¿Quién usa OnBoard?

Juntas directivas, directores y administradores de juntas, administradores ejecutivos, ejecutivos de nivel C (CEO, presidente, CFO, CIO/CTO, COO, CMO), líderes de TI, secretarios corporativos.

¿Qué es OnBoard?

OnBoard, ganador del premio a la facilidad de uso de Capterra en la categoría de software de gestión de juntas, es una solución de gestión de reuniones virtual con un conjunto completo de herramientas para tomar decisiones más inteligentes, de forma remota, en tiempo real. Más que nunca, necesitas un software de gestión de juntas y líderes que sea integral, seguro y fácil de usar. Agiliza la preparación de las reuniones y proporciona a tus líderes información precisa y oportuna en todos los dispositivos. Con función de utilización remota; listo para ser usado con confianza desde cualquier lugar. Obtén una demo o comienza una prueba gratis.

Información sobre OnBoard

Passageways

https://www.passageways.com/board-portal

Fundada en 2003

Vídeo de OnBoard
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Versión gratuita

No

Prueba gratis

OnBoard deployment and support

Asistencia

  • En horario ininterrumpido (atiende un representante)
  • Horas laborables
  • En línea

Implementación

  • Instalado: Mac
  • En la nube, SaaS, web
  • Instalado: Windows
  • Móvil: nativo de iOS
  • Móvil: nativo de Android

Formación

  • En persona
  • En vivo en línea
  • Seminarios web
  • Documentación

Funciones de OnBoard

  • Control de versiones
  • Edición en tiempo real
  • Foros de discusión
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de contactos
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Gestión de proyectos
  • Gestión de tareas
  • Lluvia de ideas
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas de colaboración

  • Base de datos de empleados
  • Blogs
  • Chat en tiempo real
  • Feed de actividad y noticias
  • Fotos de empleados
  • Gestión de encuestas y sondeos
  • Gestión de newsletters
  • Gestión de reuniones
  • Uso compartido de la pantalla
  • Videoconferencia

Lista completa de Herramientas de comunicación interna

  • Acceso remoto
  • Asistencia remota
  • Chat de vídeo
  • Chat en vivo
  • Colaboración
  • Conferencias web
  • Firma electrónica
  • Gestión de reuniones
  • Gestión de tareas
  • Seguimiento de huso horario
  • Softphone
  • Supervisión de la actividad de los empleados

Lista completa de Herramientas para trabajar en remoto

  • Arrastrar y soltar
  • Búsqueda/filtro
  • Cifrado
  • Colaboración
  • Controles o permisos de acceso
  • Firma electrónica
  • Gestión de documentos
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Gestión de flujos de trabajo
  • Mensajería
  • Registro de auditoría
  • Sincronización en tiempo real

Lista completa de Programas para compartir archivos

  • Colaboración
  • Control de procesos de aprobación
  • Controles o permisos de acceso
  • Directorio de miembros
  • Firma electrónica
  • Gestión de actas
  • Gestión de calendarios
  • Gestión de documentos
  • Para organizaciones sin ánimo de lucro
  • Sondeos y votos

Lista completa de Programas para reuniones de junta

  • Búsqueda
  • Chat en tiempo real
  • Colaboración
  • Gestión de contenidos
  • Gestión de documentos
  • Uso compartido de archivos

Lista completa de Software de portal del empleado

  • Base de datos de miembros
  • Contabilidad
  • Gestión de comités
  • Gestión de cotizaciones
  • Gestión de donantes
  • Gestión de eventos
  • Gestión de la recaudación de fondos
  • Gestión de membresías
  • Gestión de redes sociales
  • Gestión de voluntariado

Lista completa de Software para asociaciones sin ánimo de lucro

  • Gestión de admisiones
  • Gestión de antiguos alumnos
  • Gestión de aptitudes y de personal
  • Gestión de ayuda financiera
  • Gestión de evaluaciones
  • Gestión de la recaudación de fondos
  • Gestión de programas de estudios
  • Gestión de viviendas
  • Información/expedientes de estudiantes
  • Portal de estudiantes
  • Programación

Lista completa de Software para la educación superior

  • Gestión de actas
  • Gestión de calendario
  • Gestión de invitaciones
  • Gestión de materiales
  • Gestión de participantes
  • Gestión de viajes
  • Gestión de votos
  • Herramientas de preparación de reuniones
  • Herramientas para las actividades posteriores a la reunión
  • Programación
  • Reserva de salas de reuniones
  • Reuniones de comité
  • Reuniones de juntas
  • Reuniones internas
  • Reuniones legislativas
  • Seguimiento de tareas

Lista completa de Software para reuniones

  • Administración de dividendos
  • Archivo y conservación
  • Establecimiento de empresa
  • Gestión de accionistas
  • Gestión de agentes
  • Modelos de documentos
  • Presentaciones anuales
  • Recordatorios de fechas importantes
  • Registro de empresas
  • Varias empresas

Lista completa de Software para secretarías

Alternativas a OnBoard

Más alternativas a OnBoard

Opiniones de OnBoard

Read all reviews

Overall rating

4.7/5

Average score

Facilidad de uso 4.6
Atención al cliente 4.8
Funcionalidades 4.4
Relación calidad-precio 4.6

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Sean C.
Chief Technology Officer
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 201-500 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/6/2019

"Simple and Effective Board Managment"

Comentarios: OnBoard has completely revolutionised the way we organise and hold board meetings. Due to the nature of our organisation, our trustees and board sub-committees hold a large number of meetings throughout the year. In the past, this caused a huge amount of overhead for our Company Secretary and EA's who organise the meetings, put together board packs, etc. OnBoard provides us with an easy to use platform for our admins to organise these meetings, create board packs, hold votes/approvals, and obtain signatures when necessary. What would previous take days our hours, now takes minutes.

