¿Qué es Local Siren?

Business Listings Management, Website Design, and SEO, Digital Marketing, Social Media Marketing, Reviews, customer feedback and online reputation management for local business. (including) Chiropractors, Dentists, Doctors, Lawyers, Home Improvement, Professional Services, Hospitality, and many more.

¿Quién usa Local Siren?

Small and Medium Size Businesses, Mid-Size Companies, and Multi-Location businesses

¿Dónde se puede implementar Local Siren?

Cloud, SaaS, Web, Mac (desktop), Windows (desktop), Linux (desktop), Windows (local), Linux (local), Chromebook (desktop)

Sobre el proveedor

  • Local Siren
  • Ubicado en San Clemente, EE. UU.
  • Fundada en 2017
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Australia, Belice, Bermudas, Brasil, Canadá y otros 9

Idiomas

español, inglés, japonés, portugués, ruso y otros 3

precios de Local Siren

Precio inicial:

USD 99.00/mes
  • Sí, ofrece una prueba gratuita
  • Sí, ofrece una versión gratuita

Local Siren dispone de una versión gratuita y ofrece una prueba gratis. La versión de pago de Local Siren está disponible a partir de USD 99.00/mes.

Sobre el proveedor

  • Local Siren
  • Ubicado en San Clemente, EE. UU.
  • Fundada en 2017
  • Asistencia telefónica
  • Asistencia 24/7
  • Chat

Países disponibles

Australia, Belice, Bermudas, Brasil, Canadá y otros 9

Idiomas

español, inglés, japonés, portugués, ruso y otros 3

Imágenes y vídeos de Local Siren

Local Siren Software - 1
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Local Siren

USD 99.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 25.00
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 49.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
N/D
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Local Siren

  • Análisis de sentimientos
  • Campañas multicanal
  • Compartir en redes sociales
  • Creación de informes/análisis
  • Generación de reseñas
  • Gestión de campañas
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de la experiencia del cliente
  • Gestión de los comentarios negativos
  • Gestión de respuestas
  • Gestión de varias cuentas
  • IA y aprendizaje automático
  • Integración de redes sociales
  • Notificaciones en tiempo real
  • Notificación de reseña de usuario
  • Panel de comunicaciones
  • Programación de publicaciones
  • Publicaciones automatizadas
  • Segmentación de clientes
  • Seguimiento de conversión
  • Seguimiento de marcas
  • Seguimiento de palabras claves
  • Solicitud de reseña de usuario
  • Supervisión de redes sociales
  • Supervisión de reseñas
  • Visualización de opiniones

Alternativas a Local Siren

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Solución de automatización de marketing ideal para marcas de concesión de franquicias y propietarios de varios sitios. Los proveedores de soluciones de negocios pueden usar SambaSaaS con su marca privada.
Herramienta de marketing por SMS que permite a las empresas recopilar datos de las interacciones con los clientes y analizar su comportamiento para llevar a cabo campañas web segmentadas.
The Unified Customer Experience Management Platform
Empresas de todos los tamaños y sectores.
Solución de gestión de redes sociales todo en uno con funciones de escucha social, publicación, creación de informes, evaluación comparativa y participación.
Plataforma de marketing en redes sociales diseñada para las necesidades únicas del sector B2B. Distribuye contenido a gran escala y mide el ROI de las redes sociales.
monday.com es un sistema operativo de trabajo en la nube en el que los equipos dirigen sus proyectos y trabajos diarios, ya sea en la oficina, desde casa o en cualquier lugar. Descubre más sobre monday.com
MailChimp te brinda las herramientas de marketing para ser tú mismo en un escenario más grande.
AreTheyHappy ayuda a las cadenas de restaurantes y empresas de hostelería con múltiples ubicaciones a llevar la experiencia del cliente al siguiente nivel.
Agile CRM es un paquete completo de ventas, marketing y servicios diseñado para permitir a las PYME vender y comercializar como las Fortune 500.
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Estas soluciones todo en uno se integran con tu software de gestión de consultas, lo que te ayuda a optimizar tu nivel de atención y aumentar en nivel de ocupación.

