NotifyVisitors

¿Quién usa NotifyVisitors?

Para todos los negocios en línea

¿Qué es NotifyVisitors?

Herramienta de administración y automatización de notificaciones: muestra notificaciones basadas en el comportamiento del visitante y selecciona entre múltiples reglas de segmentación.

Información sobre NotifyVisitors

Tagnpin

http://www.invitereferrals.com/

Fundada en 2011

Resumen de precios de NotifyVisitors

NotifyVisitors dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de NotifyVisitors está disponible a partir de USD 49.00/mes.


Precio inicial

USD 49.00/mes

Versión gratuita

Prueba gratis

NotifyVisitors: implementación y asistencia

Asistencia

  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • En la nube, SaaS, web

Formación

  • En vivo en línea
  • Documentación

Funciones de NotifyVisitors

  • Análisis de páginas web
  • Análisis predictivo
  • Asignación de canales
  • Cartografía del viaje de cliente
  • Métricas de redes sociales
  • Métricas de rendimiento
  • Panel de comunicaciones
  • Pruebas A/B
  • Seguimiento de campañas
  • Seguimiento del ROI

Lista completa de Herramientas de análisis de datos de marketing

  • Análisis y seguimiento del ROI
  • CTA personalizables
  • Campañas de goteo
  • Contenido dinámico
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Inteligencia de ventas
  • Marketing de búsqueda
  • Marketing social
  • Pruebas A/B
  • Páginas de aterrizaje y formularios web
  • Segmentación
  • Seguimiento de visitantes de la web

Lista completa de Herramientas de automatización de marketing

  • Análisis de elementos
  • Análisis de páginas web
  • Cartografía de comportamientos
  • Cartografía radial
  • Cartografía territorial
  • Mapas dinámicos
  • Mapas integrables
  • Panel de comunicaciones
  • Para equipos de ventas/organizaciones
  • Para las ciencias

Lista completa de Herramientas de mapas de calor

  • Análisis
  • Geofocalización
  • Notificaciones de expiración
  • Notificaciones móviles
  • Notificaciones visuales
  • Notificaciones web
  • Programación de notificaciones
  • Pruebas A/B
  • Segmentación contextual
  • Segmentación de campañas
  • Segmentación de dispositivos

Lista completa de Herramientas de notificaciones push

  • Análisis de relevancia estadística
  • Análisis del embudo
  • Editor visual
  • Encuestas
  • Mapas térmicos
  • Programación de tests
  • Páginas de aterrizaje y formularios web
  • Segmentación de campañas
  • Segmentación por público
  • Test A/B
  • Test multivariante

Lista completa de Herramientas para A/B testing

  • Análisis de contenidos
  • Gestión de la experiencia
  • Marketing de cuentas
  • Motor de recomendaciones
  • Perfiles de clientes
  • Personalización de páginas web
  • Pruebas A/B
  • Relanzar cestas abandonadas
  • Segmentación contextual
  • Segmentación de campañas
  • Segmentación por comportamiento

Lista completa de Software de personalización

  • Admite audio/imágenes/vídeo
  • Biblioteca de preguntas
  • Encuesta en sitio web
  • Encuesta móvil
  • Herramientas de análisis de datos
  • Lógica de exclusión
  • Marketing por correo electrónico
  • Rama de preguntas
  • Recolección de respuestas sin conexión
  • URL de encuestas personalizadas

Lista completa de Software para encuestas

Alternativas a NotifyVisitors

Más alternativas a NotifyVisitors

Opiniones de NotifyVisitors

Todas las opiniones

Calificación general

5/5

Evaluación media

Facilidad de uso 4.9
Atención al cliente 4.8
Funcionalidades 4.9
Relación calidad-precio 5

Evaluar software

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Krystle R.
Search Engine Optimization Analyst
Marketing y publicidad, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/1/2021

"Kudos to NotifyVisitors"

Comentarios: I am impressed. Great job by a great team.