Puntos a favor: Overall, the simplicity of OnBoard is it's strongest feature. With minimal training, our admins were able to quickly begin creating meetings and board packs. Simply put, OnBoard is a highly effective system that does exactly what we need it to do, without a mass of unnecessary features. It's also worth commenting on the strength of Passageways customer support. Our account manager worked very closely with us through every step of the implementation process, helping us with the initial setup of the system as well as training for our admins. Passageways also setup a number of training sessions for our Trustees, ensuring they were completely comfortable using the platform before go-live, which has lead to a high level of user adoption.

Contras: There is very little to dislike, however the left to right menu layout may be slightly confusing to some users who may be more familiar with a traditional top-down/webpage layout.

Respuesta de proveedores

por Passageways el 29/8/2019

Thank so much for taking the time to review OnBoard Board Management Software! We really try to make ease of use our top priority when incorporating updates into our software. Our Customer Success Team was thrilled by the huge compliment as well.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 6/6/2019
Clarissa S.
Executive Secretary and Human Resources Assistant
Servicios, 51-200 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/9/2020

"Continous Operations Through COVID"

Comentarios: The engagement of the OnBoard sales and service team has been exceptional. Their support has made the transition from our previous board meeting platform to OnBoard seamless.

Puntos a favor: The board is able to function well virtually and depending on the packages your firm utilizes, the functionality increases. This has proven particularly important as our firm navigates operations through the COVID19 pandemic.

Contras: As of right now, there is nothing that I dislike about the software. It is user - friendly and helps keep the board efficient in a remote work environment.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 2/9/2020
Jordyn D.
Executive Assistant
Servicios financieros, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de un año
  • Calificación global
    3 /5
  • Facilidad de uso
    3 /5
  • Características y funcionalidades
    3 /5
  • Asistencia técnica
    4 /5
  • Relación calidad-precio
    Sin valoración
  • Probabilidad de recomendación
    6/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/11/2019

"Onboard is super helpful"

Comentarios: I've had a very good experience with onboard. I've helped to integrate it into our advisory team and they love the fact that we can be more digital and print less. Our clients appreciate that we are taking on this green initiative within the company as well.

Puntos a favor: -saves a ton of money on printing costs
-can easily replace and add documents to a presentation
-you can add users with different permissions to different sections of the meeting
-you can save resources to the resources tab for offline use (no need to access a network drive)
-great for meetings when the team is travelling

Contras: -it is not easy to view documents within the software. Every time you upload a new document, the book re-builds so you cannot see the document until the book is done building

Respuesta de proveedores

por Passageways el 22/11/2019

Thank you for taking the time to review OnBoard! I'm so glad you are happy with the software and that it's helped your team. As for the builder, that can be a bit of a blessing and a curse. It updates, so your board members will have always up-to-date information, but it can be tough for you and it always updating.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/11/2019
Barbara R.
Executive Assistant to the President
Administración educativa, 501-1000 empleados
Ha utilizado el software durante: Más de dos años
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/8/2020

"Fast, Efficient, Intuitive"

Comentarios: Prior to using OnBoard, Board meeting preparation used to take an entire day to assemble hard copy books, plus the cost of all the paper and three ring notebooks. I can now upload the materials and finalize the Board books in 60 - 90 minutes. In addition, hard copy books had to either be hand delivered by college personnel, or shipped UPS, especially if a member was traveling. The use of OnBoard eliminated the need for all that. Plus, the Board members appreciate not having all those accumulated books to contend with.

Puntos a favor: OnBoard is very user-friendly for both the administrator and the user. This feature is especially important for users who have various levels of comfort and expertise with technology. Our college switched to OnBoard in October 2014, and before that our Board meeting books were produced on paper. OnBoard has streamlined the Board meeting preparation process, and I like the ability to make last minute changes to the materials, to which the users have access immediately. Using OnBoard is also much more convenient for those members who may be traveling; they can log into their Board materials on any device from anywhere. In the midst of the COVID-19 pandemic, OnBoard quickly created a Zoom/OnBoard interface that allows users to long into Zoom through OnBoard, and eliminate the need for two devices. The OnBoard team reacted quickly to provide a convenient solution for a pesky problem.

Contras: Integration with our existing processes was not difficult. OnBoard provided online training to the administrators, and because the software is easy to use, it did not require multiple training sessions. OnBoard has continued to refine and add other features, some of which I cannot use since ours is a public board. The only thing I would change would be to allow an entire group of members to be blocked from viewing a section. Currently, I only have the option to block individuals. A bit inconvenient, but by no means a deal breaker. And that will probably be corrected in a future software update.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 20/8/2020
Deborah G.
Office Manager
Gestión de organizaciones sin ánimo de lucro, 11-50 empleados
Ha utilizado el software durante: 6-12 meses
  • Calificación global
    5 /5
  • Facilidad de uso
    5 /5
  • Características y funcionalidades
    5 /5
  • Asistencia técnica
    5 /5
  • Relación calidad-precio
    5 /5
  • Probabilidad de recomendación
    10/10
  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/8/2020

"OnBoard Made My Job A Lot Easier"

Comentarios: Our experience has been nothing but positive. From the first reach out by [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] right through to the customer service outreach with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN]

Puntos a favor: Onboard is such a simple and intuitive product. As soon as I received access to the product I was able to log in and immediately start building the portal to suit our needs. We had a board meeting very shortly after signing on - I was able to build and circulate the agenda and board materials within the first day of implementing the product.

Contras: I have not received any complaints from the board members. All board members found it very simple to login and maneuver around the portal.

  • Fuente de la reseña 
  • Publicado el 25/8/2020