¿Quién utiliza este software?

Gather serves all markets, wherever there is a physical interaction with a customer or prospect, we can help you develop loyal relationships with your customers.

Valoración media

11 opiniones
  • En general 5 / 5
  • Facilidad de uso 5 / 5
  • Atención al cliente 5 / 5
  • Funcionalidades 5 / 5
  • Relación calidad-precio 4.5 / 5

Detalles del producto

  • Precio de partida USD 302.00
  • Detalles de precios Scalable & customisable pricing
  • Versión gratuita No
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
    Móvil: nativo de iOS
    Móvil: nativo de Android
  • Formación En persona
    En directo en línea
    Seminarios web
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • MSP Gather
  • https://gathercapture.com
  • Fundada en 1971

Sobre Gather

Unlock more value in your customer data with Gathers time-saving, easy to use lead capture app.

Use OCR (optical character recognition) to scan business cards and push data to CRMs like Salesforce, Hubspot and Microsoft Dynamics in seconds.

Create guest lists, search and enrich your existing data instead of creating duplicate records.

Ideal for quick customisable mobile data capture, CRM integration and personalised post-lead marketing. Boost ROI with quicker follow up.

Funciones de Gather

  • Búsqueda de clientes potenciales
  • Captura de clientes potenciales
  • Distribución de clientes potenciales
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Generación de clientes potenciales
  • Gestión de campañas
  • Gestión del pipeline
  • Segmentación de clientes potenciales
  • Seguimiento de actividades
  • Seguimiento de fuentes
  • Distribución de clientes potenciales
  • Enriquecimiento de clientes potenciales
  • Escaneado de tarjetas de visita y de identificación
  • Evaluación de clientes potenciales
  • Extracción de datos
  • Generación de clientes potenciales
  • Generador de formularios
  • Ludificación
  • Notificaciones de clientes potenciales
  • Panel de comunicaciones
  • Verificación de datos
  • Bodas/fiestas
  • Compra de entradas
  • Conferencias/convenciones
  • Encuestas y comentarios
  • Gestión de exposiciones y de proveedores
  • Gestión de participantes
  • Gestión de patrocinadores
  • Gestión de reservas por grupos de habitaciones
  • Gestión de tarjetas de identificación
  • Gestión de voluntariado
  • Ludificación
  • Promoción de redes sociales
  • Automatización de reembolsos
  • Encuestas y comentarios
  • Generador de formularios
  • Gestión de asistencia
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contactos
  • Gestión de marketing
  • Gestión de tarjetas de identificación
  • Inscripción de actividades
  • Inscripción de clases
  • Inscripción de eventos
  • Inscripción de grupos
  • Inscripción en línea
  • Inscripción in situ
  • Procesamiento de pagos
  • Registro de llegada por cuenta propia
  • Captura distribuida
  • Captura remota
  • Digitalización de documentos
  • Entrada de datos
  • Gestión de estudios
  • Gestión de formularios
  • Indexación de documentos
  • Registro de auditoría
  • Seguimiento CRF
  • Verificación de datos

Las opiniones más útiles de Gather

Great data capture tool!

Publicado el 5/8/2019
Corissa M.
Senior Sales Operations Specialist
Biotecnología, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: Gather software allows our field teams to easily capture and record leads in the field and email literature in seconds. Data then uploads smoothly into our marketing software and SFDC, allowing for quick action by our field teams. Gather has helped streamline our field and marketing teams, and will continue to do so in the future as we identify more use cases. Additionally, it has been a pleasure to work with the team at Gather! Their positive, can do attitude, and willingness to accommodate our business needs has made working with Gather an enjoyable and successful experience.

Contras: The inability to manage users, however, I believe this feature will be available soon.

Great solution for lead capture automation

Publicado el 17/5/2019
Desmond F.
Digital Product Developer
Suministros y equipo para empresas, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Clear communication, fast response from support team, positive experience all-around.

Puntos a favor: We love how easy it is to capture lead info with Gather. With 3 easy steps (scan business card, answer qualifying questions, lead review/accept permission statement), we could save the details to the CRM real-time. Our backend colleagues can follow-up on the red-hot leads immediately, so leads get the answers to their questions fast, we convert leads to opportunities more effectively. The ability to add custom questions on the fly is really useful as well.

Contras: Custom questions are only added to local device; wish they can be managed in the cloud and sorted by user group to cut down the repetitive work involved (add the same questions across X devices) prior to an event. However the Gather team mentioned a solution to this issue is in their development backlog, so looking forward to its implementation.

Event Data Capture

Publicado el 22/5/2019
Marc D.
Consultant
Organización de eventos, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: An excellent product supported by helpful customer service.

Puntos a favor: I've used the Gather App across a range of events within different verticals for several years. It has allowed me access to an additional revenue stream and enhanced my offering to customers. The application has proved to be easy to use and robust in operation.

Contras: The back-office system used for user administration, uploading data and downloading client files wasn't particularly intuitive.

Outstanding company to work with

Publicado el 22/5/2019
Simon H.
Retail Experience Manager
Automoción, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
5 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Gather have transformed the way we capture customer data and been very supportive partners. We started off with some fairly basic requirements however as the solution became more established, our requirements have pushed the software to be developed even further.

Puntos a favor: the software is simple to use and has met our requirements. Gather , flexible and
Flexible
Insightful

Contras: there is nothing to mention that we don't like

Has saved us time and administrative costs

Publicado el 20/6/2019
Pete C.
Marcomms Manager
Servicios de información, 1001-5000 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
4/5
En general
5 / 5
Facilidad de uso
5 / 5
Características y funcionalidades
5 / 5
Asistencia técnica
4 / 5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: We were referred to Gather after looking for a generic online form builder to create multiple forms which were needed across several departments. Gather recommended the use of a single form which dynamically changes per department, minimising administrative costs for us. It has also begun to save time on the floor with no form set up and no per event set up. We can even allocate data collected in the portal and download it directly to the CRM system it needs to be in.

Contras: As the setup is bespoke, this of course required some initial time investment to have the app customised appropriately, although this was expected.

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