¿Qué es Jane?

Solución completa de gestión de consultas con reserva, programación, facturación y gráficos.

¿Quién usa Jane?

Plataforma de reservas basada en la nube que ayuda a las clínicas con la gestión del flujo de trabajo, la gestión de profesionales, la programación, la facturación, el mantenimiento de registros de pacientes y la documentación.

¿Dónde se puede implementar Jane?

Cloud, SaaS, Web

Sobre el proveedor

  • Jane Software
  • Ubicado en North Vancouver, Canadá
  • Fundada en 2014
  • Asistencia telefónica
  • Chat

Países disponibles

Canadá, Estados Unidos, Reino Unido

Idiomas

Sin información del proveedor

precios de Jane

Precio inicial:

USD 74.00/mes
  • Sin versión gratuita

Jane no está disponible en versión gratuita. La versión de pago de Jane está disponible a partir de USD 74.00/mes.

Sobre el proveedor

  • Jane Software
  • Ubicado en North Vancouver, Canadá
  • Fundada en 2014
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Imágenes y vídeos de Jane

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USD 74.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis
USD 40.00/mes
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USD 15.00/mes
Versión gratuita
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USD 159.00/mes
Versión gratuita
Prueba gratis

Funciones de Jane

  • Admisión de pacientes
  • Alertas y notificaciones
  • Asistencia de codificación
  • Base de datos de clientes
  • Base de datos de contactos
  • Clínica de varios profesionales
  • Confirmación y recordatorios
  • Conforme con HIPAA
  • Conformidad con el sector sanitario
  • Creación de diagramas
  • Creación de marca personalizable
  • Diagnósticos iniciales
  • Facturación
  • Facturación médica
  • Formularios personalizables
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de citas
  • Gestión de clientes
  • Gestión de clínicas
  • Gestión de expedientes de pacientes
  • Gestión de inventarios
  • Gestión de la disponibilidad
  • Gestión de médicos
  • Gestión de reclamaciones
  • Gestión de seguros
  • Gestión de tarjetas de regalo
  • Historia clínica electrónica/informatizada
  • Integración de páginas web
  • Marketing por correo electrónico
  • Notas SOAP
  • Notas sobre la evolución
  • Panel de actividades
  • Para balnerarios medicinales
  • Para fines médicos
  • Para fisioterapia
  • Para las prácticas conductuales y de salud mental
  • Planes de tratamiento en remoto
  • Planificación del tratamiento
  • Portal de autoservicio
  • Portal de clientes
  • Portal de los pacientes
  • Procesamiento de pagos
  • Programación
  • Programación automatizada
  • Programación de citas
  • Programación de médicos
  • Programación de pacientes
  • Recordatorios
  • Recordatorios vía SMS
  • Reserva en línea
  • Sincronización de calendario
  • Sistemas de apoyo en la toma de decisiones
  • Varias ubicaciones
  • Videoconferencia

Alternativas a Jane

Solución basada en la web para ayudar a los terapeutas de masaje profesionales y los terapeutas corporales a simplificar la programación, el marketing y las funciones comerciales en línea.
Sistema de EHR con PM de DrChrono, todo en uno, en la nube y para dispositivos móviles, que incluye feed de reclamaciones en vivo, verificaciones de elegibilidad en tiempo real y recordatorios personalizados de las citas.
Cliniko es una herramienta de gestión de consultorios muy valorada por más de 30 000 profesionales de la atención médica de todo el mundo.
Software that synchronizes the complex work of health and wellness practitioners to improve patient care
Practice Fusion es una excelente solución en la nube de registros médicos electrónicos (EHR) ambulatorios para consultas independientes de EE. UU. Pruébalo gratis.
La solución de programación de horarios online todo en uno, sin complicaciones, que está a tu disposición en todo lugar.
Permite que tu negocio crezca con esta solución de programación de citas gratuita que funciona en la web, equipos de escritorio, Android e iOS.
Simple, straightforward charting software designed to specifically cater to the needs of acupuncturists.
Acuity PPM proporciona un software de gestión de portfolio liviano para ayudarte a administrar tu cartera y ofrecer resultados estratégicos.
Allows you to improve social media and content marketing strategy and better understand your competitive landscape.
Software de reserva, planificación de horarios, punto de venta y marketing online basado en la nube: todo lo que necesitas para facilitarte la vida.
Medical practice management solution that helps businesses of all sizes by shifting routine tasks, and clean health data from labs.
Por solo 99 $ por mes. Software de gestión de prácticas asequible, confiable y completo, 100 % basado en la web. Sin necesidad de instalar ni actualizar ningún software.

Opinones de Jane

Evaluación media

En general
4.8
Facilidad de uso
4.6
Atención al cliente
4.9
Funcionalidades
4.7
Relación calidad-precio
4.8

Opiniones por tamaño de empresa (empleados)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

Encontrar opiniones por puntuación

5
87%
4
11%
3
1%
2
1%
Sandra V.
Sandra V.
Physiotherapist en Canadá
Usuario de Linkedin verificado
Salud, bienestar y deporte, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
Fuente de la reseña

Jane got me through April 2020

5 hace 2 años

Comentarios: My business was ordered to stop conducting in-clinic operations due to the COVID-19 crisis. The Jane Team launched the online video conferencing feature that they were planning to launch at the end of 2020. It allowed me to continue conducting business and adhere to the government's mandate to maintain physical distancing.
Not only that they offered two weeks of webinar style training sessions that they were planning to offer using an on-site conference setting.
It has been Jane and I running the business all of April 2020 and I could not have done it without "her"!

