gestión de participantes
Gestión de viajes
Gestión de votos
Herramientas de preparación de reuniones
Herramientas para las actividades posteriores a la reunión
Programación
Reserva de salas de reuniones
Reuniones de comité
Reuniones de juntas
Reuniones internas
Reuniones legislativas
Seguimiento de tareas

Opiniones de join.me

Mostrando 5 de 1230 opiniones

En general
4.3/5
Facilidad de uso
4.4/5
Atención al cliente
4.2/5
Funcionalidades
4.2/5
Relación calidad-precio
4.3/5
Tony B.
Director of Interactive
Marketing y publicidad, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/1/2020

"Consistently reliable and affordable screen sharing "

Comentarios: Join.me has had consistently great call and video quality and incredible uptime. We've had no trouble with join.me, and we've used a lot of different call/screenshare services.

Puntos a favor: I love how simple installation is, how reliable the software is, and that I can have a consistent screen share url that can be reused again and again. It makes it easy for clients to bookmark my url and quickly hop into a call and screen share to provide live support. I also love the screen recording options for creating software demos and tutorials for my clients.

Contras: The only thing I wish join.me had was the ability to me to set my conference room to allow attendees to join without me needing to start the conference. Occasionally I need a co-worker to run a meeting, and it's a hassle for them to have to log out of their account and login to mine just to start a meeting.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/1/2020
Richard M.
IT Support Specialist
Impresión, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    4/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/11/2019

"SO GOOOOOOD"

Comentarios: It has revolutionized our ability for remote desktop support and our entire team uses it all day every day to help others with their computer issues. HIGHLY recommend.

Puntos a favor: I will always, always recommend anything by LogMeIn. I've been so impressed by this company. JoinMe and LogMeIn Central are AMAZING and by far the best software for remote desktop support and helping people with their computer issues. A little pricey, but faaaar beyond their competitors so they're worth it!

Contras: The price. It's worth it, but I still wish it was cheaper. If it was I'd have a private account for myself just to help friends and family with their computer issues.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 7/11/2019
Jennifer S.
Owner
Comercio minorista, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    4/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/6/2020

"This is making all the difference during the current pandemic and my success"

Comentarios: Wow, in my life this product was a game changer when i was working on setting up new software at my previous job. This allowed me to see what the computer programmer was telling me and allowed us to both make changes with full understanding. Today this just keeps all my side businesses running with a program that is easy to invite even the computer illiterate to join.me.

Puntos a favor: I love that I can ask anyone to join.me and we can connect while we are are required to social distance. The human nature needs community and being able to help others during this time is where my heart is. I like that i can customize what my invites see such as my name and photo. I also like that they offer you a 14 day FREE trial.

Contras: I wish the cost for the full version was advertised upfront just to give me something to plan for. I have been using this program for years.. Like probably 5-10 years... I lose track because I have been self employed for 4 year but my previous job I had since 2005 used this during computer programming sessions. Back then the more users .invites the more the software lagged....

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 5/6/2020
Virginia B.
Communications Manager
Tecnología y servicios de la información, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Valoración global
    1/5
  • Facilidad de uso
    1/5
  • Características y funcionalidades
    4/5
  • Asistencia técnica
    2/5
  • Relación calidad-precio
    2/5
  • Probabilidad de recomendación
    2/10
  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 15/6/2018

"Unfortunately we Joined.NoOne"

Puntos a favor: Join.Me is a video and audio conference calling platform that is very similar to its popular alternatives, such as GoToWebinar and Zoom.us. Unfortunately I don't have many great things to say about this product.

Contras: Our company decided to test out Join.Me because it was less expensive than many of the alternatives in the market. We were not satisfied for a number of reasons. While everything seemed to work great when we were enrolled in the free trial, once it was over it was a different story. We had a very poor connection when making calls (every time we used if for audio conferencing) and the video and screen sharing features would always freeze up (we experimented to make sure the connection wasn’t on our side). We were never able to successfully use this product without having to logout and restart the meeting, which does not look too well when you are trying to demo or win business... For this reason, we had to purchase an additional license with GoToMeeting, and because we had to wait out until our subscription with Zoom ended at the end of the year we ended up paying a hefty price for conferencing. Customer service did not seem as interested in our needs, as they were often vague and not quick to respond when we were experiencing problems, especially once the free trial had ended. With all this being said, I would like to mention we bought our Zoom subscription in 2016-2017 so hopefully they have made great progress since then. 🤞

  • Fuente de la reseña 
  • Fuente: GetApp
  • Publicado el 15/6/2018
Kayden C.
Junior Graphic Designer
Construcción, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Valoración global
    5/5
  • Facilidad de uso
    5/5
  • Características y funcionalidades
    5/5
  • Asistencia técnica
    5/5
  • Relación calidad-precio
    5/5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/6/2020

"Join me on meetings via join.me "

Comentarios: Video conferencing. File sharing.

Puntos a favor: join.me has mobility support anf and that ensures that I has it every time.
File sharing is a great thing that I like most about this tool.

Contras: Unfortunately, there has never been issues on my end.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 19/6/2020