Opinones de Local Siren

Evaluación media

En general
4.8
Facilidad de uso
4.8
Atención al cliente
5.0
Funcionalidades
4.8
Relación calidad-precio
5.0

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
75%
4
25%
Eugene G.
Eugene G.
Digital Marketing Manager & IT Manager en EE. UU.
Usuario de Linkedin verificado
Práctica médica, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

A real time saver and value add

5 hace 3 años

Comentarios: Excellent product. Great to help catch negative reviews before the review goes public. Excellent time saver in regards to web reputation.

Puntos a favor:

Ease of use and effectiveness. It encourages end users to leave reviews critical to social media marketing.

Contras:

price. lol. It's a little hefty for small SMB businesses but still it's got greater value.

Respuesta de Convuent

hace 3 años

Thanks, Eugene. You really know your stuff when it comes to SEO. Thanks for your insight and loyalty. Glad to partner with your organization.

Melissa D.
Office Manager en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña

Great easy to use platform for my practice!

4 hace 4 años

Comentarios: We had difficulty getting our patients to leave us feedback on google and Yelp. We would ask, even sent emails with their appointment reminders to leave us feedback. The process was broken. With Convuent, it is so much easier to send a feedback request, via text, to our happy patients and the response rate is overwhelming! Customer support team is awesome!

Puntos a favor:

We have been using Convuent for just over four months and I have to say I am pleased with the results. Not only does it help us collect feedback from our patients in real-time, but it also monitors other review sites like facebook, vitals, healthgrades, and google, then pulls those reviews into one dashboard. Previously, our staff would have to check each of those sites on a regular basis for new reviews. We are currently sending all feedback requests through OpenDental and our patients receive a text message immediately at the end of their vist, right when we ask them. This is great!

Contras:

I do not have anything negative to say about the software. We have had a very good experience using the platform so far.

Respuesta de Convuent

hace 3 años

Hi Melissa, Great feedback and thank you for your business. Convuent makes it super easy to collect feedback via SMS from your patients as soon as their visit is completed. No more emails. SMS has a 92% conversion rate, and with Convuent your message is guaranteed to be delivered on time.

John E.
VP. Digital Marketing en EE. UU.
Suministros y equipo para empresas, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Best Reputation Management Software Yet!

4 hace 4 años

Comentarios: Convuent allows us to easily collect and manage feedback from our clients. The platform also provides our team with an easy to use reporting dashboard with insights and analytics to make sense of all the collected data.

Puntos a favor:

Very easy to set up. I was able to get feedback from my customers within 30 minutes. I am able to see how my business looks online in real-time, which saves my staff time having to search and look everyday to see if there is a review we may have missed. I have used a few different platforms over the last few years and paid much more. Really didn't need all the extra bells and whistles and didn't want to pay for what I wasn't going to use. We have seen a positive return on the investment as new clients tell us they found us from the reviews on Google and Yelp. The support is excellent too!

Contras:

As a main user of the platform I wish there was a way to be able to use the MMS feature to send out reminders for my customers to leave feedback once I send out the initial request. Also, would like to be able to have the platform in Spanish for some of my clients.

Respuesta de Convuent

hace 4 años

Hi John, Thank you very much for your feedback. Regarding your response, the platform does in-fact send out reminder MMS messages automatically if one of your customers does not initially respond to the first request. Please give us a call so that we can make sure you have tis set up on your MMS/email feedback sequences. Kind regards, Convuent

Kimberly L.
Director of Sales & Marketing en EE. UU.
Construcción, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Positive Change

5 hace 2 años

Puntos a favor:

Very quick ROI, ease of use and over all visible growth in our company after consistent use.

Contras:

I wish we knew about Convuent sooner. A software like this would have help us in our earlier years.

Respuesta de Convuent

hace 2 años

Thank you for your feedback Kim.

David P.
dentist en EE. UU.
Salud, bienestar y deporte, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Convuent On line patient reviews

5 hace 3 años

Comentarios: On line reviews from patients very good. Customer service has been best ever!

Puntos a favor:

Ease of use with adjustable features to customize

Contras:

Not sure sometimes where the patient wrote their review. Like was it google or facebook?

Respuesta de Convuent

hace 3 años

Thanks for your feedback David. Let's set up a call this week to discuss how you can easily identify the correct source of each review.