Puntos a favor:

Online billing, online booking , reporting of Key Performance Indicators, scheduling, and electronic medical records all in one affordable package. Great customer service.

Contras:

There has not been a downside. It is very easy to learn and it has all the features that I need.

Respuesta de Jane Software

hace 2 años

Sandra This is so lovely - and what an honour it has been to spend the last few weeks with you at Allied. I was surprised (although I shouldn't have been!) by the great chat participation throughout the sessions - even in an online version of what we were hoping to be a community building in-person experience. Thanks for joining us! We are lucky at Jane to be working with people like you... And I'm so glad to hear that you're working with Online Appointments! We're still working on more resources for you around returning to in-practice treatment and what it might look like to have a bit of a hybrid model for a while, with both in office and online care. Today we're working on a guide for screening calls with COVID-19 screening intake forms and consents. You're doing a phenomenal job Sandra! If there's more Jane can do to help you and your practice in resources, education or features let us know. Alison - Co-Founder

Guillaume D.
Sales engineer en Irlanda
Tecnología y servicios de la información, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Devil is in the details

5 hace 3 semanas Nuevo

Comentarios: Jane is a joy to use and customer service is top notch.

Puntos a favor:

I have been using Jane daily for 3 years now in my practice. What I love most most Jane is it’s very clean and easy user interface, it’s always a joy to use and it just works. Also it offers some functionalities which seem like details but save you so much time daily like saving patients credit cards to reduce no shows, visual charting, making your calendar seem busy, only book adjacent appointments, you can clearly see that the tram behind this has first hand experience with online booking and patient management system.

Contras:

What I miss is first , considering I have all my patients confidential information is Jane, is the lack of 2 factor authentication, this is the biggest missing feature. Secondly, the lack of API or even scheduling in reports prevents me from automating the simplest tasks like automatically exporting sales to Zoho books or setup a booking chatbot. Also with proper integration I could send the sms and email reminders from my own phone number and email, making customer journey optimal.

Lindsay B.
chiroprcator en RU
Salud, bienestar y deporte, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

good but lacking

3 hace 2 meses Nuevo

Puntos a favor:

I really dislike that I have to add a minimum number of digits in this field

Contras:

not having the ability for online patients to add a unique discount code is disappointing and sad that they cannot be bothered to add this for a 5 year customer along with many others who have asked for it

Respuesta de Jane Software

hace 2 meses

Hi Lindsay, I'm sorry to hear this is your experience with Jane so far. We want to make your life easier! We hear the desire to have patients enter a discount code when they book online and we understand this is a necessary feature for yourself and some other clinics. You've likely done this already, but just in case, please add your vote here to follow the request status: https://janeapp.canny.io/feature-requests/p/enter-discount-code-during-online-booking There are many different inputs we consider when deciding what to build next. Our customers (you!) act as our North Star and help us to give definition to the problems we can address and improvements we can make to Jane. Your continued feedback is welcome and very much valued. I know this may not have been the exact answer you were hoping for, but I want to be as transparent as possible. If you have questions would you please respond back with your email? I would love to chat further. Maddie On Behalf of Jane

Faune T.
Medical Director en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, 2-10 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Customer Support is AMAZING

5 hace 3 meses

Comentarios: Management of scheduling and electronic medical records are integrated for a seamless experience.

Puntos a favor:

It is all inclusive, continuously making improvements and the Jane Staff are so kind, helpful and cheerful.

Contras:

It was a steep learning curve to learn JaneApp and implement the software, but the videos, tech support and online forums were helpful.

Respuesta de Jane Software

hace 3 meses

Hi Faune, I want to start by saying thank you for taking the time to share your thoughts with us. Hearing that you chose Jane due to recommendations and happy customers is just so great. I love our community! I truly hope that you will continue to lean on our support team throughout your Jane journey. We totally understand how challenging learning software can be and I know a friendly voice on the other side of the phone can definitely make that experience feel much better :) Thanks again, Faune. We'll keep working hard to gain those last few stars! Maddie On Behalf of Jane

Michael T.
Acupuncturist en EE. UU.
Hospital y atención sanitaria, Trabajador autónomo
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
Fuente de la reseña

Alternativas consideradas:

Great EMR for Acupuncturist

5 hace 2 meses Nuevo

Comentarios: Love Jane and their support. Can always get a question answered

Puntos a favor:

Low price point, easy to use. Outstanding customer service

Contras:

Book keeping is just ok compared to other products

Respuesta de Jane Software

hace 2 meses

Hi Michael, Thanks for the review! I'm hearing that you consider Jane to be "easy to use." It also sounds like you've been in contact with our support team - that's great to hear :) I'd love to learn more about your bookkeeping thoughts. You can share ideas directly on our public customer feedback site here: https://janeapp.canny.io/feature-requests Alternatively, you can reach out to the support team directly via phone or email. We really value your input. Thanks for taking the time, Michael. You are appreciated! Maddie On Behalf of Jane