Docupilot

Docupilot

Por Flackon

¿Quién utiliza este software?

Customers use Docupilot to automate the document generation procress to save time and avoid errors.

Valoración media

15 opiniones
  • En general 4.9/5
  • Facilidad de uso 4.8/5
  • Atención al cliente 5/5
  • Funcionalidades 4.9/5
  • Relación calidad-precio 4.8/5

Detalles del producto

  • Precio inicial USD 29.00/mes
  • Versión gratuita
  • Prueba gratis
  • Implementación En la nube, SaaS, web
  • Formación En directo en línea
    Documentación
  • Asistencia Horas laborables
    En línea

Datos del proveedor

  • Flackon
  • https://docupilot.app
  • Fundada en 2018

Sobre Docupilot

Docupilot is a cloud based document automation software. Unlike competing products with steep pricing tiers, Docupilot is priced affordably, and is free forever for the first 20 documents generated. Built with an emphasis on usability, Docupilot also offers integrates with different data sources like CRM, Forms, Online databases, HR, Surveys etc.

Funciones de Docupilot

  • Archivo y conservación
  • Arrastrar y soltar
  • Automatización proceso/flujo de trabajo
  • Búsqueda de texto completo
  • Colaboración
  • Control de versiones
  • Controles o permisos de acceso
  • Creación y diseño de formularios

Las opiniones más útiles de Docupilot

Excellent cloud based tool

Publicado el 30/3/2019
Rob C.
Owner
Alimentación y bebidas, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
4/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Will continue to use and am very happy with the amazing support I receive. Cost may become a factor in the future but not for now.

Puntos a favor: Ability to merge data using API and creation of PDF.

Contras: Wish there were other pricing options. In my case, a merge is a single page. Others may have one merge that created multiple pages. My cost per merge is the most expensive.

Amazing product for Automating Document Creation and Distribution

Publicado el 1/7/2019
Chris J.
Operations Director
Transporte/transporte en camión/ferrocarril, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: In automating all of our document creation we have managed to save a very significant amount of time for our Sales and Operations teams, who now use this time more productively in helping customers buy more from us and feel more supported overall.

Puntos a favor: So easy to use, brilliant world-class and instant support.
This software has saved us hours of work on a near daily basis, we now automate all documents coming out of our CRM through Docupilot. Other than out CRM, this is now the most used software in the office. Its flawless, works every time and is brilliantly supported.

Contras: Nothing, everything has surpassed every expectation so far, we're very very pleased.

Huge savings and so simple to use!!

Publicado el 31/1/2020
Zee S.
Janitor
Seguros, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Auto Mail PDF Invoices. Great product!

Puntos a favor: Moved from web merge because of the pricing and have loved docupilot! So easy to use and much easier to set up compared to the others.

Contras: All been great so far! I have no concerns at all

Great product, great support

Publicado el 22/10/2019
Christopher H.
Designer/Consultant
Tecnología y servicios de la información, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
5/5
En general
5/5
Facilidad de uso
5/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Comentarios: Fantastic so far, I'm using it to consolidate the creation of many documents into a single form.

Puntos a favor: Ease of use, Docupilot is very user-friendly. I was already familiar with using merge software (Webmerge), so the learning curve was very small. Integrations are fast, and the Dropbox delivery of merged documents is much faster than what I've used in the past.

Contras: Only thing I've encountered so far was the ability to set conditional delivery of documents, but the Development team is working on this (I'm told) and the support staff was very helpful in showing me how it could be done in Zapier in the interim.

Best tool for Document Automation

Publicado el 1/2/2020
Antonio G.
CEO
Software informático, 13-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 1-5 meses
Fuente de la reseña 
4/5
En general
5/5
Facilidad de uso
4/5
Características y funcionalidades
5/5
Asistencia técnica
5/5
Relación calidad-precio
Probabilidad de recomendación:
Muy baja Muy alta

Puntos a favor: - Really easy to use
- The Integration with Zapier is amazing
- The Customer Support is super responsive
- Perfect value for money

Contras: - The UI of the product is ok but could be modernised

Leer más opiniones