Puntos a favor: We are running an all-inclusive brand e-commerce site that is offering better prices. I had no idea that technology could do wonders for my business. Firstly, we used the Google AMP for our site so our pages may load up faster on mobiles. The team helped us to understand segmentation, and how this wonderful technique could be used to understand and group our customers. And set up our home page to interest different groups of customers. Our business has started picking up tremendously as we better understand our clients, their needs, and advertise our products appropriately. Next, we will go for the web push notification and maybe the banner ads which I believe can be used effectively to reach out to different groups. I am glad I found them through a friend.

Contras: There is nothing least, so far, so good.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/1/2021
Ben T.
Co-Founder
Recursos Humanos, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/7/2020

"Kudos to the team !"

Comentarios: It was really better experience and i must recommend everyone to choose NotifyVisitors.

Puntos a favor: As working in an advertisement company Heatmap has improved my digital experiences. It helped me to organise my required activities by graphical representation . From creating customer polls to see how many people visited and what users did on my website. It made my work easier. Not only that it also helped me to collect information regarding my users interactions and help me to understand my audience in the color coded system. I could easily connect with customers' behaviour towards my website which could be hard without heatmap. I would recommend using Heatmap through Notify Visitors because once you connect with them, you will connect forever.

Contras: a few tiny bugs were found which I’m sure could be easily dealt with.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 23/7/2020
Brian c. A.
Founder
Banca, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    7/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/7/2020

"Thanks to Notify Visitors . I have a better understanding of reality."

Puntos a favor: With so many tools I thought that Heatmap would be pretty expensive but the price is affordable. It is nicely built, addresses the issues and resolves my problems quickly and not even time consuming. Heatmap has improved my digital experiences in so many ways that I cannot even describe it and kept me connected with the world even when I am in my cubicle office. I would like to thank the members of Notify Visitors and will express my desire to keep going because I as a customer want to “keep going” with you people.

Contras: Even though I faced a few problems in the beginning while understanding the tools of heatmap, it was a piece of cake when my colleague explained everything to me.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 22/7/2020
Kelly C.
Marketer
Comercio y desarrollo internacional, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/1/2021

"It's a great piece of software"

Comentarios: NotifyVisitors is the way to go for your e-business to understand your clients’ needs better and give your portal a facelift with appropriate ads.

Puntos a favor: I made use of the Heatmaps to better understand what my client’s like on my site. This beautiful technology mapped all user interactions in real-time and made me realize how people interact on my pages. I chose NotifyVisitors as they are the rare ones who show interactions in real-time. Most services by other companies simply send screenshots of interactions. It is also interesting to know the sequence of interaction as one realizes what attracts the most and then what next, and then after that what next. I think it is really a good technology that helps one to create better portals and prioritize the Call to Action. If one truly learned how to use this technology properly, they could raise their revenues multifold as I did.

Contras: I found the technique effective but could do with some effective case studies.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/1/2021
Samantha E.
International Growth & Strategic Relationship Consultant - UK & USA
Comercio y desarrollo internacional, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/10/2020

"My business made a good profit from the combo of NotifyVisitors’ Heatmaps and form analysis."

Puntos a favor: We were very well guided by the support team who patiently answered our very basic frequent questions. Hats Off to the NotifyVisitors Support team. They are the best! I and my teammates learned the importance and use of Heatmap technology. We were able to identify our visitors’ requirements and segment them into different categories. Not only that, it actually threw light on which products are popular and which are not. We were able to make marketing packages and threw in the unpopular ones with the most popular to get things off our shelves. We realized which products to order more, and which ones to discontinue. As for the form analysis, we realized we had a lot of fields in our form that were not really required and were frustrating for our visitors. As a result, they just did not care to complete, and quit instead.

Contras: We are happy with the team and support; however, we would appreciate some insight into how different businesses have used their facilities.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 14/10/2020